TOPlist

[OMSI 2] [zrušeno] ODIS 356

Prezentace map a výtvorů v editoru
Pravidla fóra
Nové téma založte až s prvními obrázky z mapy.
Obrázky musí ukazovat pokročilý stupeň vývoje mapy.

Seznam chybějících objektů nebo splin uzavírejte do tagu CODE.

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod Petr96 » 13 pro 2017 21:56

Čus, moc pěkná mapka jen tak dál a držím palce do tvorby a hodně zdaru.... :D
Petr96
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 168
Registrován: 24 čer 2016 19:01
Bydliště: Severní Morava - Šumpersko

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod KubiiQ39 » 14 pro 2017 00:24

veľmí pekná mapka :) len tak ďalej
ImageImageImageImage
Uživatelský avatar
KubiiQ39
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 31
Registrován: 20 lis 2017 01:25
Bydliště: Košice

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod mhdfm » 07 led 2018 17:28

Přeji Vám vše dobré do nového roku 2018! :) Trošku se zpožděním, ale chtěl jsem Vám také přinést novinky z mapy společně s novými screeny! 8-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Protože se snažím o co nejrealističtější prožitek z mapy, pracuji i na takových detailech, jako jsou poštovní schránky. :)

Obrázek

V mapě se také budou pohybovat zvířata typická pro naši lokalitu, ať už jde o divokou zvěř, domácí mazlíčky nebo hospodářská zvířata. O tom však až v příštím příspěvku. ;)

Napadá Vás nějaké další originální zpestření mapy? :)

//EDIT: Aktualizován první příspěvek.
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod vonH » 07 led 2018 17:48

Napadá. Vyměnit, ten německý asfalt. Jinak, detaily jsou sice hezké, ale nevím co postřehnu z jednoucího autobusu.
vonH
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 637
Registrován: 07 úno 2014 21:49

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod mhdfm » 07 led 2018 17:57

Vzhledem k realistickým jízdním dobám toho postřehneš dost. :) Hlavní prioritou je pro mě upřednostnit kvalitu před kvantitou, což se mezi českými autory bohužel někdy nestává.

K asfaltu: pokusím se najít vhodnější texturu, než tuto vytvořenou z kojetické.
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod Martin_S » 07 led 2018 18:23

mhdfm: Zkus použít silnici z Beogradu, myslím nějak ulica_zakrpe_8m, nebo něco příbuzného. Bohužel to nemá čáry uprostřed a ani pathy pro AI dopravu, ale věřím, že si nějak poradíš. Jinak nápad na zpestření - dala by se provést taková blbost, že každá zastávka bude mít svůj originální označník (případně i přístřešek) společně s originálními vyvěšenými jízdními řády (že to nebude jedna textura pro všechny, ale každý označník bude mít vlastní texturu JŘ).
Uživatelský avatar
Martin_S
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 463
Registrován: 18 dub 2016 13:58
Bydliště: !!!

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod Vojta2318 » 07 led 2018 18:30

Já nevím co se vám na tom asfaltu nelíbí, mě se zdá normální ;)
ObrázekObrázek
Vojta2318
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 214
Registrován: 11 bře 2012 14:57
Bydliště: Otinoves okres Prostějov kraj Olomoucký

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod mhdfm » 07 led 2018 18:32

Textura silnice je podle mě vyhovující. :) jen jsem trochu prodloužil čáry a jejich rozestupy. Díky! ;)
Každá zastávka bude mít takový označník a přístřešek, jaký má v realitě. :) JŘ vypadá zhruba takto, takže to nemá smysl. ;)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod Peterson » 07 led 2018 18:32

Na Martina_S: A tu ťa zastavím - Podnik má len nové označníky, alebo len staré rujny, kde ani starý plán nestrháva, len preliepa. Oboje neexistuje. Ak sa aj niečo mení, tak je to v rámci prestavby celej ulice. Je to ako vyliať flakón voňavky do žumpy v nádeji, že si človek bude tú zmenu vážiť.

No tak spestreniu mapy by určite pomohlo dať do parklistu nejakú tú policajnú Octaviu, dať ju na pár miest a náhodne spawnovať, reku že radar.

Taktiež presun hospodárskej techniky by nebol zlý, ale to skôr do chrona a veľmi, veľmi vzácne, obiehať kombajn by mohlo byť celkom zaujímavé. Traktory môžu jazdiť častejšie, o tom niet pochýb.
Uživatelský avatar
Peterson
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5385
Registrován: 08 led 2013 16:35

Re: [OMSI 2] [WIP] ODIS 356

Příspěvekod Etrusan » 07 led 2018 18:33

Co jsem si projel Raškovice tak se mi nezdá, že by to chtělo moc opravovat. Asfalt je fajn (možná trošičku světlejší?), až na vodorovný značení. Nevím jestli fotka zkresluje ale zdá se mi silnější než 0.125m délka 3/6m s dvounásobným rozestupem, nicméně toho se na splině těžko dosahuje. Možná tomu přidat nějaký hliněný/travnatý okraj aby přechod nepůsobil tak hrubě?

K ostatním objektům, barák na 1. obrázku se mi zdá moc tmavej, no nevím jak vypadá ve skutečnosti. Pokud chceš mít barák tak blízko silnice jako na 1. a 4. obrázku udělej něco s low-res texturou, nevypadá to zrovna úchvatně. Zkus to třeba zamaskovat, 3D rýny, květináče v okně apod. Vzehledem k tomu, že to bude vidět jen od silnice, stačí udělat pouze "půlku" objektu směrem ven. Plot by sis mohl dovolit mít 3D laťky, nemáš zrovna náročnou scénu (objekty, AI a jiné). Na 3. obrázku ti tráva leze do silnice, nevím jestli máš schválně nebo ti to jenom uniklo.

Celkově se mi to líbí, mapa není prázdná (jako jiné) a má smysl pro detail. Co se originálních vymožeností týče pro Brno jsem plánoval zastávkové JŘ. Nicméně za ty roky z toho sešlo, protože jsem propásl šanci je získat a nemám čas ani chuť se někde vrtat a posílat emaily kdoví kam, jestli je nemaj. Popřípadě zkus nějakej nenápadnej easter-egg, tvořivosti se meze nekladou.

/Uh, než to sepíšu tak mě všici předběhnou :D
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

PředchozíDalší

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků