TOPlist

SOR BN/CN 8.5

Tato sekce je pro ty, co hledají něco ohledně OMSI.
Pravidla fóra
Delší seznamy hledaných objektů/splin zavírejte do tagu CODE.

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod Jaškin » 01 pro 2015 17:59

Tak on to dělá na bázi SORrky XN12 (?) myslím. :) Super vojto, jestli zatneš zuby a dokončíš to, bude to super. ;)
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4739
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod SOR CN 10,5 » 01 pro 2015 18:07

Taká krása len tak ďalej super 8-) :o
SOR CN 10,5
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1496
Registrován: 19 kvě 2015 20:24

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod centipede » 01 pro 2015 18:07

Je vidět, že to dělá na bázi SORky XN 12. Doufám, že opravíš tu paseku co má slujda na SORce :lol: . Má tam strašně přebytečných polygonů :D (zbytečné pro OMSI, stačilo by tam dát smooth).
Uživatelský avatar
centipede
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1416
Registrován: 09 pro 2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod vojtacapek » 01 pro 2015 18:13

Jo a jo, na bázi CNka :D To doufám, protože mi malé autobusy v OMSI chybí :) A ještě bych potřeboval později (možná) pomoci s animacema :) centipede: smooth asi dělat nebudu ;) Pro mě zbytečná práce navíc ;)
vojtacapek
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1219
Registrován: 25 led 2015 15:35
Bydliště: Město nedaleko Č. Budějovic

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod centipede » 01 pro 2015 18:15

Jen takový dotaz :) . Víš co je SMOOTH :?:
Uživatelský avatar
centipede
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1416
Registrován: 09 pro 2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod vojtacapek » 01 pro 2015 18:16

Přiznám se, ne :D Jsem začátečník ;)
vojtacapek
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1219
Registrován: 25 led 2015 15:35
Bydliště: Město nedaleko Č. Budějovic

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod jirkovCZ » 01 pro 2015 18:19

A děláš BN nebo CN?
Kurňa lidi, čtěte a MYSLETE, než něco napíšete.
jirkovCZ
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 772
Registrován: 19 led 2014 09:39
Bydliště: Tam, kde jsou přemnoženy SORky

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod Jaškin » 01 pro 2015 18:19

Tak pokud to děláš na bázi XN12, tak přidej roletky, prosím. :mrgreen: budu ti držet palce, třeba ti někdo nabídne pomocnou ruku. :)
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4739
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod centipede » 01 pro 2015 18:20

Lajtsky řečeno ;) : Ti to zaoblí hrany bez přidání polygonů ;) . Doporučuji se kouknout na nějaká videjka ;) . Hlavně neplést s MESHSMOOTH, který je v maxu (P.S přepokládám, že děláš v maxu podle screenu).
Naposledy upravil centipede dne 01 pro 2015 18:21, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
centipede
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1416
Registrován: 09 pro 2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: SOR BN/CN 8.5

Příspěvekod Apache2015 » 01 pro 2015 18:21

Jirko , BN/CN , mne sa zda ze obidve
Ryzen 5 3600, 16GB Predator 3200MHz a RTX 2060.
Uživatelský avatar
Apache2015
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1689
Registrován: 18 bře 2015 19:07
Bydliště: Slovensko

PředchozíDalší

Zpět na Hledám

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků