TOPlist

SOR CN12 + BN12

Zde najdete vše o připravovaných nebo již vyrobených vozidlech do hry.

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod tramvaj3 » 23 pro 2014 20:02

Hydrista píše:K tomu betatestování: Chtělo by to opravit dveře, když je otevřu a následně rychle zavřu, tak se do odzvonění zvonku nepřirozeně seknou, a až pak se začnou zavírat.

To je i u jiných busů se signalizací a dveřma např.SU do omsi2
Vytvořil sem repaint Ekobus kdo bude chtít otestovat ať napíše PM
only in our country CZ B741 no. 127(not in service)
15Tr no. 01 historic <3+RTO and 267
Come take a ride with noisy 15Tr in Budweiser, limited edition! : D
ZF!
Škoda 21tr(ab)/22tr forever!
Uživatelský avatar
tramvaj3
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3602
Registrován: 07 kvě 2012 14:53
Bydliště: V Budějovicích, samozřejmě v Českých

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod lukasek1973 » 23 pro 2014 20:03

HW to sotva se podívej kdyby měli víc evč tak bych jich dal víc
http://jpeg.cz/images/2014/12/23/ky4pi.png
Obrázek
Uživatelský avatar
lukasek1973
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1179
Registrován: 16 kvě 2013 22:24
Bydliště: Praha

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod stefek200 » 23 pro 2014 20:05

Ten tablet je mi tam úplně k ničemu,ze začátku jedu plynule v poho,pak ke konci katastrofa.Sice mám 20 FPS,ale laguje se to neskutečně.Chtělo by to ještě třeba verze bez tabletu.
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod lukasek1973 » 23 pro 2014 20:11

tak v model.cfg smaž tohle:
Kód: Vybrat vše
#####################
TABLET:
#####################

[mesh]
SORcn12\SOR_TabletBox.o3d

[mouseevent]
TabVisible

[visible]
TabVisible
0

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tablet_BackBox.o3d

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

[mouseevent]
TabVisible

[visible]
TabVisible
1

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_TabletTelo.o3d

[visible]
TabVisible
1

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_TabletPozadi.o3d

[visible]
TabVisible
1

[matl]
TabletTelo.png
0

[matl_lightmap]
TabletTelo.png
TabVisible


-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tab_Back.o3d

[mouseevent]
TabBack

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_TabBrowser.o3d

[mouseevent]
TabBrowser

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

------
[mesh]
SORcn12\SOR_TabCamera.o3d

[mouseevent]
TabCamera

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

------
[mesh]
SORcn12\SOR_TabletWeb01.o3d

[matl]
TabletWeb01.png
0

[matl_lightmap]
TabletWeb01.png
TabVisible

[visible]
TabWeb01Visible
1

------
[mesh]
SORcn12\SOR_TabletWeb02.o3d

[matl]
TabletWeb02.png
0

[matl_lightmap]
TabletWeb02.png
TabVisible

[visible]
TabWeb02Visible
1

------
[mesh]
SORcn12\SOR_TabletWeb03.o3d

[matl]
TabletWeb03.png
0

[matl_lightmap]
TabletWeb03.png
TabVisible

[visible]
TabWeb03Visible
1

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_TabWeather.o3d

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W01_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_W01_Buy

[visible]
Tod_W01_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]


-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W02_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_W02_Buy

[visible]
Tod_W02_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]


-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W03_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_W03_Buy

[visible]
Tod_W03_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]


-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W04_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_W04_Buy

[visible]
Tod_W04_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]


-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W05_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_W05_Buy

[visible]
Tod_W05_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]


-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W01.o3d

[mouseevent]
KoloP2_Button

[visible]
Tod_W01_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
KoloP2_Button

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W02.o3d

[mouseevent]
KoloP1_Button

[visible]
Tod_W02_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
KoloP1_Button

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W03.o3d

[mouseevent]
KoloP3_Button

[visible]
Tod_W03_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
KoloP3_Button

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W04.o3d

[mouseevent]
KoloZ2_Button

[visible]
Tod_W04_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
KoloZ2_Button

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_W05.o3d

[mouseevent]
KoloZ1_Button

[visible]
Tod_W05_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
KoloZ1_Button

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_WX1.o3d

[mouseevent]
KoloPX_Button

[visible]
Tod_WX1_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_WX2.o3d

[mouseevent]
KoloZX_Button

[visible]
Tod_WX2_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Ext1_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Ext1_Buy

[visible]
Tod_Ext1_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Ext1.o3d

[mouseevent]
Ext1_Button

[visible]
Tod_Ext1_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Ext1

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Ext2_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Ext2_Buy

[visible]
Tod_Ext2_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Ext2.o3d

[mouseevent]
Ext2_Button

[visible]
Tod_Ext2_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Ext2

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Ext3_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Ext3_Buy

[visible]
Tod_Ext3_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Ext3.o3d

[mouseevent]
Ext3_Button

[visible]
Tod_Ext3_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Ext3

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Ext4_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Ext4_Buy

[visible]
Tod_Ext4_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Ext4.o3d

[mouseevent]
Ext4_Button

[visible]
Tod_Ext4_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Ext4

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Int1_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Int1_Buy

[visible]
Tod_Int1_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Int1.o3d

[mouseevent]
Int1_Button

[visible]
Tod_Int1_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Int1

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Int2_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Int2_Buy

[visible]
Tod_Int2_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Int2.o3d

[mouseevent]
Int2_Button

[visible]
Tod_Int2_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Int2

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Int3_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Int3_Buy

[visible]
Tod_Int3_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Int3.o3d

[mouseevent]
Int3_Button

[visible]
Tod_Int3_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Int3

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png
-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Int4_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Int4_Buy

[visible]
Tod_Int4_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Int4.o3d

[mouseevent]
Int4_Button

[visible]
Tod_Int4_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Int4

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png


-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Spec1_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Spec1_Buy

[visible]
Tod_Spec1_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Spec1.o3d

[mouseevent]
Spec1_Button

[visible]
Tod_Spec1_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Spec1

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Spec2_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Spec2_Buy

[visible]
Tod_Spec2_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Spec2.o3d

[mouseevent]
Spec2_Button

[visible]
Tod_Spec2_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Spec2

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Spec3_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Spec3_Buy

[visible]
Tod_Spec3_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Spec3.o3d

[mouseevent]
Spec3_Button

[visible]
Tod_Spec3_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Spec3

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png

-------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Spec4_Buy.o3d

[mouseevent]
Tod_Spec4_Buy

[visible]
Tod_Spec4_Buy_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

--------
[mesh]
SORcn12\SOR_Tod_Spec4.o3d

[mouseevent]
Spec4_Button

[visible]
Tod_Spec4_Visible
1

[matl]
OdskOFF.png
0

[matl_lightmap]
OdskOFF.png
TabVisible

[matl_change]
OdskOFF.png
0
Spec4

[matl_item]

[matl_nightmap]
OdskON.png


------
[mesh]
SORcn12\SOR_TW_to2.o3d

[mouseevent]
TW_to2

[visible]
TW_to2_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

------
[mesh]
SORcn12\SOR_TW_to3.o3d

[mouseevent]
TW_to3

[visible]
TW_to3_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

------
[mesh]
SORcn12\SOR_TW_to1.o3d

[mouseevent]
TW_to1

[visible]
TW_to1_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]

------
[mesh]
SORcn12\SOR_TW_to2p.o3d

[mouseevent]
TW_to2p

[visible]
TW_to2p_Visible
1

[matl]
FullA.png
0

[matl_alpha]
2

[matl_noZwrite]
Obrázek
Uživatelský avatar
lukasek1973
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1179
Registrován: 16 kvě 2013 22:24
Bydliště: Praha

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod Alegro97 » 23 pro 2014 20:21

Ahoj :) Mám problém.....při spouštění autobusu se mi zobrazí toto : (M.V.GetHumanOnPackLink) (vehicles/SOR_XN12//script/ticketprinter.osc.) macro name is invalid........ a autobus se nespustí.Díky za radu ;)
Alegro97
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 70
Registrován: 06 čer 2014 18:18

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod mhdfm » 23 pro 2014 20:23

Myslím, že GOD mode je schovaný ve skřínce u dveří. Mrknul jsem jen zběžně, pak mi to spadlo. (Grundorf) Zkuste zmenšit textury, je tam pár zbytečně velkých.
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod Darkner » 23 pro 2014 20:26

Jaká je funkce 3. dveří? ky_bus_doorfront3 nefunguje...
MB: Intel Socket 1150 H87, CPU: Intel Core i7 4790S (4x jádro, 3,2GHz), GPU: nVidia GeForce GTX745, RAM: 8GB, OS: Windows 8.1, HDD: 3TB, Volant: Logitech G27
Uživatelský avatar
Darkner
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 31 kvě 2013 12:15
Bydliště: Praha

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod lukasek1973 » 23 pro 2014 20:27

Zkus znovu překopírovat
Kód: Vybrat vše
Ticektprinter.osc
ticketprinter_stringvarlist.txt
ticketprinter_varlist.txt

To co si napsal nikde ve skriptu není je tam pouze podobné toto : (M.V.GetHumanCountOnPathLink);)
Obrázek
Uživatelský avatar
lukasek1973
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1179
Registrován: 16 kvě 2013 22:24
Bydliště: Praha

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod tramvaj3 » 23 pro 2014 20:29

Obrázek

a to ještě levá a zadní strana :roll:
only in our country CZ B741 no. 127(not in service)
15Tr no. 01 historic <3+RTO and 267
Come take a ride with noisy 15Tr in Budweiser, limited edition! : D
ZF!
Škoda 21tr(ab)/22tr forever!
Uživatelský avatar
tramvaj3
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3602
Registrován: 07 kvě 2012 14:53
Bydliště: V Budějovicích, samozřejmě v Českých

Re: SOR CN12 + BN12

Příspěvekod ALEDOL » 23 pro 2014 20:32

Darkner: Je to doorfront 2 ;)

Šalina: Proč sem sakra dáváš chlapa s hlavou v hajzlu?
Uživatelský avatar
ALEDOL
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2452
Registrován: 29 srp 2013 21:45
Bydliště: Praha - Prague - Praga - Prag

PředchozíDalší

Zpět na Vozidla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků