wooder.cz píše:Někdo na tom dělal řidičák

Haaaajzle

To by som chcel.. tu už také nedržíme, skôr po tých menších dedinách čisto pracovné stroje (však teda, tá fotka pochádza z jednej dedinky kde mám chalupu) a po tom čosom sa previezol musím skonštatovať, že nechápem, ako sa z toho napriek mizernému výhľadu dozadu, malému rajdu, nesynchronyz. prevodovke a nevyzpytateľnej spojke stala legenda.

Asi to bude tými jazdnými vlastnosťami. Osobne som neskúšal ísť na redukciu, nebolo kde, keďže veškerý terén môj bola spevnená cesta (majiteľ mi s tým ísť do terénu nedovolil - ani sa mu nedivím, išlo mi to jak škôlkarovi na trojkolke

), ale tých 300m čo som s tým išiel som si naplno užil (rozbeh na 2, otáčky až niekde v nebesách (ten zvuuuuk

), potom medziplyn (podobne ako mal Bocko777 s FBW v štetíne

) trojočka) a išiel som si

20 km/h stači, aj tak som mal čo robiť aby som to udržal na ceste, skrz vôľu riadenia a nezvyku na takýto štýl jazdy.. Čo ale môžem pochváliť na tom voze, že skrz tie "anténky" na nárazníku som mal odhad vzialenosti ku krajnici a ku stredovej čiare hádam ešte lepší, než v osobáku
Proste s V3S na večné časy
