Stránka 1 z 18

OMSI 1.04

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 15:57
od luky.pat
Překlad článku od Marcela Kuhnta:

Spolu s Vídní respektive s O305 vydáme patch: OMSI 1.04! Tento patch bude zdarma pro všechny registrované OMSI uživatele.
Přehled důležitých součástí:

Hlavní:
--------------------------------------
* Patch 1.04 budou vyžadovat addony s novou ochranou proti kopírování
* Rychlejší nabídka Nastavení, náročný seznam kláves se bude načítat pouze v Nastavení kláves.
* Tlumené/plynulé řízení je možné, i při řízení klávesnicí. (pozn. na klávesnici se zatím plyn nedal moc regulovat)
* Cestující s vámi při prodeji lístků budou vždy mluvit. Už se nestane, že by vám dali peníze a neřekli, co chtějí.
* Kolize s kolejovými vozidly nezpůsobí nepochopitelné vykolejení.
* Nové příkazy v příkazovém řádku:
"-savelogs" každá logfile bude mít v názvu datum a čas, takže se nebudou přepisovat. Ale nezapomeňte, že to povede k velkému množství "odpadu" ve složce s Omsi, takže se to vyplatí pouze při betatestech.
"-nolog" vypne logfile, takže se trochu zvýší výkon hry.
"-logall" zapíše do logfile úplně všechno. Mělo by to pomoct s řešením záhadných errorů, ale snižuje výkon a podstatně zvyšuje dobu načítání.


Grafika / Výkon:
--------------------------------------
* Úprava zrcátek: Budou renderována pouze viditelná zrcátka. Pokud vidíte jen jedno zrcátko, tak se odrazy v něm budou objevovat stejně rychle, jako zbytek simulace, takže odraz nebude působit tak trhaně.
* Anizotropické filtrování bude defaultně aktivované, nebude se muset nastavovat v ovladačích grafiky (takže se zbavíme rozmazávajících se čar na silnici)
* Realističtější ztvárnění noci kvůli sníženým odrazům v noci
* Poměr stran zrcátek nastaven 16:10, už není závislý na poměru obrazovky


Vozidla (hlavní)
--------------------------------------
* Opraven seznam SPZ a jejich přidružení k vozidlu
* Vlastní SPZ se dá napsat na všechna vozidla (pokud SPZ nevyplníte, použije se standardní SPZ).
* Upravené duplicitní cíle na Rollbandech pro Spandau


Funkce vozidel / skriptování:
--------------------------------------
* Možná "automatická spojka" (vyžaduje úpravu skriptů)
* Funkce, která dokáže spočítat počet cestujících na určitém pathu (kvůli animacím pohybu cestujících v buse)
* Poptávkové otevírání dveří zvenku i zevnitř


Oprava chyb:
--------------------------------------
* Zaparkovaná vozidla se při kolizi chovají realističtěji
* Skákání autobusu po zobrazení analýzy jízdního řádu zrušeno (tj. ten jízdní řád, co se zobrazí, když dojedete na konečnou)
* Už se nestane, že by více cestujících řeklo ve stejnou chvíli stejnou větu
* Hra nespadne, pokud nenajde žádné zvukové zařízení
* Všechna poděkování cestujících jsou už pojmenována správně "Thanky_1.wav"
* Okna dveří u SD202 AI modelů opravena
* Přidány D87 a D88 AI busy ve Spandau


Pro vývojáře:
--------------------------------------
* Chybné smazání textur Tilu už by nemělo nastat
* Mapa může mít nastavený rozsah roků, ve kterých se "odehrává". Pokud nepoužíváte nastavení Aktuální rok, tak se vybere některý z rozsahu.
* Měnící se reklama v zastávkových přístřešcích (i se vzorovým scriptem)
* "Internetové textury": Při startu OMSI se zkontroluje, jestli se neobjevila nová verze textur a případně je stáhne
* Invalid track nepovede k pádu hry, jen se zapíše do logfile
* [fixed] může být použito i pro kolejová vozidla, aby byla "nekonečně těžká"
* Reichsbahn Ra11 Signal pro všechny, co chtějí vytvořit staré východoněmecké seřaďovací nádraží


----------------------------------------------------------------------

Z interních důvodů bude nový patch označený jako verze 1.04. Pokud se nic nepokazí, ještě dnes bude distribuován skrze Aerosoft. O něco později se objeví i na našich stránkách.

Re: OMSI 1.03

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 15:59
od luky.pat
Originál:
Together with Vienna respectively the O305 we will release a patch, OMSI 1.03! This patch will be free for all registred OMSI users.
Overview of important features:

General:
--------------------------------------
* Patch 1.03 will be needed by addons using the new copy protection
* Faster options dialogue, time-expensive trigger list will only load after selecting keyboard / gamecontroller configuration tab.
* Keyboard steering damping available (optional).
* Passengers will always speak to you while ticket selling. Giving only money without any word won't happen anymore.
* Collisions with railroad vehicles won't lead into crazy derailings.
* New command line entrys to affect logging:

"-savelogs" each logfile will be named with date and time, so they won't overwrite each other. But please mind: This can lead to much garbage in your omsi directory! So you should only use it during beta testings and such things.

"-nolog" Switch off logging completely. Could help you increasing performance.

"-logall" Many more logfile entrys. This could help finding mysterious errors, but reduces performance and increases loading time significantly.


Graphics / Performance:
--------------------------------------
* Mirror performance increased: Only visible mirrors will be rendered. If there is only one visible, it will be rendered as fast as the whole simulation and won't stutter anymore.
* Anisotropic filtering will be activated by default and may not be done by graphics driver (so effects like blurring street markings should not be visible anymore)
* More realistic night graphics due to reduced reflexions in darkness: especially night lighted roller blinds will be looking more real (lighter)
* Mirror ratio now fixed at 16:10, depends not on screen ratio anymore


Vehicle (general)
--------------------------------------
* Fixed number plate lists with fixed assignment to vehicle numbers possible
* Number plate can be typed free on every vehicle (but can also left free if standard plate number should be used).
* Several roller blind terminus displays adapted to reality


Vehicle functions / scripting:
--------------------------------------
* Option "automatic clutch" (needs script modifications)
* Function to get number of passengers on one special vehicle path (e.g. for animations due to walking passengers in bus)
* Door-wise stop and open requests (for door opening buttons outside or multiple bus stop requests)


Removed bugs:
--------------------------------------
* Parking cars have more realistic inertia values for more realistic collisions
* Jumping after trip analysis removed
* The same passenger complains won't be played simutaneously anymore (in the past, this fact lead to crazy sound effects while complaining)
* No crash if there is no sound device plugged in
* Every "thank you" speech file is now named correctly as "Thanky_1.wav"
* Door windows of SD202 AI models corrected
* Added D87 and D88 AI buses in Spandau


Map Editor / Features for addon creators:
--------------------------------------
* Erroneous deletion of ground paintings in Map Editor should not happen anymore
* Map can be fitted with standard years which will be selected randomly if you are not playing with "current year" options.
* Bus stop huts fitted with changing advertisements (script template for you! :) )
* "Internet textures": When OMSI starts, it will check if these files have been updated since last start and will download them (if this is true).
* Missing entry for AI vehicle list in AI schedule won't lead to crash anymore but to logfile error message.
* [fixed] can be used also for rail vehicles to make them "infinite heavy".
* Reichsbahn Ra11 Signal ("W") for everyone who likes to create a nice old East German switch yard! :)

Re: OMSI 1.3

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 16:10
od Richard9955
a to kedy je ten dátum vydania ?

Re: OMSI 1.3

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 16:10
od Trolejbusák
A budu muset mít ten addon abych získal 1.3 nebo to vyjde zvlášť?

Re: OMSI 1.3

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 16:13
od jiklobka
Zvlášť.

Re: OMSI 1.3

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 16:15
od luky.pat
Vydání by mělo být koncem května.

Re: OMSI 1.3

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 16:23
od Sergio_Cz
a 1.2 zapadl do popela? :D

Re: OMSI 1.3

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 16:29
od jiklobka
1.02 byl vlastně language pack

Re: OMSI 1.03

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 19:28
od řidič 675
To nechápu. Vydaj 1.01 potom 1.03 a chvilku potom 2.00.
Co je to za logiku?

Re: OMSI 1.03

PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 19:31
od Deiv
Německá :lol: Asi se jim "drei" líbí víc ako "zwei"