TOPlist

LOTUS Simulator

Obecně i mimo OMSI

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod Solaris7777 » 17 zář 2018 17:14

Tuším, že někde psali, že by to mělo podporovat i věci z Omsi 2, ale to samé říkali i o OMSI 2 (že bude podporovat všechny věci z OMSI) a sami víme, že to úplná pravda nebyla, takže uvidíme. :)
Solaris7777
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1523
Registrován: 05 črc 2015 00:17
Bydliště: Ostrava

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod dejvk » 17 zář 2018 18:45

ViewApp potvrdili, že pracují na addonu pro Lotus - mnichovské R2.2b. Podle fotek to teda zvenku vypadá úplně stejně jako ta GT6N co v Lotusu bude standardně, ale kokpit je jiný.

Obrázek
Uživatelský avatar
dejvk
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1088
Registrován: 10 pro 2011 20:51

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod wooderCZ » 17 zář 2018 19:55

Teda pánové, právě jsem odzkoušel program pro import objektů (společný program pro několik nástrojů) a mapový editor a musím uznat, že to je špica. Akorát se s tím pořádně naučit. Hlavně steam workshop je paráda, ne to furt někde hledat po všech čertech :)
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod centipede » 17 zář 2018 21:26

Taky se mi to zamlouvá, avšak rezervování místa pro fiktivní mapku je nadlidský výkon. :D
Uživatelský avatar
centipede
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1416
Registrován: 09 pro 2013 21:15
Bydliště: Praha

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod wooderCZ » 20 zář 2018 04:44

Tvůrcové: Nevíte, jak v Blenderu exportovat do X3D tak, aby v editoru byl model velký jak má být? Pořád tam mám všechno prťavé, i když nastavuju velikost jak má být.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod Etrusan » 20 zář 2018 07:38

wooderCZ píše:Pořád tam mám všechno prťavé, i když nastavuju velikost jak má být.


Předpokládám, že tím myslíš Object Scale (1.0/1.0/1.0)?
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod hrejzadarmo » 20 zář 2018 21:26

Čeština již v přípravě...
Obrázek
Uživatelský avatar
hrejzadarmo
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 545
Registrován: 06 úno 2013 16:05
Bydliště: Pardubice, Pardubický okres, Pardubický kraj, Česká republika

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod wooderCZ » 20 zář 2018 21:34

Etrusan píše:Předpokládám, že tím myslíš Object Scale (1.0/1.0/1.0)?


Ne, mám objekt importovaný z 3ds, zvětšuju ho, takže scale je pak vyšší.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod Etrusan » 21 zář 2018 07:07

V Object modu označ zvolený objekt, CTRL+A -> Scale.
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

Re: LOTUS Simulator

Příspěvekod wooderCZ » 22 zář 2018 07:05

To je ono, díky.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků