TOPlist

SOR CN12 - textury

Pokud máte problém týkající se hraní OMSI, sdělte ho zde.
Pravidla fóra
Pouze modrá obloha po načtení mapy? Mapu projeďte MapToolem, chybějící objekty a spliny napište do fóra Hledám. Pokud nic nechybí a máte pouze modrou oblohu, napište dotaz sem.

Přikládejte logfile (do tagu CODE).

SOR CN12 - textury

Příspěvekod marysecek » 13 úno 2018 00:43

Ahoj, dělám repaint na SOR CN12, a mám problém s tím že když hodim obrázek přes okno, tak se sice ukáže ale všechny okna kromě předního jak kdyby zbělají. Dovnitř není skoro vidět ale při pohledu z busu ven úplně v pohodě a normálně bez problémů, jen reklama není vidět ani ze vnitř. Ale z venku je to v pohodě až na ty skla. Nemůžu přijít na chybu, co by to mohlo způsobovat. Nevíte někdo jak by se to dalo vyřešit ?
marysecek
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 30
Registrován: 22 pro 2013 19:53

Re: SOR CN12 - textury

Příspěvekod SOR CN 10,5 » 13 úno 2018 10:33

Vyriešiš to tak,že si stiahneš paintnet alebo gimp sú to programy na maľovanie. V malovaní nemôžeš robiť repaint lebo okná budeš mať furt také ;)
Uživatelský avatar
SOR CN 10,5
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1496
Registrován: 19 kvě 2015 20:24

Re: SOR CN12 - textury

Příspěvekod tramvaj3 » 13 úno 2018 11:44

Zevnitř není vidět, protože to bere z jiné textury, ale já si opravil (využívá texturu body-oknav/bodyBN-oknav) takže krom dveřních oken, zde to bere odjinud (u BN blbne) se to objeví v pohodě zevnitř. Jinak jak psal kolega výše. :)
only in our country CZ B741 no. 127(not in service)
15Tr no. 01 historic <3+RTO and 267
Come take a ride with noisy 15Tr in Budweiser, limited edition! : D
ZF!
Škoda 21tr(ab)/22tr forever!
Uživatelský avatar
tramvaj3
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3602
Registrován: 07 kvě 2012 14:53
Bydliště: V Budějovicích, samozřejmě v Českých

Re: SOR CN12 - textury

Příspěvekod marysecek » 13 úno 2018 17:31

V malování to vážně nedělám.. Používám photoshop a stejně to udělá tento problém.
marysecek
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 30
Registrován: 22 pro 2013 19:53

Re: SOR CN12 - textury

Příspěvekod Etrusan » 13 úno 2018 17:40

Ono taky záleží jak jsou okna mapovaný. To, že z jedné strany to vidět jde a z druhé ne je proto, že OMSI2 neumí oboustranný materiály a tak musíš mít dva různý meshe a kvůli pořadí renderování to většinou bývají dvě různý textury.
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

Re: SOR CN12 - textury

Příspěvekod tramvaj3 » 13 úno 2018 18:09

Tady to zevnitř používá z jiný textury a ještě tak blbě, jak jsem psal, upravil jsem si to jen tam, kde šlo, zakže krom dveřních oken. :)
only in our country CZ B741 no. 127(not in service)
15Tr no. 01 historic <3+RTO and 267
Come take a ride with noisy 15Tr in Budweiser, limited edition! : D
ZF!
Škoda 21tr(ab)/22tr forever!
Uživatelský avatar
tramvaj3
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3602
Registrován: 07 kvě 2012 14:53
Bydliště: V Budějovicích, samozřejmě v Českých

Re: SOR CN12 - textury

Příspěvekod marysecek » 13 úno 2018 18:25

No dobrá, ale co s tím oknem ? :/ Repaint nesleduj, ještě to spravím, ale zajímají mě ty okna .. :/
Přílohy
Omsi 2018-02-12 18-20-13-74.jpg
marysecek
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 30
Registrován: 22 pro 2013 19:53

Re: SOR CN12 - textury

Příspěvekod Etrusan » 13 úno 2018 19:02

Máš špatně nastavenou průhlednost. Průhlednost oken je lehce zatmavená, musíš to reflektovat i v repaintu.
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

Re: SOR CN12 - textury

Příspěvekod marysecek » 13 úno 2018 19:36

Díky, už jsem přišel na to jak se to ve photoshopu udělá. Ale když jsem jak kdyby "vymazal" tu šedou nebo co to je v té textuře a jsou tam ty kostičky průhledný, tak při zapnutí hry bez rozdílu. Pořád okna stejný.
marysecek
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 30
Registrován: 22 pro 2013 19:53


Zpět na Poradna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků