


Jak vytvořit statický objekt a následně ho importovat do hry
Zde se dozvíte, jak název napovídá, vše podstatné o tvorbě statického objektu. Tedy prakticky celý postup od vytvoření textury až po finální vložení do hry.
STAHOVAT MANUÁL MŮŽETE ZDE:
- Kód: Vybrat vše
https://drive.google.com/file/d/0B8xC3mOlgMFyYmpraW9sdmxvd0E/edit?usp=sharing
A modelovaný objekt zde (.skp formát/tvořeno Sketchup 8):
- Kód: Vybrat vše
https://drive.google.com/file/d/0B8xC3mOlgMFyNi1JbVEyeVd2QkE/edit?usp=sharing

Jak vymodelovat a nastavit křižovatku se spline
Tento návod popisuje tvorbu křižovatky a s ní spojených součástí. Ovšem pro lepší pochopení doporučuji si přečíst i návod na tvorbu objektů.
STAHOVAT MANUÁL MŮŽETE ZDE:
- Kód: Vybrat vše
https://drive.google.com/file/d/0B8xC3mOlgMFyQlhsaW5XSnBfZDQ/edit?usp=sharing
A modelovaný objekt zde (.skp formát/tvořeno Sketchup 8):
- Kód: Vybrat vše
https://drive.google.com/file/d/0B8xC3mOlgMFyVEYwbnZFaGh0Ymc/edit?usp=sharing
