On velký problém je dle mého vypozorování i přeplněnost různých spojů. Třeba v Brně jsem si toho všiml několikrát. A v kombinaci s intervaly, či časem trvání cesty v MHD, pak vítězí auto. Ono lidi lze dělit na 3 části, co se týče ježdění MHD:1. skupina-lidi, kteří pojedou MHD ve většině případů, protože třeba na auto nemají, nebo odmítají z různých důvodů jet autem. Ti pojedou MHD i kdyby byla dopravní kalamita všeho druhu (žáci ZŠ,důchodci,chudší lidi). Pak 2.skupina jsou lidi, kteří pojedou třeba v MHD za určitých podmínek, nebo za určitých podmínek v autě (třeba v létě pojedou autem, protože chybí třeba klimatizace v MHD, nebo protože aktuálně spěchají, jindy třeba jedou MHD nebo se jim zrovna nechce platit za benzín nebo jsou to studenti atd., atd. A pak 3.skupina lidí je taková,která do MHD nesedne, i kdyby za to dostávali peníze. Takové lidi (většinou bohatí, nebo příliš pohodlní) MHD nikdy nenaláká. A cílem DP by mělo být nalákat co nejvíce lidí, hlavně z té 2.skupiny, protože 1.skupinu mají ve většině případů jistou a třetí skupinu se jim nalákat většinou nepodaří.A troufám si říct, že té druhé skupiny je asi nejvíc. Třeba já si za účastí průzkumů všiml, že na podzim a v zimě, alespoň u nás, jezdí v MHD víc lidí, než na jaře a v létě (prázdniny, absence klimy, méně cestování) a proto si myslím, že podpora DP bude jak v tom, aby spoje jezdily nepřeplněné, tak i v tom, aby se zvyšovala venkovní teplota, za jaké se bude ve vozidlech povinně již topit (třeba v roce 2010 to bylo v DPMB kolem 3°C, teď je to již skoro 6°C), aby některé spoje měly na sebe garantovaný přestup (vyčkání na určitý spoj do určitého zpoždění apod, ano v Brně to tak různě funguje, že bus,který jede do okrajové části vyčkává na třeba 1-2 zpožděné další spoje jiných linek, zatímco spoje, které jezdí často nevyčkávají na nic).