Vážení a milí,
měl jsem původně v plánu Vás překvapit, jenže mi nějak hapruje OmsiXConvertor při tvorbě objektů... Takže se na Vás obracím s radou..
TOTO mi dělá výsledný objekt (má to být budova), který je již otexturovaný, textury jsou na svém místě, model rovněž. Bohužel nevím, čím by to mohlo být, objekt jsem vytvořil ve Sketchupu a uložil ve formátu ".dae", poté otevřel v Blenderu, a uložil do ".x" a následně odškrnul 1. tlačítko v omsi x convertoru a překonvertoval. Když jsem nechal první tlačítko zaškrtlé, tak se objekt otočil o 90° a výsledný efekt s texturami to mělo stejný. Mohl by mi někdo prosím poradit?
Jinak jsem se rozhodl jsem se tvořit mapu LBC od základu znovu, protože v původní mapě bylo mnoho chyb, někdy byla špatně položena silnice, někde objekty, konkrétně semafory, padali samovolně na zem, prostě mapa, kterou bych nechtěl vydat. Takže teď jsem se nedávno do toho pustil znovu a vím, že tentokrát tu mapu dodělám

První je na řadě cesta do depa, na které aktuálně pracuji, Fügnerova je rozpracovaná a vypadá z 90% jinak, než v předchozí verzi OMSi. Poté budu pracovat na lince číslo 25 a poté uvidím, nejspíše to bude linka č. 12. Každopádně chci se držet zatím tohoto plánu. Mám tu sice malý zádrhel, ale věřím, že s Vaší pomocí toto vyřeším.
Díky za Váš čas a jakékoliv Vaše rady uvítám!

Mějte se pěkně!
