TOPlist

Návod na vloženie objektu do autobusu

Návody týkající se veškeré tvorby do OMSI.

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod Peterson » 24 bře 2014 21:35

Doporučujem nainštalovať Connection extension.
Uživatelský avatar
Peterson
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5385
Registrován: 08 led 2013 16:35

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod mhdfm » 26 bře 2014 20:01

Zdar lidi, mám problém. V Deepu ještě texturu mám, ale ve hře není. Mám ji ve složce texture. Jak ji zapsat v model.cfg, případně jak nastavit XConv? Díky moc za odpovědi. :)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod wolda007 » 26 bře 2014 20:04

Co používáš za verzi deepu? Mě ty starší to házely prostě do složky na ploše, kam se nalinkovaly. Je to horší nastavit. :D
Obrázek
Uživatelský avatar
wolda007
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1043
Registrován: 03 srp 2012 21:13
Bydliště: Brno, Československo

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod Maro44 » 26 bře 2014 20:07

Prípadne sa dá otvoriť .x súbor v notepade a tam je vidno cestu k danej textúre
PC: CPU: Intel Core i5 4690, 4x3,5-3,9 GHz, MB: Gigabyte Z97-HD3, GPU: Gigabyte GeForce GTX 750 Ti, 2GB, RAM: Kingston HyperX Fury 8GB DDR3, PSU: Fortron Hexa 500W, NB: Asus X205TA
Maro44
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 44
Registrován: 26 zář 2013 16:18

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod mhdfm » 26 bře 2014 20:14

Navolil jsem si cestu sám, nasměroval jsem to do své složky, pak jsem to zkopčil do Texture u busu a nic. :|
BTW. v .x souboru to vypadá takto:
Kód: Vybrat vše
TextureFilename {
"..\Material.png";
}

Takže teda už nevím, co bych s tím udělal.
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod Maro44 » 26 bře 2014 20:22

Skús to v zátvorke upraviť tak, aby tam bol presný názov tej textúry, ktorú si kopíroval do zložky texture, napr.

Kód: Vybrat vše
TextureFilename {
"nazovtextury.bmp";
}


A potom to skonvertuj do o3d
PC: CPU: Intel Core i5 4690, 4x3,5-3,9 GHz, MB: Gigabyte Z97-HD3, GPU: Gigabyte GeForce GTX 750 Ti, 2GB, RAM: Kingston HyperX Fury 8GB DDR3, PSU: Fortron Hexa 500W, NB: Asus X205TA
Maro44
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 44
Registrován: 26 zář 2013 16:18

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod mhdfm » 26 bře 2014 20:23

Však ona se tak jmenuje. ;)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod Maro44 » 26 bře 2014 20:32

Aha :D Ešte ma napadá skúsiť to takto:

Kód: Vybrat vše
TextureFilename {
"Material.png";
}
PC: CPU: Intel Core i5 4690, 4x3,5-3,9 GHz, MB: Gigabyte Z97-HD3, GPU: Gigabyte GeForce GTX 750 Ti, 2GB, RAM: Kingston HyperX Fury 8GB DDR3, PSU: Fortron Hexa 500W, NB: Asus X205TA
Maro44
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 44
Registrován: 26 zář 2013 16:18

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod mhdfm » 26 bře 2014 20:37

Paráda, funguje,. díky mockrát! :) Máš to u mě. ;)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Návod na vloženie objektu do autobusu

Příspěvekod Opavan99 » 27 bře 2014 12:01

Nevíte někdo,jak vyexprotovat textury ze SkP?Včera to šlo a dnes se vyexportuje pouze 3ds soubor bez textur. :(

// Už je to ok.Asi byla někde chyba u mě :)
Návod na podpis.: Potřebujete velké obrázky tak, aby se musely dlouho načítat. K tomu nějaký popis, třeba : Miluju tohle, tamto forever, přijďte se projet, prostě kravinu, která nikoho nezajímá. A ideálně tou nejsvětlejší barvou, ať to každý vidí. Hotovo.
Uživatelský avatar
Opavan99
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2105
Registrován: 07 srp 2013 14:02

PředchozíDalší

Zpět na Návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků