Zdravím a přeji pěkné ráno. Po nějaké době přináším další aktualizaci vývoje projektu. Kdo sleduje naši facebookovou fanpage, tak už o novinkách ví, pro ty ostatní je napíšu i sem.
STAVBA NOVÝCH ÚSEKŮAsi za největší krok v této oblasti by se dalo považovat dokončení úseku mezi Hechemem a Trimbornem (linka R41), fotek se dočkáte v nejbližší době.

Do těch menších kroků bych určitě zařadil nějaké vychytávky, úpravy a dokončení detailů, které mapu o něco obohatí. Níže můžete vidět několik fotek ze stavby za poslední necelý měsíc, jedná se především o úpravy již vytvořených úseků, např. vytvoření nového místa pro pauzy na Nordbahnhofu a úpravy okolí. První fotka ukazuje poškozený označník zastávky, což je jeden z detailů, na který jsme se zaměřili.
HLÁŠENÍ ZASTÁVEKKromě samotné stavby mapy a tvorby grafických materiálů jsem se již pustil i do tvorby hlášení zastávek. Dá se říct, že téměř vše je převzato z hlášení firmy Wiener Linien (Vídeň), jde hlavně o vídeňské gongy. Hlas je však jiný, místy trochu podobný, ale o přesnou shodu hlasů nám nejde. Z hlášení pro Vídeň je také převzato to, že při hlášení každé zastávky se cestující dozví, na jaké linky se na dané zastávce dá přestoupit (stejně jako to funguje ve Vídni). Aktuálně mám již hotové hlášení linek 125, 126, 131, 134 a 143. Pro ukázku přikládám hlášení klasické zastávky a hlášení konečné zastávky, protože hlášení konečné zastávky se od běžného hlášení liší gongem a také tím, že konečnou to zahlásí i v angličtině.
Zastávka Oststadt-Galerie, linka 131: https://drive.google.com/file/d/0BzrQfB0legNIWUhKc1ZRVExMTTQ/viewKonečná zastávka Versorgungsamt, linka 125: https://drive.google.com/file/d/0BzrQfB0legNIdElLclFrRktQa0k/viewPOROVNÁVACÍ FOTKYPřed pár dny jsme také založili novou sérii fotek, která bude mít za úkol porovnávat některé změněné úseky v Projektu ASW s originální mapou. Při úpravě úseků dbáme na to, aby AI vozidla neměla problém tímto úsekem projet bez zablokování ostatních vozidel. Taková situace nastávala např. na konečné Kreuzinger Brücke, kde v originální mapě Städtedreieck končí linka 66, v Projektu ASW je to konečná linky M66 a průjezdní zastávka linky 187. Kdo někdy jezdil linku 66 v originální mapě, jistě ví, že když za sebe přijely na konečnou 2 kloubové autobusy, tak tomu druhému zůstal vlek silnici, čímž zablokoval dopravu. Z tohoto důvodu je toto jedno z míst, které jsme upravili tak, aby zde AI neměla problém. Níže můžete vidět porovnávací snímek. Změnou je například ostrůvek, který odděluje místo pro pauzování linek M66 a místo pro všechny ostatní AI vozidla (včetně linky 187). Ostrůvek je zároveň dostatečně dlouhý, takže se za sebe bez problémů vlezou 2 kloubové autobusy, aniž by zablokovaly dopravu.


To by bylo pro další aktualizaci vše.

Připomínám, že nejaktuálnější informace najdete vždy na naší FB stránce, odkaz najdete v úvodním příspěvku. Zde na fóru píšeme vždy jen shrnutí za nějaké období, nejčastěji za měsíc.

// Samozřejmě pokud vy sami máte návrh, co by se dalo zlepšit oproti originální mapě...co se vám např. na originálním Städtedreiecku nelíbí (nebo víte o nějaké chybě), klidně nám jej dejte, budeme rádi.
