TOPlist

Liberec

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 31 říj 2012 22:13

Takže, jako první odpovím na Vaše dotazy.

3527: Ne, vývoj mapy se rozhodně nezastavil, jen je teď málo času, ale snažím se, co to dá. Jinak když bys měl k dispozici to hlášení, docela by mi to pomohlo, když ne, budu si ho muset obstarat sám.

Sluggy: Mezi Fgn a Košickou je celý úsek ve stoupání, je to optický klam :) Jinak, nevím, který plot myslíš, vůbec o této informaci nevím :D Jinak výpis linek, které jsou pro mě prioritou:
12, 24, 26, 13, 25, 500, 600 a 700(imaginární linka) a k tomu alespoň 1 noční linku.


Jinak, děkuji jak za kladné hodnocení, tak i za kritiku. Jsem rád, že někoho vůbec mapa Liberce zajímá a doufám, že se mi to povede udělat v nějakém rozumném čase.


A nyní už přejděme k novinkám:

Fügnerova - směr Šaldovo Náměstí
Cesta k Šaldovu Náměstí
Rozpracovaný úsek (Šal. Nám.) a funkční semafory
Funkční semafor směr Fügnerova
Ulice Doktorky Milady Horákové
Košická
Zastávka Melantrichova - z autobusu
Nejhorší křižovatka na modelování - Šaldovo náměstí
Ulice Dr.M.Horákové - Linky: 24, 26, 13
Uzavřená benzínová pumpa

Tak snad se Vám budou screeny alespoň trochu líbit. :)

Jinak, určitě jste si již všimli, že spousta objektů je nereálných. Kdyby měli být všechny objekty reálné, tak bych musel mít tým alespoň 30-ti lidí. Ale jelikož jsem na to sám, tak by to dělali ještě děti, které jsou dětmi mých dětí, kteří jsou ve skutečnosti dětmi dětí mých dětí :D
Jinak mám v plánu trochu zúžit Fügnerku. Ještě bych potřeboval poradit s křižovatkami, abych věděl, jak se tvoří, kdyby byl někdo ochotný, může mi napsat do PM, alespoň krátký návod. Byl bych mu vděčný, protože je tam dost AI chyb, když semafory apod. tvořím pouze s pomocí těch AI kostek. Děkuji předem.

P.S.: Kritiku sem! :)
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod Sluggy » 31 říj 2012 22:49

Páni, člověk náhodou zavítá na forum a hned je po čem koukat! x) Moc chválím :)
Rád bych nějak pomohl, ale modelovat neumím, s editorem se dost peru, tak mě nenapadá jedinej přínos. (Snad krom morální podpory :D)
Jinak foto toho plotu, o kterym sem mluvil ;) >> http://i50.tinypic.com/11h8ks2.jpg
Uživatelský avatar
Sluggy
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 4
Registrován: 09 črc 2012 17:06
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod shitman » 31 říj 2012 22:53

vypadá to dost dobře, chválím i direct linky :D ale dávej si pozor na auta stojící koly v asfaltu, máš to tam na celkem dost místech, a taky na to problikávání různých spline přes sebe (např. přechod na předposledním obrázku). pokud to není vidět z místa řidiče tak je to v pořádku, ale stejně si to radši hlídej, ono se omsi chová na každém počítači jinak a zřejmě i jinak vykresluje spliny, takže na jednom pc problikávat nemusí a na druhém ano. :)
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: Liberec

Příspěvekod wooderCZ » 01 lis 2012 00:01

Tož pěkné to je, ale zaradoval jsem se, že jsou tam skutečné budovy a ono prd. Ale tak to by asi mělo smysl jen pro Liberecké. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Liberec

Příspěvekod Deiv » 01 lis 2012 17:52

Mapa, pěkná ale ty objekty :D Doufám že alespoň budovy u silnic nahradíš origo ;)
"If it´s not Boeing, I´m not going!"
Uživatelský avatar
Deiv
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2880
Registrován: 13 dub 2011 16:25
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod 3527 » 28 pro 2012 14:45

Mohly by byt nějaký obrázky z tvorby?
Repainty tvořím na: Citybus,TEDOM, SU10, SU15 a Credo

NEJLEPŠÍ AUTOBUS TEDOM a CITELIS!!!!

http://www.paperbusmodels.com/
Uživatelský avatar
3527
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 142
Registrován: 25 říj 2012 19:19
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 28 kvě 2013 09:49

Ahojte lidi,

asi Vás zajímá pár otázek. Proč tu nic nebylo? Bohužel, jsem neměl absolutně čas na tvorbu mapy, jehož hlavním problémem bylo to, že jsem skládal maturitní zkoušku. Ta mi nakonec díkybohu dopadla úspěšně. Pustil jsem si mapu Liberce, kterou jsem tvořil a projel si jí s autobusem a přišel jsem na to, že tato mapa bude muset být předělána. Proč? Fügnerova je posunuta a je moc velká, nesedí světové strany, některé zatáčky jsou až moc, či málo ostré, mám špatně udělané některé kopce, padají semafory atp., prostě SH*T... :D - Ale nezoufejte, mám pro Vás dobrou zprávu a tím i informaci.

Hledám pár lidí, kteří by mi byli ochotni pomoct s tvorbou mapy, protože tam chci mít co nejvíce reálných objektů a když bych to měl dělat sám, tak by se nikdo nedočkal. Tímto Vás žádám o pomoc. Bylo by dobré, kdyby zde byl nějaký zkušený modelář, který může zaručit nějakou normální kvalitu objektů s nízkými polygony. O fotografování nouze není, na to už mám kamaráda, který mi s tím pomůže. Sice je na dvě věci, že se začíná úplně odznova, ale chci, aby tato mapa byla kvalitní, aby Vás bavila atp.

Pokud mi tedy chcete nějak pomoci, nebo přispět něčím do tvorby, neváhejte a pište mi buďto PM a nebo přímo sem, do tématu. Děkuji.

P.S.: Rovnou také můžete vyjádřit názor ohledně předělání mapy.
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod DIMI » 28 kvě 2013 11:09

Tak použij reálných podkladů při tvorbě mapy a nedělej to z hlavy.. ;)
DIMI
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4355
Registrován: 06 bře 2011 18:23
Bydliště: Praha

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 28 kvě 2013 11:55

Samozřejmě, to mám v plánu :)
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod wooderCZ » 28 kvě 2013 15:36

Jak vypadají nízké polygony? :)
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků