TOPlist

Ikarus 260.06 & 260.32

Zde najdete vše o připravovaných nebo již vyrobených vozidlech do hry.

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Gryzly65 » 04 říj 2012 22:00

Spojku treba mať vždy pri štarte rozpojenú, je jedno v akom aute či autobuse :D Dimi, tiež máte Octávku? Akú máte, aký ročník, darbu, sedan/Combi, výbavku? :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Gryzly65
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 6162
Registrován: 12 dub 2011 21:36
Bydliště: Boratislava

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Vitas » 04 říj 2012 22:45

za a) jsem psal, ze se to nedela a za b) kdyz ste vsichni takovy technici, tak me napiste, jak konkretne? Kdyby ste vedeli jak to funguje, bylo by to jednodussi pro vas i pro me.. ;)
Vitas
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 935
Registrován: 11 dub 2011 23:16
Bydliště: Pardubice

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Bocko777 » 05 říj 2012 00:20

Tak jak...?...
Lidi se nemnění, mnění se okolnosti kolem nás, dej lháři příležitost lhát a on bude lhát, dej zrádci pŕíležitost zradit a on zradí ..
Uživatelský avatar
Bocko777
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1137
Registrován: 12 dub 2011 08:04
Bydliště: Podmostova 999,treti krabice na levo

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Vitas » 05 říj 2012 14:21

Strucne jsem to vysvetloval uz na minuly strance.

Za a) startuju na neutral a NEMAM zmacklou spojku. Starter se toci a spolu "tahne" motor A prevodovku. Samozrejme nezarazenou, ale nejaka namaha navic to je. Cili z toho vyplyva, ze starter je pri startovani bez spojky vic zatezovanej, cili se driv posere. Ale nic vic v tom prosimvas neni, nijak jinak se aut nenici.

Za b) startuju na neutral nebo rychlost ALE drzim spojku (v tom pripade je jedno jestli mam rychlost nebo neutral, prevodovka je odpojena od motoru). Jak jiste vite, spojka je "mezi" motorem a prevodovkou, cili pri startovani se spojkou starter toci pouze motorem A spojkovym loziskem. Jeho opotrebovavani a narocnost pro starter je u modernich aut zanedbatelny. Ovsem u starejch aut (hodne duchodcu startuje bez spojky i dneska) melo uhlikovy lozisko ve spojce docela vysoky treni, dost se odiralo a melo dost velkej odpor, takze v tom pripade bylo prakticky uplne jedno, jestli se na spojce stalo nebo ne. Ovsem tak stejne se to odira pri kazdym zmacknuti spojky, takze to u modernich aut nema cenu resit a je lepsi startovat bez spojky.

za c) dalsi duvod (podle me jeste dulezitejsi nez za b) je to, ze kdyz zmacknete spojku, tak vam auto po nastartovani zustane stat na miste (kdyz nestojite v kopci) i kdyz treba omylem nechate zarazenou 1 nebo R. Zatimco kdyz spojku nezmacknete a mate zarazeno tak auto pri startovani jede dopredu, tim jak starter toci motorem, takze se da v uvozovkach rict, ze vlastne auto jede na starter. Jako tohle se da normalne praktikovat, kdyz vam dojde benzin 20 m od benzinky, ta je trosku do kopecka a nikdo nikde kdo by vam pomoh auto dotlacit k benzince. Tak se normalne zaradi 2 (ta ma mensi odpor nez 1 - min zprevodovana - proto se auta maj roztlacet na 2 a ne 1) a startuje se a auto chvili jede. Samozrejme jede na baterku a starter dostava neskutecnej zahul ale v nouzi na hoodne kratkou vzdalenost se to pouzit da. Vyhoda je, ze to jede i bez benzinu... :lol: To je podle me hlavne duvod proc se v autoskolach uci startovat na spojku. Pozor hlavne u silnejsich aut se vstrikovanim, tam kdyz startujete bez spojky a mate zarazenou 1, tak auto velice rychle nastartuje a muzete velice lehce narazit do toho, co je pred vama. Auto se vstrikovanim si totiz samo pridava plyn a to klidne az do plnyho. No zkuste si ve snehu v kopci nebo na lede zaradit jednicku a pomalu poustet spojku (extra pomalu) a porad pomalu poustejte, a za chvili ji pustite uplne, auto bude mit volnobezny otacky, ale pri zarazeny rychlosti, takze muzete normalne vystoupit a kouknout se jak se vam protacej kola. To uz je ale na jinou kapitolu.

Nic jinyho v tom neni, nijak jinak se auto nenici, to jsou proste nejaky bachorky, ktery maj lidi vetsinou z autoskoly, protoze co si budem povidat, instruktori v autoskole jsou teoretici, ktery to maj vycteny a malokterej z nich se v autech opravdu vyzna.
Vitas
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 935
Registrován: 11 dub 2011 23:16
Bydliště: Pardubice

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Vasyl » 05 říj 2012 16:07

Ještě dodám, že u některých aut existuje blbuvzdorná pojistka. Auto nejde nastartovat bez sešlápnutí spojky.
Vasyl
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 07 srp 2012 20:12

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Rohatej » 05 říj 2012 16:48

Vitasovi musim dát za pravdu, ale kousek si z toho vytáhnu a něco málo přidám k OT:

Vitas píše:takze muzete normalne vystoupit a kouknout se jak se vam protacej kola.

Tohle jsem jednou v zimě udělal u traktoru. Zůstal jsem viset na ledu a nikde nikdo. Tak jsem ho nechal na ruční plyn malinko bublat a točit kolo, no a šel jsem si kousek nahrabat hlínu, abych si ji hodil pod kolo... :)
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3882
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Vitas » 07 říj 2012 23:06

jasne, traktor si ale plyn sam neprida, takze mu musis trosku pomoct rucnim plynem aby nechcipnul.
Vitas
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 935
Registrován: 11 dub 2011 23:16
Bydliště: Pardubice

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Joži_Ke » 12 lis 2012 21:32

:shock: :shock: pls help nejde mi hlasenie mam tam aj spravny hof aj som vytvoril zlozku ansagen a su tam spravne hlasenia :shock: pls help :shock: :shock:
Joži_Ke
 

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Tomko00 » 12 lis 2012 21:33

Preboha, Jozko98, keby tam to hlásenie aj bolo, tak by ti išlo..
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: Ikarus 260.06 & 260.32

Příspěvekod Joži_Ke » 13 lis 2012 14:16

:| :| takny super bus a nefunguje hlasenie :| :| :| (a uz prestante s dajakym jozkom 98/89 nevie kto to je ani ma to netrapi
Joži_Ke
 

PředchozíDalší

Zpět na Vozidla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků