TOPlist

KAROSA B951/E

Zde najdete vše o připravovaných nebo již vyrobených vozidlech do hry.

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod asdf9511 » 27 úno 2017 14:36

Zdravím, nemá ještě někdo fix na sklo u řidiče? odkaz na 18 nebo 19 stránce nefunguje díky :)
asdf9511
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 67
Registrován: 31 led 2013 14:46
Bydliště: Karviná

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod Jouzzy » 16 dub 2017 07:57

Vedel by mi niekto prosím pomôcť upraviť skripty tak, aby sa nastupovalo iba prednými dverami a vystupovalo zadnými? Ďakujem vopred.
Jouzzy
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 211
Registrován: 08 lis 2016 18:32
Bydliště: Levoča

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod Tomashek_18 » 16 dub 2017 09:10

Tady máš návod od stefca: http://forum.omsi.cz/viewtopic.php?f=40&t=5103
Je to sice pro přesně opačnou úpravu, ale lze z toho krásně pochopit, jak udělat i to, oč jde Tobě.
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod Jouzzy » 16 dub 2017 12:05

Snažím sa to pochopiť, ale nedarí sa :( ...Ste tu určite šikovný chalani, prosím pekne napíšte mi, ako to má presne vyzerať. Veľmi pekne ďakujem!
Jouzzy
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 211
Registrován: 08 lis 2016 18:32
Bydliště: Levoča

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod Tomashek_18 » 16 dub 2017 17:56

Nejprve přenastavíš paths u prostředních a zadních dveří na výstupní: V souboru model/passengercabin_STIER.cfg nebo passengercabin_VOGELSITZE si najdeš pasáž
Kód: Vybrat vše
[entry]
0



[entry]
9

{noticketsale}

[exit]
11
{withbutton}


[entry]
13

{noticketsale}

[exit]
15
{withbutton}

a parametry [entry] 9 a 13 změníš na [exit]. Výsledek bude vypadat nějak takto:
Kód: Vybrat vše
[entry]
0



[exit]
9
{withbutton}


[exit]
11
{withbutton}


[exit]
13
{withbutton}


[exit]
15
{withbutton}

Pak sladíš otvírání dveří s aktivací příslušné cesty pro pasažéry: V souboru Script/door_nd.osc si najdeš pasáž
Kód: Vybrat vše
(L.L.door_0) 0.6 > (L.L.door_1) 0.5 > && (S.L.PAX_Entry0_Open)
   (L.L.door_2) 0.85 > (L.L.door_3) 0.85 > && (S.L.PAX_Exit0_Open) (S.L.PAX_Exit1_Open) (S.L.PAX_Entry1_Open) (S.L.PAX_Entry2_Open)
   (L.L.door_4) 0.85 > (L.L.door_5) 0.85 > && (S.L.PAX_Exit2_Open) (S.L.PAX_Entry3_Open)
a u druhých a třetích dveří (v druhém a třetím řádku) opět přepíšeš entry na exit a přečísluješ tak, aby byla dodržena posloupnost:
Kód: Vybrat vše
(L.L.door_0) 0.6 > (L.L.door_1) 0.5 > && (S.L.PAX_Entry0_Open)
   (L.L.door_2) 0.85 > (L.L.door_3) 0.85 > && (S.L.PAX_Exit0_Open) (S.L.PAX_Exit1_Open) (S.L.PAX_Exit2_Open)(S.L.PAX_Exit3_Open)
   (L.L.door_4) 0.85 > (L.L.door_5) 0.85 > && (S.L.PAX_Exit4_Open) (S.L.PAX_Exit5_Open)

Upřímně řečeno mi není jasné, co znamená ten třetí řádek, protože oboje dveře se ovládají zároveň a v passengercabin.cfg není definováno tolik míst vstupu a výstupu, ale mám to takhle a funguje to. Tak snad jsem to napsal správně a srozumitelně. Měněné soubory nezapomeň zálohovat, aby ses mohl vrátit k nástupu všemi dveřmi :-) Samozřejmě je také možné uložit upravéné soubory pod jiným jménem, ale pak je také třeba vytvořit nový .bus soubor a opravit v něm příslušné odkazy. ;)
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod Jouzzy » 17 dub 2017 00:56

Srdečná vďaka ;)
Jouzzy
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 211
Registrován: 08 lis 2016 18:32
Bydliště: Levoča

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod stefco » 17 dub 2017 11:28

Tomashek_18: Úpravu passengercabinu máš správne, ale v door_nd.osc by to malo vyzerať takto:
Kód: Vybrat vše
   (L.L.door_0) 0.6 > (L.L.door_1) 0.5 > && (S.L.PAX_Entry0_Open)
   (L.L.door_2) 0.85 > (L.L.door_3) 0.85 > && (S.L.PAX_Exit0_Open) (S.L.PAX_Exit1_Open)
   (L.L.door_4) 0.85 > (L.L.door_5) 0.85 > && (S.L.PAX_Exit2_Open) (S.L.PAX_Exit3_Open)

Keďže sa 2. a 3. dvere otvárajú naraz, tak funguje aj tvoja verzia úpravy. Len to máš spravené tak, že výstupné pathy sa aktivujú s otvorením 2. dverí. Ak tam napíšeš viac výstupných resp. vstupných pathov, než je definované v passengercabin, v podstate sa nič nestane len OMSI bude počítať s prebytočnými parametrami.
Uživatelský avatar
stefco
Zasloužilý scripter
Zasloužilý scripter
 
Příspěvky: 1004
Registrován: 12 srp 2011 22:17

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod Tomashek_18 » 17 dub 2017 11:38

Aha, moc děkuju za opravu. Já bych to tak byl udělal, ale popletlo mě, že víc výstupních a vstupních pathů bylo i v původním (neupraveném) door_nd.osc
Tomashek_18
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 01 úno 2014 15:50
Bydliště: Pletený Újezd

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod Jaškin » 29 kvě 2017 15:46

Kluci, nemáte někdo náhodou template pro B951E, prosím?
"Money can buy many things, even power..."
Jaškin
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4739
Registrován: 08 bře 2013 13:02
Bydliště: In da pub

Re: KAROSA B951/E

Příspěvekod tramvaj3 » 30 kvě 2017 13:14

Ten tam je ve složce texture a tam složka template ;) Pro B951 je jedině, když otevřes PDN soubor repaintu OMSICZ a nebo já si upravil template pro B951E.
only in our country CZ B741 no. 127(not in service)
15Tr no. 01 historic <3+RTO and 267
Come take a ride with noisy 15Tr in Budweiser, limited edition! : D
ZF!
Škoda 21tr(ab)/22tr forever!
Uživatelský avatar
tramvaj3
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3602
Registrován: 07 kvě 2012 14:53
Bydliště: V Budějovicích, samozřejmě v Českých

PředchozíDalší

Zpět na Vozidla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron