TOPlist

Vsetín - Beta

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod M4tess » 11 lis 2015 20:21

vonH píše:bosko: Schválně sem si to projel a v tom místě na tom obrázku, kde se ti to nenačetlo mám úplně jiné hodnoty a načítá se mi to tam úplně normálně. Narozdíl od tebe, mám ale nastavený počet zobrazovaných tilů na 4.


Nastavil jsem si teď počet zobrazovaných tilů na 5 a i přes to se to místo nenačítá, ale asi bude chyba v čísle tilu, který je na screenu, jelikož od té doby, co se mi začal načítat se nedonačítal :lol:

Obrázek
ObrázekKarosa B732 DPMB repainty ke stažení v mém topicu. :)
Jelcz M081MB DPMB repaint ke stažení v mém topicu. :)
Pack DPMB repaintů na B961E můžete stahovat v mém topicu. :)
Uživatelský avatar
M4tess
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 363
Registrován: 07 říj 2014 20:00

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod vonH » 11 lis 2015 21:49

Mě zaráží ty strašně nízké hodnoty paměti textur, já když sem to zkoušel, tak sem ta měl přes 900 MB, ty a bosko ta máte pod 300...
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 639
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod Hrici » 11 lis 2015 22:52

vonH - já mám víc jak 900 a stejný problém :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Hrici
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 386
Registrován: 13 srp 2013 16:06

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod fanda124 » 11 lis 2015 22:54

Hlásím se ke stejnému problému :D A to mam taky paměť okolo 900
ImageImage
Uživatelský avatar
fanda124
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1282
Registrován: 14 črc 2012 17:57
Bydliště: Doma kde jinde ?

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod cmlc » 11 lis 2015 22:58

Problém s nezobrazováním tilů vyřešilo doplnění všech chybějících objektů. Zatím jsem absolvoval 406/18 a 416/9+12 s C 954E a je to jedním slovem famózní. Všem, kteří mají s funkčností mapy problémy, držím palce.
Obrázek
Uživatelský avatar
cmlc
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 440
Registrován: 25 úno 2013 21:36
Bydliště: Kladno

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod LukynMHD » 11 lis 2015 23:14

Obrázek

Vlastně jsem sem nepsal :)

Mapa je pecka, typická vesnická - krásně česká.

Jediné co mi "vadí" je toto : - Screen pravidelně se to stává naproti Vsetínským garážím.
- Kurzy které nejdou odjet
- Málo AI (Mám vše na max.)
- Pražské autobusy v garážích

Ale samozřejme dobré věci mnoho násobně přebažují :)

Ještě takový dotázek - Kde je výstupní na Vsetínském autobusáku ? :)
Ano, jsem skutečně řidič DPP a není třeba aby se mě, nebo parťáka někdo na to ptal v chatu :)

Ale jestli máte kterýkoli dotaz ohledně mně, DPP či řízení tak sem s ním, rád odpovím když na to nezapomenu :)
Uživatelský avatar
LukynMHD
Zabanovaný člen
Zabanovaný člen
 
Příspěvky: 241
Registrován: 24 bře 2014 17:32

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod mhdfm » 11 lis 2015 23:20

Líbí se mi silnice a terén, bohužel převažují objekty z Ústí nad Labem a většina domků nemá zahradu. Celkově ta mapa není moc detailní a má hodně prázdných míst. ;) Sem tam nějaké křoví a natahat ploty a bude to parádní! :) jediná věc, která mi na mapě sakra hodně vadí je, že mi přes cestu neustále přejíždějí AI vozidla spolu s Karosama, které jsou mimochodem úplně všude, tolik busů ve valašské vesnici v realitě asi jen stěží potkám. :)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod vonH » 11 lis 2015 23:38

Lukyn: Kurzy které nejdou odjet - Co si pod tím mám představit? Myslíš ty turnusy 106-110? To je AI, to ani nemá jít odjet.
Málo AI - Problém je tom, že já to dělal v editoru v jedničky a jedničce je provoz větší, než ve dvojce, na silnici z Pozděchova do Bratřejova, se v jedničce tvořila kolona a ve dvojce je ta cesta skoro prázdná.
Pražské autobusy v garážích - ČSAD ještě před pár lety mělo asi dvě Karosy v těch červených barvách, takže když si odmyslíš to logo... ;)
Výstupní - V reálu to každý řidič vyklopí tam kde chce, :D v OMSI platí že ta kostka je u stanovišť 19-21 (u těch ze kterých odjíždíš), takže tam někde. Pokud další spoj jedeš do Janové, tak je nech vystoupit u stanoviště 13.
mhdfm: Ty pražské karosy z ai listu odstraním.
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 639
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod bosko1984 » 12 lis 2015 02:18

vojtacapek píše:Kaz musíš změnit v ailistu ;)


Tak to už je namě moc :D Jak vidím tak si mapu asi nezajedu
Nemůže být problém v tom že je to primárně stavěno v Omsi 1
AMD FX-4300 black edition GIGABYTE 970A-DS3P Ram 8 gb ASUS STRIX GTX950 DC2OC 2GD5 Gaming 2G Western Digital 1TB Logitech G25 Windows 8 64bit
Obrázek
Obrázek
:D Omsi-der Omnibug simulator :D
Uživatelský avatar
bosko1984
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4707
Registrován: 11 dub 2011 23:13
Bydliště: Český Brod

Re: Vsetín - Beta

Příspěvekod MokrýPapuč » 12 lis 2015 08:02

vonH píše:Výstupní - V reálu to každý řidič vyklopí tam kde chce, :D v OMSI platí že ta kostka je u stanovišť 19-21 (u těch ze kterých odjíždíš), takže tam někde. Pokud další spoj jedeš do Janové, tak je nech vystoupit u stanoviště 13.
mhdfm: Ty pražské karosy z ai listu odstraním.

To je pravda.. Ty Karosy bych tam nechal jen bych zkusil trochu zabarvit to logo jestli to jde.. Jinak ty červené karosy tu už nejsou docela dlouho.
I crashed my car into a bridge, I don't care.
Uživatelský avatar
MokrýPapuč
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 538
Registrován: 21 bře 2015 19:40
Bydliště: Ráj Seter 315

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 28 návštevníků