TOPlist

Subway Simulator Prague Line B

Obecně i mimo OMSI

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod Martin97 » 22 úno 2015 22:07

centipede píše:Bylo by to náročné. Předpokládám, že by to bylo o hodně víc polygonů.

O náročnosti na modelování ani tak nejde, problémem jsou opravdu ty polygony, které musím stáhnout na co nejmenší počet. Z toho důvodu ve stanicích nejsou ani lavičky... :(
Martin97
Zajímá vás moje dosavadní tvorba?
http://martinblecha.rajce.idnes.cz/Model_souprav_prazskeho_metra_81-71_a_81-71M

Simulátor pražského metra, fotky z osobní tvorby
http://praguesim.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Martin97
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 350
Registrován: 13 úno 2014 17:17
Bydliště: Praha

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod cmlc » 22 úno 2015 22:47

Žádný zatáčky, ale oblouky !! :x
Jinak držím palce, zrovna teď v pátek jsem si ten simulátor stáhnul do mobilu a je to bomba. ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
cmlc
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 440
Registrován: 25 úno 2013 21:36
Bydliště: Kladno

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod bosko1984 » 22 úno 2015 23:06

Přitom v dnešní době kdy mobily i tablety mají čtyř i osmi jádra 1,2,3 GB ram tak by to neutáhlo víc polygonů ? nebo udělat dvě verze pro silnější a slabší mobily/tablety :)
AMD FX-4300 black edition GIGABYTE 970A-DS3P Ram 8 gb ASUS STRIX GTX950 DC2OC 2GD5 Gaming 2G Western Digital 1TB Logitech G25 Windows 8 64bit
Obrázek
Obrázek
:D Omsi-der Omnibug simulator :D
Uživatelský avatar
bosko1984
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4707
Registrován: 11 dub 2011 23:13
Bydliště: Český Brod

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod Rohatej » 22 úno 2015 23:18

Doporučuji shlédnout Hrej.cz Vidcast #36: Herní enginy. Tam ti bude vše vysvětleno.
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod bosko1984 » 23 úno 2015 00:06

Rohatej Dík
AMD FX-4300 black edition GIGABYTE 970A-DS3P Ram 8 gb ASUS STRIX GTX950 DC2OC 2GD5 Gaming 2G Western Digital 1TB Logitech G25 Windows 8 64bit
Obrázek
Obrázek
:D Omsi-der Omnibug simulator :D
Uživatelský avatar
bosko1984
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4707
Registrován: 11 dub 2011 23:13
Bydliště: Český Brod

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod shitman » 23 úno 2015 00:11

cmlc píše:Žádný zatáčky, ale oblouky !! :x

taky sis při čtení těch dvou vzpomněl na přednášky inženýrky kočárkové? :D kvůli ní mi při tom krvácejí oči.

pro android ty stanice nevypadají špatně, možná dokonce až příliš detailně. rozhodnutí udělat trať rovnou chápu, i když mě zrovna netěší.
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod pospa.jos » 23 úno 2015 07:50

Vytáhnul jsem to ze stránek Wappu:
Wapp píše:Proč je tunel stále v rovině?
Kromě času tvorby, který by se nám zmnohonásobil je primární problém v náročnosti na zařízení. Problém by nastal s tím, že většina uživatelů by z toho měla slideshow. Mobilní zařízení nemají dedikovanou grafiku a omezenou grafickou paměť. Zatímco rovná trasa (pro příklad 1 stěna): má na 100 metrů stále 2 polygony, tak ohnutá stěna (po 0.5 metrech, aby to působilo jako oblouk) už má 400 polygonů. Je to tedy 200 násobně větší zátěž na grafiku zařízení a 200 násobné místo v paměti. Samozřejmě je to jen příklad, ale berte v potaz to, že kruhový tunel by měl na vzdálenost 20 metrů (tedy 40 ohybů) cca 10 000 polygonů, což už je pro zařízení prakticky neúnosné při vykreslovací vzdálenosti > 20 metrů.
Můj PC:
Grafika: MSI R9 270X|Procák: AMD A10-5800K|Mainboard: MSI FM2-A55M-E33|SSD: Samsung 850 EVO 120GB
HDD: WD Green Series|RAM: 8GB
OS: WIN 10
Koukněte se do mé sekce--> VIDEA


Prodávám hudbu na AudioJungli! Více na http://bit.ly/MujProfil ;)
Uživatelský avatar
pospa.jos
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1520
Registrován: 19 bře 2012 15:38

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod cmlc » 23 úno 2015 09:03

Spíš Jacury. :lol: Ale tohle je naprosto základní věc, to by měl každý vědět i bez přednášky.
Obrázek
Uživatelský avatar
cmlc
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 440
Registrován: 25 úno 2013 21:36
Bydliště: Kladno

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod Martin97 » 24 úno 2015 17:19

Zdravím!
shitman píše: rozhodnutí udělat trať rovnou chápu, i když mě zrovna netěší.

shitmane, věř mi, že bych byl taky rád za oblouky, ale opravdu to možné není....

Během včerejška jsem udělal stanici Českomoravská a začal pracovat na Palmovce, kterou dodělám pravděpodobně během zítřka (+upravím texturu podlahy), dnes na modelování z důvodu maturitního plesu čas bohužel nemám....
Děkuji za váš zájem!
Martin97
Přílohy
SS_B.png
Rozpracovaná stanice Palmovka, směrem si teď nejsem jistý....
SS_B.png
Stanice Českomoravská, pohled směr Zličín...
Zajímá vás moje dosavadní tvorba?
http://martinblecha.rajce.idnes.cz/Model_souprav_prazskeho_metra_81-71_a_81-71M

Simulátor pražského metra, fotky z osobní tvorby
http://praguesim.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Martin97
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 350
Registrován: 13 úno 2014 17:17
Bydliště: Praha

Re: Subway Simulator Prague metro B

Příspěvekod shitman » 24 úno 2015 17:21

stoupání / klesání tam hádám také nebude, že.? to by byl pro změnu zas docela nápor na fyzický výpočty...
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků