Jak vytvořit statický objekt a následně ho importovat do hry
Zde se dozvíte, jak název napovídá, vše podstatné o tvorbě statického objektu. Tedy prakticky celý postup od vytvoření textury až po finální vložení do hry.
STAHOVAT MANUÁL MŮŽETE ZDE:
- Kód: Vybrat vše
https://drive.google.com/open?id=1t24DTQeiRH3UbgXKk_9ea4PPLDdEfVhi
A modelovaný objekt zde (.skp formát/tvořeno Sketchup 8):
- Kód: Vybrat vše
https://drive.google.com/open?id=1K2MnfwS13ReS6vAHU2YDj-MarSk__ls-
Jak vymodelovat a nastavit křižovatku se spline
Tento návod popisuje tvorbu křižovatky a s ní spojených součástí. Ovšem pro lepší pochopení doporučuji si přečíst i návod na tvorbu objektů.
STAHOVAT MANUÁL MŮŽETE ZDE:
- Kód: Vybrat vše
https://drive.google.com/open?id=1LTtX7U-KfYEvSFiis1G3YdiQNCW_eB0X
A modelovaný objekt zde (.skp formát/tvořeno Sketchup 8):
- Kód: Vybrat vše
https://drive.google.com/open?id=1GgSuZ_BNV5vTe17k0WuWrm6Y4lRXgqfQ
Pokud budete mít k některému z manuálů dotaz, tak neváhejte a zeptejte se. Rád zodpovím, případně vysvětlím.