TOPlist

Bowdenham

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: Bowdenham

Příspěvekod akiak » 15 srp 2012 23:28

Díky za opravu...editoval jsem příspěvek...

P.S. příště to radši napíšu přes den, v noci nejsem tak bdělý, zda občas neuletím...
akiak
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 119
Registrován: 10 úno 2012 16:15

Re: Bowdenham

Příspěvekod akiak » 19 srp 2012 15:17

Při jízdách na 96/96A jsem vždy dumal, kde nabírám takové nehorázné zpoždění, když dle času jezdím vcelku včas...až jsem po koukání na jř pochopil ten problém, je tam jedna vadná zastávka, takže si ji opravíme...

Takhle to vypadá ve hře před opravou:

http://img.pictureup.cz/19082012/c74f9e1534583aa02c16d65def2a2d2cb069992c.jpg

Nyní tedy oprava:

1. Otevřete složku Omsi, následuje složka maps, vybereme složku Bowdenham a v ní si otevřeme TTData.
2. Otevřete si v poznámkovém bloku soubor 96 Clockwise (pozor! nikoliv soubor 96 Clockwise.ttr).
3. Najděte si tyto řádky:

6 - Apsley Station Terminus:
[station]
1818311
69


20 - Apsley Station Terminus:
[station]
1818310
150

4. změňte je na:

6 - Charlie Street:
[station]
3640838
69

20 - Charlie Street:
[station]
3640839
150

4. Uložíte a je hotovo...
5. To samé uděláte v souboru 96A Clockwise

Po výše popsané opravě to vypadá ve hře takto:

http://img.pictureup.cz/19082012/5b19a50151b4e7fae9e1dd09e29a703171617ecb.png
akiak
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 119
Registrován: 10 úno 2012 16:15

Re: Bowdenham

Příspěvekod jirik » 23 lis 2012 17:59

Zdravím, nahrál jsem si mapu Bowdenham ale stále mě tam chybí dvě věci. Je možno jě někde stáhnout? Konkrétně mě to vyhazuje při načítání hlášku, že nebyl načten soubor:

Sceneryobject/Object_SN/Zaun_Tor_6m_03.sco (přitom ve složce jsem jej našel)
Splines/Jan Kiesewalter/Road_Work_Line.sli

DÍk za rady
jirik
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 146
Registrován: 22 lis 2012 18:54

Re: Bowdenham

Příspěvekod shitman » 23 lis 2012 19:02

na to první se vykašli, jde jen o objekt plotu, neprosto nepotřebný ;) druhý soubor máš v příspěvku, stáhni ho a rozbal do složky Splines
Jan Kiesewalter.7z
(1.63 KiB) 331 krát
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: Bowdenham

Příspěvekod jirik » 23 lis 2012 19:27

Díky moc za odkaz ke stažení. ;)
jirik
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 146
Registrován: 22 lis 2012 18:54

Re: Bowdenham

Příspěvekod Rohatej » 09 pro 2012 15:43

Prosím vás, co mi může ještě chybět, že mám některé silnice takové?
dg.jpg

Už si s tím sám neporadim.
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: Bowdenham

Příspěvekod shitman » 09 pro 2012 17:05

zkus přeinstalovat ASS. (addon simplestreets)
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: Bowdenham

Příspěvekod Rohatej » 10 pro 2012 18:06

Dík. Tohle je tak to poslední, v čem by mohl být problém. No... o víkendu to vyzkoušim.
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: Bowdenham

Příspěvekod Tomko00 » 10 pro 2012 18:19

Alebo prekopíruj zložku "texture" z Marcel do ASS. :)
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: Bowdenham

Příspěvekod Rohatej » 14 pro 2012 21:23

Tak jsem to udělal podle Shitmana a ... světe div se, funguje to. Takže díkes. ;)
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků