TOPlist

[OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Návody týkající se veškeré tvorby do OMSI.

Pomohl vám návod?

Ano
67
48%
Ne
44
31%
Nezkoušel jsem
30
21%
 
Celkem hlasů : 141

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod Orbit09 » 30 črc 2014 19:08

Mně se zase sekne Omsi, když během Ústí zapnu Nastavení :D u jiných map mi to nedělá.
Jezdím Omsi 2, SIMT a TS 2020
Windows 7 Professional x64; AMD Athlon™ II X4 640 4 CPUs 3 GHz; RAM 16GB DDR3; NVIDIA GeForce GTX460; HDD 1TB; Základní deska Asus M5A88-M EVO
Uživatelský avatar
Orbit09
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1831
Registrován: 10 srp 2013 13:16
Bydliště: Praha

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod stefek200 » 05 srp 2014 09:16

Stále mám chybu v tom transformátoru a chci aby ho tu někdo dal je tam chyba v o3d souboru.

Přikládam logfile
Kód: Vybrat vše
0 9:10:36 -  -       Information: OMSI is working in edit mode
1 9:10:46 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
2 9:10:46 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
3 9:10:46 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
4 9:10:46 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
5 9:10:47 -  -       Information: Input Manager erstellen...
6 9:10:47 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
7 9:10:47 -  -       Information: Game Controller laden...
8 9:10:47 -  -       Information: Progman initialisieren...
9 9:10:47 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
10 9:10:47 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
11 9:10:47 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
12 9:10:47 -  -       Information: Redline initialisieren...
13 9:10:47 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
14 9:10:47 -  -       Information: Plugins initialisieren...
15 9:10:47 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
16 9:10:47 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
17 9:10:58 -  -       Information: Load maps\UL\global.cfg map...
18 9:10:58 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
19 9:10:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
20 9:10:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
21 9:10:58 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
22 9:10:58 -  -       Information: Load Precip. Sound...
23 9:10:58 -  -       Information:    Sound erstellen...
24 9:10:58 -  -       Information:    Sound laden...
25 9:10:58 -  -       Information: Set Weather System vars...
26 9:10:58 -  -       Information: Sky and Weather created
27 9:10:58 -  -       Information: Date: 1988 0728, Time: 100000
28 9:11:00 -  -       Information: Fonts initialized
29 9:11:00 -  -       Information: Map created
30 9:11:01 -  -       Information:   Map Global File loaded
31 9:11:01 -  -       Information:   Registrations loaded
32 9:11:01 -  -       Information:   Parked Cars loaded
33 9:11:01 -  -       Information:   Map AILists loaded
34 9:11:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "railing_2a.dds"!
35 9:11:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
36 9:11:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
37 9:11:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
38 9:11:03 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\BusdriversObjekte\Autobahngeradeaus.sco: texture filename textfeld.bmp not found in mesh file Sceneryobjects\BusdriversObjekte\model\Autobahnschildgeradeaus.o3d!
39 9:11:03 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\BusdriversObjekte\Autobahngeradeaus.sco: texture filename textfeld.bmp not found in mesh file Sceneryobjects\BusdriversObjekte\model\Autobahnschildgeradeaus.o3d!
40 9:11:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
41 9:11:05 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
42 9:11:07 -  -     Warning:       Did not find texture file "ST01.jpg"!
43 9:11:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
44 9:11:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
45 9:11:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
46 9:11:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vlbok.bmp"!
47 9:11:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vlbok.bmp"!
48 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "podlaha2.bmp"!
49 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
50 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
51 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
52 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "podlaha2.bmp"!
53 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
54 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "vlbok.bmp"!
55 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
56 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "vlbok.bmp"!
57 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
58 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
59 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
60 9:11:11 -  -     Warning:       Did not find texture file "potah3.bmp"!
61 9:11:21 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Objects_SN\Zaun_Tor_6m_02.sco: texture filename tex_a.bmp not found in mesh file Sceneryobjects\Objects_SN\model\Tor_6m_02.o3d!
62 9:11:22 -  -     Warning:       Did not find texture file "bok4.jpg"!
63 9:11:25 -  -   Error:           Sceneryobjects\VbusBlog.ru\transphormator\model\tech1.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Ungültiger Dateiname - %s
64 9:12:07 -  -   Error:           In "Sceneryobjects\VbusBlog.ru\transphormator\tech 1.sco" there was an error in line 10!
65 9:12:07 -  -   Error:           Sceneryobjects\VbusBlog.ru\transphormator\model\tech1.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Ungültiger Dateiname - %s
66 9:12:07 -  -   Error:           In "Sceneryobjects\VbusBlog.ru\transphormator\tech 1.sco" there was an error in line 13!
67 9:12:07 -  -     Warning:       Invalid Object: Sceneryobjects\VbusBlog.ru\transphormator\tech 1.sco"
68 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
69 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
70 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
71 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vlbok.bmp"!
72 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vlbok.bmp"!
73 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "podlaha2.bmp"!
74 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
75 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
76 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
77 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "podlaha2.bmp"!
78 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "tmbila.bmp"!
79 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vlbok.bmp"!
80 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
81 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vlbok.bmp"!
82 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
83 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
84 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "vsvseda.bmp"!
85 9:12:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "potah3.bmp"!
86 9:12:12 -  -       Information:   New Centerkachel set
87 9:12:12 -  -       Information:   VarParents loaded
88 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 0, maps\UL\tile_0_0.map ...
89 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 1, maps\UL\tile_-1_0.map ...
90 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 2, maps\UL\tile_-1_-1.map ...
91 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 3, maps\UL\tile_0_-1.map ...
92 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 4, maps\UL\tile_1_0.map ...
93 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 5, maps\UL\tile_1_-1.map ...
94 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 6, maps\UL\tile_2_0.map ...
95 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 7, maps\UL\tile_2_1.map ...
96 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 8, maps\UL\tile_1_1.map ...
97 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 9, maps\UL\tile_0_1.map ...
98 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 10, maps\UL\tile_2_-1.map ...
99 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 11, maps\UL\tile_-2_0.map ...
100 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 12, maps\UL\tile_-2_-1.map ...
101 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 13, maps\UL\tile_-6_-4.map ...
102 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 14, maps\UL\tile_3_-1.map ...
103 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 15, maps\UL\tile_3_2.map ...
104 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 16, maps\UL\tile_3_1.map ...
105 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 17, maps\UL\tile_3_0.map ...
106 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 18, maps\UL\tile_4_0.map ...
107 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 19, maps\UL\tile_4_1.map ...
108 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 20, maps\UL\tile_5_0.map ...
109 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 21, maps\UL\tile_5_1.map ...
110 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 22, maps\UL\tile_6_0.map ...
111 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 23, maps\UL\tile_6_-1.map ...
112 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 24, maps\UL\tile_5_-1.map ...
113 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 25, maps\UL\tile_4_-1.map ...
114 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 26, maps\UL\tile_6_1.map ...
115 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 27, maps\UL\tile_7_-1.map ...
116 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 28, maps\UL\tile_7_0.map ...
117 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 29, maps\UL\tile_7_1.map ...
118 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 30, maps\UL\tile_7_-2.map ...
119 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 31, maps\UL\tile_8_-1.map ...
120 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 32, maps\UL\tile_8_0.map ...
121 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 33, maps\UL\tile_8_1.map ...
122 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 34, maps\UL\tile_8_-2.map ...
123 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 35, maps\UL\tile_6_-2.map ...
124 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 36, maps\UL\tile_9_0.map ...
125 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 37, maps\UL\tile_9_1.map ...
126 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 38, maps\UL\tile_9_-1.map ...
127 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 39, maps\UL\tile_9_-2.map ...
128 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 40, maps\UL\tile_10_-1.map ...
129 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 41, maps\UL\tile_10_-2.map ...
130 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 42, maps\UL\tile_10_0.map ...
131 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 43, maps\UL\tile_11_-2.map ...
132 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 44, maps\UL\tile_11_-1.map ...
133 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 45, maps\UL\tile_10_1.map ...
134 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 46, maps\UL\tile_11_1.map ...
135 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 47, maps\UL\tile_11_0.map ...
136 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 48, maps\UL\tile_12_-2.map ...
137 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 49, maps\UL\tile_12_-1.map ...
138 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 50, maps\UL\tile_12_0.map ...
139 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 51, maps\UL\tile_12_1.map ...
140 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 52, maps\UL\tile_13_-2.map ...
141 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 53, maps\UL\tile_13_-1.map ...
142 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 54, maps\UL\tile_13_0.map ...
143 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 55, maps\UL\tile_5_-2.map ...
144 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 56, maps\UL\tile_4_-2.map ...
145 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 57, maps\UL\tile_13_1.map ...
146 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 58, maps\UL\tile_14_1.map ...
147 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 59, maps\UL\tile_14_2.map ...
148 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 60, maps\UL\tile_14_0.map ...
149 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 61, maps\UL\tile_13_2.map ...
150 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 62, maps\UL\tile_-4_-1.map ...
151 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 63, maps\UL\tile_-1_-2.map ...
152 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 64, maps\UL\tile_-2_-2.map ...
153 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 65, maps\UL\tile_-3_-2.map ...
154 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 66, maps\UL\tile_-4_-2.map ...
155 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 67, maps\UL\tile_-5_-1.map ...
156 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 68, maps\UL\tile_-4_0.map ...
157 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 69, maps\UL\tile_-4_1.map ...
158 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 70, maps\UL\tile_-1_1.map ...
159 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 71, maps\UL\tile_15_2.map ...
160 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 72, maps\UL\tile_15_1.map ...
161 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 73, maps\UL\tile_15_0.map ...
162 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 74, maps\UL\tile_16_2.map ...
163 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 75, maps\UL\tile_15_3.map ...
164 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 76, maps\UL\tile_16_3.map ...
165 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 77, maps\UL\tile_16_1.map ...
166 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 78, maps\UL\tile_17_3.map ...
167 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 79, maps\UL\tile_17_2.map ...
168 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 80, maps\UL\tile_17_1.map ...
169 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 81, maps\UL\tile_14_3.map ...
170 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 82, maps\UL\tile_13_3.map ...
171 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 83, maps\UL\tile_12_3.map ...
172 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 84, maps\UL\tile_13_4.map ...
173 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 85, maps\UL\tile_12_4.map ...
174 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 86, maps\UL\tile_14_4.map ...
175 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 87, maps\UL\tile_12_2.map ...
176 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 88, maps\UL\tile_13_5.map ...
177 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 89, maps\UL\tile_12_5.map ...
178 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 90, maps\UL\tile_11_5.map ...
179 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 91, maps\UL\tile_11_4.map ...
180 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 92, maps\UL\tile_11_6.map ...
181 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 93, maps\UL\tile_12_6.map ...
182 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 94, maps\UL\tile_-3_0.map ...
183 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 95, maps\UL\tile_11_7.map ...
184 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 96, maps\UL\tile_12_7.map ...
185 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 97, maps\UL\tile_12_8.map ...
186 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 98, maps\UL\tile_13_7.map ...
187 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 99, maps\UL\tile_13_8.map ...
188 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 100, maps\UL\tile_13_6.map ...
189 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 101, maps\UL\tile_11_8.map ...
190 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 102, maps\UL\tile_12_9.map ...
191 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 103, maps\UL\tile_13_9.map ...
192 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 104, maps\UL\tile_11_9.map ...
193 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 105, maps\UL\tile_14_9.map ...
194 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 106, maps\UL\tile_14_8.map ...
195 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 107, maps\UL\tile_14_7.map ...
196 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 108, maps\UL\tile_14_6.map ...
197 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 109, maps\UL\tile_14_5.map ...
198 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 110, maps\UL\tile_14_-1.map ...
199 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 111, maps\UL\tile_19_3.map ...
200 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 112, maps\UL\tile_17_4.map ...
201 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 113, maps\UL\tile_16_4.map ...
202 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 114, maps\UL\tile_15_4.map ...
203 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 115, maps\UL\tile_15_5.map ...
204 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 116, maps\UL\tile_16_5.map ...
205 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 117, maps\UL\tile_17_5.map ...
206 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 118, maps\UL\tile_3_-2.map ...
207 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 119, maps\UL\tile_2_-2.map ...
208 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 120, maps\UL\tile_1_-2.map ...
209 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 121, maps\UL\tile_0_-2.map ...
210 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 122, maps\UL\tile_-3_1.map ...
211 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 123, maps\UL\tile_-2_1.map ...
212 9:12:12 -  -       Information: Refresh Tile: 124, maps\UL\tile_-3_-1.map ...
213 9:12:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
214 9:12:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
215 9:12:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
216 9:12:49 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
217 9:12:49 -  -       Information: Input Manager erstellen...
218 9:12:49 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
219 9:12:49 -  -       Information: Game Controller laden...
220 9:12:49 -  -       Information: Progman initialisieren...
221 9:12:49 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
222 9:12:49 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
223 9:12:49 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
224 9:12:49 -  -       Information: Redline initialisieren...
225 9:12:49 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
226 9:12:49 -  -       Information: Plugins initialisieren...
227 9:12:49 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
228 9:12:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
229 9:12:50 -  -       Information: Closing actual map...
230 9:12:50 -  -       Information: Actual map closed!
231 9:12:50 -  -       Information: OMSI is closing...
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod XiZy132 » 05 srp 2014 15:02

To já mám taky ikdyž si ho stáhnu znova, odklikni to a hraj, nějak to neovlivní hru ;)
XiZy132
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 924
Registrován: 31 črc 2013 15:08
Bydliště: Praha

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod stefek200 » 05 srp 2014 19:16

Jenomže se po chvíli ukáže Fehler in Bereitspurung,odkliknou a vy*rat se na to!
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod stefek200 » 15 srp 2014 13:55

V OMSI 1 mi mapa jede úplně normálně,žádný errory mapu dám do 2 chci ji spustit v editoru no a nic zase se něco děje a přitom mi nic nechybí.Chyba je s bránou u sanatoria a v logfilu to vypisuje toto:
(Jenom ten objekt)
Kód: Vybrat vše
61 13:50:49 -  -     Warning:       Scenery Object not found:Sceneryobjects\brana\branabc.sco, if you are loading an addon map, please read the documentation and contact the map's author. If you are loading an original map (Spandau or Grundorf), please repair OMSI with the original setup.
62 13:51:02 -  -   Error:           The file "Sceneryobjects\brana\branabc.sco" could not be loaded!
[WIP] Poloreálná mapa Liberec linka 18 Fügnerova-Bedřichov

Silnice: 69%
Objekty: 27%
Terén: 52%

Hotový úsek Fügnerova-Kateřinky učiliště. (jen silnice)
Nyní se pracuje na krajině v centru a Kateřinkách.
stefek200
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1477
Registrován: 20 říj 2013 16:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod DR_HaCkiE » 01 zář 2014 18:07

Hello,

I'm new here and I hope, I can write in English, too. I'm from Germany...
I use the (really terrible) google translator to understand your messages. It's difficulty but still possible. :-)

shitman píše:nic jsem nezmáčkl, vyplivlo se to při kontrole jízdních řádů mapy. :) každopádně mapa už funguje celá a dokonce na 30 FPS, což jsem prostě čuměl, protože OMSI 1 mi jí nedokázala ani spustit. vřelé díky trolejko, až na pár menších chybek, jako třeba svojitě položenou silnici nebo pár neviditelných stěn, mapa pracuje výborně. :)


It was one of my largest wishes to be able to drive on UL in OMSI 2. With this great thread, I was able to convert the map successfully. However, I have also these invisible walls, i. e. on Hlavní nádrazí. So it isn't possible yet to drive on this map.

Can you explain me, how I can find and delete these walls?
I'm not so good in the OMSI Editor. So please give me a detailled list of all required steps.

Many thanks in advance.

Best wishes from Germany. :-)
D0ct0R_HaCkiE
DR_HaCkiE
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 4
Registrován: 01 zář 2014 17:49

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod Opavan99 » 02 zář 2014 14:52

Just turn off the colision with terain and objects. ;)
Návod na podpis.: Potřebujete velké obrázky tak, aby se musely dlouho načítat. K tomu nějaký popis, třeba : Miluju tohle, tamto forever, přijďte se projet, prostě kravinu, která nikoho nezajímá. A ideálně tou nejsvětlejší barvou, ať to každý vidí. Hotovo.
Uživatelský avatar
Opavan99
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2105
Registrován: 07 srp 2013 14:02

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod DR_HaCkiE » 02 zář 2014 21:34

Hello,

well, I'm sure, this is the easiest solution. But I want to resolve the source of this issue and not only the result of that.

And I'm afraid, I become a worse driver with the knowledge about disabled collisions. But OMSI is not an auto scooter...

So I'm looking forward to reading about good tipps to remove these annoying objects.

Best wishes
D0ct0R_HaCkiE
DR_HaCkiE
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 4
Registrován: 01 zář 2014 17:49

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod Opavan99 » 02 zář 2014 22:24

Ok,I know what do you want to say.But,this invisible walls are not object,this is Omsi 2 bug.You can't remove them.
Návod na podpis.: Potřebujete velké obrázky tak, aby se musely dlouho načítat. K tomu nějaký popis, třeba : Miluju tohle, tamto forever, přijďte se projet, prostě kravinu, která nikoho nezajímá. A ideálně tou nejsvětlejší barvou, ať to každý vidí. Hotovo.
Uživatelský avatar
Opavan99
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2105
Registrován: 07 srp 2013 14:02

Re: [OMSI2] Jak zprovoznit mapy: Ústí nad Labem,MZK Kydczice

Příspěvekod Orbit09 » 03 zář 2014 18:34

Did you try to open the map in the editor and resave it?
Jezdím Omsi 2, SIMT a TS 2020
Windows 7 Professional x64; AMD Athlon™ II X4 640 4 CPUs 3 GHz; RAM 16GB DDR3; NVIDIA GeForce GTX460; HDD 1TB; Základní deska Asus M5A88-M EVO
Uživatelský avatar
Orbit09
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1831
Registrován: 10 srp 2013 13:16
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků