TOPlist

Liberec

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Liberec

Příspěvekod Božkov » 01 led 2012 19:54

Taky myslím, že by to nějak určitě šlo.. ovšem, mohlo by to zlobit s FPS, jak shitman říkal no... uvidíme, zkuste na to nějak kápnout :) bylo by to zajímavý.. jinač, je to fakt divný, že na to tvůrci hry nemysleli... nezbytná věc.. a že by tohle v Berlíně neměli? :D
Win 7 Ultimate x64; Intel Core i5 3,2 GHz (Trubo Boost na 3,6 GHz); RAM Kingston 8GB DDR3; GTX650 1GB DDR5; HDD 1TB; Logitech G27.
Můj YTB Channel | Fórum - Gameplaye
Uživatelský avatar
Božkov
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2073
Registrován: 28 pro 2011 10:13
Bydliště: Rychnov u Jablonce nad Nisou (SOR BNG 12 #74)

Re: Liberec

Příspěvekod shitman » 01 led 2012 22:38

nejspíš neměli. :) jinak, zrcátka se zapisují bud do .bus souboru, nebo do cfg souboru modelu (nevím jistě).
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: Liberec

Příspěvekod Božkov » 01 led 2012 23:30

shitman píše:nejspíš neměli. :)


Tož to bych sa kurde divil! :)
Win 7 Ultimate x64; Intel Core i5 3,2 GHz (Trubo Boost na 3,6 GHz); RAM Kingston 8GB DDR3; GTX650 1GB DDR5; HDD 1TB; Logitech G27.
Můj YTB Channel | Fórum - Gameplaye
Uživatelský avatar
Božkov
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2073
Registrován: 28 pro 2011 10:13
Bydliště: Rychnov u Jablonce nad Nisou (SOR BNG 12 #74)

Re: Liberec

Příspěvekod kosata » 02 led 2012 01:55

Já nevim, ale u autobusů to podle mě FPS moc nesnižuje, a pokud by byl ten skript odtud, tak by to mělo vyjít nastejno, ne?
kosata
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 7
Registrován: 12 kvě 2011 18:44

Re: Liberec

Příspěvekod Božkov » 02 led 2012 10:09

Moc třeba ne, ale určitě si to něco sebere, protože si vem, že je to přeci jen máš pár obrazů navíc a hejbe se to :)
Kolik by sebraly FPS zrcadla na silnicích, kyby se vzaly nějaký ty řádky z autobusu, to nelze určit, jak říkal shitman - nevíme, co to udělá s FPS :)
Win 7 Ultimate x64; Intel Core i5 3,2 GHz (Trubo Boost na 3,6 GHz); RAM Kingston 8GB DDR3; GTX650 1GB DDR5; HDD 1TB; Logitech G27.
Můj YTB Channel | Fórum - Gameplaye
Uživatelský avatar
Božkov
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2073
Registrován: 28 pro 2011 10:13
Bydliště: Rychnov u Jablonce nad Nisou (SOR BNG 12 #74)

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 03 led 2012 23:40

Tak je tu taková menší aktualizace ...

• Dnes jsem udělal konvert Taxi, jsou sice New York, tak snad Vám to nebude vadit. Pokud se ptáte proč, tak je to proto, že jsem nesehnal žádný konvert, který je Low Poly a tohle byla jediná možnost - Obrázek zde

• Obrázek budky... Omlouvám se za to "sklo" ale nemůžu přijít na to, proč mi Sketchup nedá texturu skla, každá textura se mi normálně "exportuje" na plochu, textura skla však nikoliv... - Obrázek zde

To je pro dnešek vše, zítra se pokusím opět pracovat :)


Hezký zbytek dne


P.S: S kritikou sem! :)
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod Gryzly65 » 03 led 2012 23:43

Zatiaľ na to ideš správnou cestou... keďže odtiaľ nie som a budovy tam nie sú, moc toho nenahodnotím... ale páčia sa mi nové zastávky a to, ako si sa musel otravovať, kým si urobil to tramvajové esíčko do tohoto stavu :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Gryzly65
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 6163
Registrován: 12 dub 2011 21:36
Bydliště: Boratislava

Re: Liberec

Příspěvekod Deiv » 03 led 2012 23:55

Liberec se pomalu ale jistě začíná rýsovat , už i Fügnerka tam je hmmm.. jinak s těma taxikama zkus poprosit vocase (wooder.cz) ,myslim že objekty do hry dělal a vyzná se v tom třeba ti s tim píchne ;)
"If it´s not Boeing, I´m not going!"
Uživatelský avatar
Deiv
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2880
Registrován: 13 dub 2011 16:25
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod wooderCZ » 04 led 2012 01:20

Nick66: Textura je textura, ale sklo (průhledné sklo) se dělá nějakým divným způsobem přímo v tom konfiguračním souboru. Zatím se mi sklo jako takové nepovedlo, povedlo se mi jen něco, co bylo zpola průhledné (nebyla přes to vidět tráva, jen objekty).

Deiv: Ty si nech svého vocase, nejsem na to zvědavý!
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Liberec

Příspěvekod Božkov » 04 led 2012 17:40

Nick66: Na tom prvnim obrázku s těma Taxi, se mi z dálky moc líbí ten prosklenej autobusák, vypadá to moc pěěkně a fakt reálně, tam to znám celkem dobře, ikdyž jsem z JBC... :)
Win 7 Ultimate x64; Intel Core i5 3,2 GHz (Trubo Boost na 3,6 GHz); RAM Kingston 8GB DDR3; GTX650 1GB DDR5; HDD 1TB; Logitech G27.
Můj YTB Channel | Fórum - Gameplaye
Uživatelský avatar
Božkov
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2073
Registrován: 28 pro 2011 10:13
Bydliště: Rychnov u Jablonce nad Nisou (SOR BNG 12 #74)

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků