Těmi zadními dveřmi za kloubem, vám nebude nastupovat nikdo. Nastupovat vám za kloubem budou pouze tehdy, pokud budete stát v zastávce, dveře budete mít otevřeny a zrovna se budou spawnovat noví cestující, jinak ne. Pokud přijíždíte do zastávky a cestující už tam jsou, tak si zadních dveří za kloubem ani nevšimnou. Důvod je prostý, je to chyba OMSI, protože vlastně ta zadní část autobusu, je de-facto další autobus, i když je v *.bus souborech nadefinováno, že jsou spojeny, proto se lidi cpou jen do prvních dvou dveří, navíc, pokud máte autobus, jako AI a jako AI řízený autobus neotevírá zadní dveře, tak autobus stojí v zastávce a ani se nehne, pokud lidi těmi dveřmi chtějí nastupovat, a musí zasáhnout hráč. Nepomáhá ani poptávkový systém, že by si lidi otevíraly dveře samy, i když je to nadefinované, tak si ty dveře neotevřou, pouze u výstupu a autobus stojí, stojí a stojí.

Já si, tedy, nástup cestujících, zadními dveřmi, u všech kloubových autobusů vypnul. Také nemá smysl, nastavovat defaultně nástup jinými dveřmi, než předními, pokud zadní dveře AI neotevírá, zase vám autobus zůstane stát v zastávce.

Možná tohle někdy M-R opraví a bude to fungovat.

ASUS ROG STRIX G16 - CPU: Intel Core i9-13980HX, 2,2@5,6 GHz Turbo, grafika: nVidia GeForce RTX 4070 - 8 GB GDDR6, RAM: 32GB DDR5, HDD: 2x1 TB NVMe SSD
