rto706 píše:Jestli jde o Blender, tak se musí nějakým nástrojem, který označuje polygony (vyvolání buď klávesou "C", nebo kombinací kláves "Ctrl + B") vybírat části, které chcete upravit, nebo v tomto případě odstranit. O žádném jednodušším způsobu nevím. Pokud by někdo nevěděl jak to vypadá, zde přikládám foto
Když je to prasácky vymodelované, tak to může dělat problémy, ale rozhodně na to nepotřebuješ zkušenosti, lmaoo. Bude to hold trvat trochu déle označit potřebné části, ale není na tom nic složitého. Zaškrtneš face select, zmáčkneš Z a pomocí C nebo B jednoduše označíš potřebné části
Potom P, zvolíš selection a je to
To že to pořádně neumíš z toho nedělá složitou záležitost, na kterou potřebuješ zkušenosti
Je několik způsobů, jak odstranit danou část modelu, tato je dle mého nejrychlejší. Taky je třeba (složitější) metoda, že pomocí vertex selectu označíš patřičné konce a pomocí Ctrl + ti to postupně označuje části modelu