TOPlist

[OMSI 2] Karosa B961/E

Zde najdete vše o připravovaných nebo již vyrobených vozidlech do hry.

Re: [OMSI 2] Karosa B961/E

Příspěvekod mayerlukas » 20 kvě 2018 22:42

takže potřebuješ, aby se ti dle ev. č. nastavila SPZ?
CPU: AMD A10-8700P, GPU: AMD Radeon R8 M365DX, RAM: 8GB DDR3, HDD: 1TB, OS: Windows 10 Home x64
Uživatelský avatar
mayerlukas
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 120
Registrován: 29 dub 2017 09:37

Re: [OMSI 2] Karosa B961/E

Příspěvekod pepdol_cz » 20 kvě 2018 23:03

Ano.
Uživatelský avatar
pepdol_cz
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4515
Registrován: 20 pro 2011 12:23
Bydliště: Most

Re: [OMSI 2] Karosa B961/E

Příspěvekod Bus-Honza » 21 kvě 2018 15:14

pepdol_cz píše:Prosím vás je tu někdo kdo Skriptoval Ev. čísla. + SPZ Protože já bych si tam chtěl dát svoje vlastní a pořád nevím jak na to. Ev. čísla vím jak změnit ale spíš mi jde o té SPZ.

Pro nové evidenční číslo připiš do dpp.osc toto (úplně nakonec souboru, ale před {end}):

Kód: Vybrat vše
      (L.$.Number) "" $=
      {if}
         "" (S.$.SPZ_DPP) ""      
         "" (S.$.GARAZ_DPP) ""   
      {endif}


V první řádku napiš mezi uvozovky evidenční číslo, které chceš.
Do třetího řádku SPZ, a to ve tvaru MEZERA, první tři znaky, 2x MEZERA, čtyři znaky.
Ve čtvrtém řádku pak napíšeš číslo garáže.
Poznámka: Ve třetím a čtvrtém řádku se jedná pouze o první uvozovky!

Poté si otevři Karosa_B961.org a dopiš tam zvolené evidenční číslo.


Pro příklad. Kdybych chtěl fiktivní evidenční číslo 9878 s SPZ 2A6 0952 a bez žádné garáže (místo čísla bude mezera), bude to vypadat takto:

Kód: Vybrat vše
      (L.$.Number) "9878" $=
      {if}
         " 2A6  0952" (S.$.SPZ_DPP) ""      
         " " (S.$.GARAZ_DPP) ""   
      {endif}


A do Karosa_B961.org dopíšu 9878.
MOJE REPAINTY: ZDE
Bus-Honza
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 208
Registrován: 28 kvě 2016 21:48

Re: [OMSI 2] Karosa B961/E

Příspěvekod pepdol_cz » 21 kvě 2018 18:46

Díky moc už mi to Fakčí fakt moc díky.

EDIT

je tohle možný? :D
Screenshot 2018-05-21_19-25-00.png
Uživatelský avatar
pepdol_cz
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4515
Registrován: 20 pro 2011 12:23
Bydliště: Most

Re: [OMSI 2] Karosa B961/E

Příspěvekod Martin_S » 23 bře 2019 10:21

Zdravím, věděl by někdo, jak zapsat do souboru .cti farbschema tak, aby měl každý vůz vlastní samostatnou texturu palubky?

Jinak předpokládám, že pokud se nestane zázrak, tak s vydáním B941/E asi nemůžeme počítat...
7737 "Noční netopýr"
Uživatelský avatar
Martin_S
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 428
Registrován: 18 dub 2016 13:58

Re: [OMSI 2] Karosa B961/E

Příspěvekod Bus-Honza » 23 bře 2019 10:36

Musíš si nejdřív upravit modelový soubor ve složce "Model" (přesný soubor ti neřeknu, protože je mám přejmenované, ale hledej ten s "Main" na konci). Tam si najdeš odstavec "Texture changes" a zapíšeš sem tu texturu. Pak už jen klasicky píšeš do .cti souborů a vše funguje.

Kdyby se nezadařilo, tak se ozvi...
MOJE REPAINTY: ZDE
Bus-Honza
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 208
Registrován: 28 kvě 2016 21:48

Re: [OMSI 2] Karosa B961/E

Příspěvekod Trolejbusák » 23 bře 2019 10:39

Otevři si model_B961_Main.cfg nebo jestli máš Ečko tak model_B961E_Main.cfg a do sekce

Kód: Vybrat vše
########################################
Textur-Changes
########################################


dopiš na konec toto:

Kód: Vybrat vše
[CTCTexture]
farbschema_palubka
Palubka_render.tga
Trolejbusák
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5086
Registrován: 23 dub 2011 15:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Předchozí

Zpět na Vozidla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků