TOPlist

Vsetín - Beta

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod LUKANFT » 20 lis 2015 21:01

Zdravím, mapa pěkná konečně pořádné meziměsto. Jen mám takový problém, celu dobu mi mapa běží plynule 20-30 fps ale jakmile dojedu do Vsetína ke garážím tak spadnou fps na 5. Neví někdo co a jak zredukovat aby mapa fungovala a vypadala pořád dobře?
Naposledy upravil LUKANFT dne 20 lis 2015 22:03, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
LUKANFT
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 59
Registrován: 10 kvě 2011 15:27
Bydliště: Teplice - Nová ves

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod Jaškin » 20 lis 2015 21:03

Zkus smazat ty statické autobusy, ale nevím, zda to nějak pomůže. A taky bude dobře vypadat, když pro příště jen "zdravím". :)
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4739
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod MicKys » 20 lis 2015 21:05

Nejde, chýbajú objekty Sceneryojects/UL
//edit aj
Kód: Vybrat vše
Sceneryobjects\folti\leitplankenpfosten.sco
Sceneryobjects\folti\parkbank.sco
Uživatelský avatar
MicKys
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 698
Registrován: 07 říj 2015 17:00
Bydliště: Dubnica nad Váhom (áno, mesto)

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod vonH » 20 lis 2015 21:15

Add chybčky, to fakt nechápu, protože široko daleko není žádná křižovatk kde by měli auta odbočovat.
Jinak bych řekl, že to nenačítání textur je právě důsledek té zapnuté funkce, mě to taky dělalo.
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 639
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod stefek200 » 20 lis 2015 22:06

Ony ty textury bělají jen když smažu ze složky mapy tily,kde je ten terén bez objektů a variable terrainlightmap,když smažu jen ty,kde nic není (jen 2 odstavce) tak je vše v pořádku.U toho mazání dalších tilů je třeba mazat i tily v globalu a to je už na delší dobu.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod JachyHm » 20 lis 2015 22:08

A co já? :( Už mi to jezdilo, pak jsem to restartoval a píše to tu chybu :/

Kód: Vybrat vše
D3DERR_NOTAVAILABLE (-2005530518)
Obrázek
ObrázekObrázekObrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
JachyHm
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 18
Registrován: 27 dub 2015 04:31
Bydliště: Prágl

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod Karosáček » 20 lis 2015 22:30

Ano, mám vypnuté Load whole map at start. :(
Karosáček
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 39
Registrován: 14 lis 2015 03:25

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod misicmar » 21 lis 2015 16:51

ehm, tak tedy mapu jsem zkusil, líbí se (to je dobré znamení) :D , ale mám takový menší problém.... na nádraží u nástupišť mám problém s terénem a jeste taková bonus. otázka, bylo tam někde přidané hlášení ? Jinak pokud to tu už bylo zmíněno tak se omlouvam
Procesor: Intel Core i5 8250U Kaby Lake R (3.6 GHz) Grafická karta: NVIDIA GeForce MX150 (2 GB) RAM: 8 GB
HDD
: 125GB SSD+1TB HDD + 2 TB ext. HDD
misicmar
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 728
Registrován: 16 pro 2011 17:58
Bydliště: Praha

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod stefek200 » 21 lis 2015 16:56

Ono celkově vůbec není u linek dopravce ČSAD Vsetín a.s. žádné hlášení ani u MHD. (snad se nepletu) a ohledně terénu,zkus chybu popsat.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod vonH » 21 lis 2015 17:35

misicmar: Hlášení nebude, protože tady není. ;) Ono by to bylo trochu problematické a matoucí, když spoj půlku zastávek, kde má zastavovat stejně projede, protože tam nikdo nenastupuje/nevystupuje. I u těch pár autobusů co mají vnitřní panel, byl problém.
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 639
Registrován: 07 úno 2014 21:49

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků