TOPlist

Mapy fungující v OMSI2

Speciální forum sloužící pro témata výhradně o OMSI 2.

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod 41154 » 01 led 2014 15:08

Stefco zkus prosím nějak zprovoznit Börzsöny :mrgreen:
Obrázek
Obrázek
Notebook: Asus X555LB Displej : 15,6" HD; Procesor: Intel Core i5 5200U (2,7 GHz); Grafika: Nvidia GeForce 940M; RAM: 8GB; HDD: 1,5TB
Uživatelský avatar
41154
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 282
Registrován: 16 črc 2013 21:31
Bydliště: Hodonín

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod stefco » 01 led 2014 15:21

No, s Börzsöny to bude problém, keďže OMSI2 sa veľmi nekamaráti s diakritikou a tej je len v názvoch zastávok veľa. Takže neviem, či to vôbec pôjde.
Uživatelský avatar
stefco
Zasloužilý scripter
Zasloužilý scripter
 
Příspěvky: 1004
Registrován: 12 srp 2011 22:17

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod Tomko00 » 01 led 2014 15:24

A išlo by teoreticky sprevádzkovať Budapešť, linku 183? Tam nie je skoro nič nové.
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod 41154 » 01 led 2014 15:27

Chápu to správně tak, že kdyby se všechna diakritika odstranila v Omsi 1 editoru, tak by Börzsöny v Omsi 2 šlo?
Obrázek
Obrázek
Notebook: Asus X555LB Displej : 15,6" HD; Procesor: Intel Core i5 5200U (2,7 GHz); Grafika: Nvidia GeForce 940M; RAM: 8GB; HDD: 1,5TB
Uživatelský avatar
41154
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 282
Registrován: 16 črc 2013 21:31
Bydliště: Hodonín

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod energyman » 01 led 2014 16:16

A MZK Kydzice by šli zprovoznit ?
Uživatelský avatar
energyman
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 22
Registrován: 30 srp 2012 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod rpopo » 01 led 2014 16:40

Tomko: tú Budapešť by som uvítal, fajna linka :)
Obrázek
Uživatelský avatar
rpopo
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2641
Registrován: 23 říj 2011 20:36
Bydliště: Košice

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod machajda » 01 led 2014 19:39

byl by někdo tak hodný a udělal ailist pro štětín aby tam jezdili mercedesy? :) prosím.
machajda
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 107
Registrován: 17 úno 2013 21:54

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod dada434 » 01 led 2014 19:54

Přijde na to jaké Mercedesy?
dada434
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 405
Registrován: 22 čer 2013 23:19

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod bosko1984 » 01 led 2014 23:12

stefco Vydal bys prosímtě ty upravené soubory pro Bowdenham V3 ;)
AMD FX-4300 black edition GIGABYTE 970A-DS3P Ram 8 gb ASUS STRIX GTX950 DC2OC 2GD5 Gaming 2G Western Digital 1TB Logitech G25 Windows 8 64bit
Obrázek
Obrázek
:D Omsi-der Omnibug simulator :D
Uživatelský avatar
bosko1984
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4707
Registrován: 11 dub 2011 23:13
Bydliště: Český Brod

Re: Mapy fungující v OMSI2

Příspěvekod stefco » 01 led 2014 23:56

K Bowdenhamu ešte zopár postrehov:

1. V tile_-7_12.map treba premenovať objekt:
Sceneryobjects\Nemolus Objekte\Verkehrszeichen\VZ_Mast_Allgšberholverbot.sco
na
Sceneryobjects\Nemolus Objekte\Verkehrszeichen\VZ_Mast_AllgÜberholverbot.sco


2. V tile_-15_10.map treba premenovať objekt:
Sceneryobjects\Nemolus Objekte\Verkehrszeichen\VZ_Mast_Tats„chlichesGewicht.sco
na
Sceneryobjects\Nemolus Objekte\Verkehrszeichen\VZ_Mast_TatsächlichesGewicht.sco

3. pozor na vlak v AI-liste (ja som si ho nahradil vlakom VKL_RE.zug z Bad Kinzau)

4. Bowdenhamský ticketpack nepočíta s maloletými cestujúcimi, takže dokiaľ sa nezmení Ticketpack, tak nie je možné pridať deti do humans.txt. V ticketpacku totiž nie je lístok, ktorý by si mohli kúpiť.

5. Úpravené .ttp súbory pre správne fungovanie môjho BUSE .hof-ka je potrebné nakopírovať ešte pred uložením v editore.

Po odstránení spliny, o ktorej som písal na predošlej strane a týchto drobných úpravách stačí už len otvoriť v editore a uložiť.
Celé to uploadovať nebudem, ale dám k dispozicii tie 3 už upravené súbory tile-ov: http://uloz.to/x7awDZt7/bowdenham-edit-rar
Potom stačí už len preuložiť v editore.

K mape Lankreis Glesien mám tiež jeden postreh - OMSI2 stále zhadzuje splina Splines\CZmod\sidewalk_grass2.sli nech je akokoľvek zapísaná v tile-och. Takže tu to vyzerá na problém so splinou samotnou.
Uživatelský avatar
stefco
Zasloužilý scripter
Zasloužilý scripter
 
Příspěvky: 1004
Registrován: 12 srp 2011 22:17

PředchozíDalší

Zpět na OMSI 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků