TOPlist

Train Fever

Obecně i mimo OMSI

Re: Train Fever

Příspěvekod Zbynas » 27 pro 2015 04:42

Ahoj, tak se s Vámi taky podělím o své poznatky :)

Na úvod
Mám rok 2250, vyděláno 250 M. Hraji na největší mapě. Vybral jsem si na začátku jedno město, z kterého jsem udělal takové "hlavní" město světa. Do něj se scházejí veškeré autobusové a vlakové linky. Mám i kolem města (po periferii) tram linku (v obou směrech). Ovšem nikdo s ní nejezdí (interval 56 sekund). K tomu se vrátím níže.

Autobusy vs vlaky
Do hlavních vedlejších metropolí mi z hlavního města jezdí dvě dlouhé meziměstské linky (asi 6 a 8 měst) se zhruba třemi zastávkami v každém městě (na okrajích a v centru). Železnici jsem začal stavět až po roce 2050, protože tohle je má druhá hra a v první jsem krachnul právě na železnici :) Asi 200 let jsem dotoval provoz vlaků, tehdá to byla ještě jen jedna linka na opačné strany od hlavního města, která vedla přes jeho hlavní nádraží. Měl jsem 4 soupravy s kapacitou 80 lidí, max. jich jezdilo tak 10 a to ještě právě okolo hlavního města. Prodělával jsem na tom 4 M ročně. Pak jsem vybudoval další dva směry do zbylých stran, tam účinek stejnej, ale první linka železnice se dostala do zelezných čísel, za to tahle druhá zas prodělávala kolem 4 M. Po čase jsem vlaky prodal, železnici nechal postavenou s tím, že spustím linku, až bude vhodnější příležitost. Tak to je vlastně zatím doteď. Přitom vlak té druhé prodělečné linky mi jezdil do měst, kam mi nejezdí autobusy buď vůbec, nebo z jiných měst. A vlaková linka, která vede souběžně s mojí nevytíženější pateřní autobusovou linkou, mi začala vydělávat. Kupodivu tržby té autobusové linky neklesly, naopak vzrostly na dvojnásobek a teď ta linka vydělává kolem deseti milionů! Takové linky mám dvě. To ony drží můj rozpočet v kladných číslech. V zásadě ale lidi jezdí busem (interval 15 sekund), než vlakem (interval 3 minuty), i když to vlakem mají rychlejší, nechápu. Přemýšlel jsem, jestli to není tím, že mám nádraží daleko od centra. Ale i tak, v každém městě mám z centra k nádraží autobusovou nebo tramvajovou linku s intervalem kolem 60 sekund.

Náklady
Už asi 150 let dopravuji pouze vlečkou a vše jsem dotoval (něco kolem 15 M ročně). S rozrůstajícími se městy se ale většina těchto vleček dostává do zelených čísel, ovšem některé výrobny (ocelárny apod.) mi po čase přestanou vyrábět, i když je zásobuju surovinama jak vzteklej. Nechápu, takhle jsem zrušil asi čtyři vlečky. A nevyplatí se vozit něco extra daleko. Za každý měsíc se strávají peníze za provoz vlaku, ale cena za dopravu je pořád stejná (nebo podobná), co jsem si všiml. Takže nejlepší je najít výrobnu, co má suroviny za rohem a jebat to rovnou do nejlbižšího města. Nevím, jestli mám blbě vygenerovanou mapu, ale když chci vozit uhlí a železo do ocelárny, tak žádná není v blízkosti, vždycky to je na půl mapy! Dnes mi funguje už pouze jedna ocelárna, která se drží těsně v kladných číslech. Zato vozím přes čtvrt mapy dřevo na pilu a pak kousek dolů do města, je to při cestě. Tohle je moje nejvýdělečnější vlečka, ve dvou (možná už třech) vlacích dávají dohromady 4 M! :)

Mizení cestujících
Jak někdo psal, že mizí po dvaceti minutách, rád bych tomu věřil. Ale když jsem přijel pro náklad, kde jsem byl před pěti minutami a teď tam na mě čekalo jen sedm kousků, hra se mírně zaškubla a pár sekund po nabrání jsem místo sedmi měl šest :) Ten náklad tam nečekal určitě víc jak pět minut. Tak nevím ... :? Asi to vypadává z vagonů po cestě. :D

Tramvaje
Dotuju 500 tisíc ročně na každou linku. Nikdo s tím nejezdí. Ve finále cestující jezdí interměsto linkou meziměstskou, která má ve městě jen tři stanice a to ještě na té tramvajové lince. A navíc musí čekat na takových 10 busů, než se na ně dostane řada, jaký tam jsou fronty, hlavně v centru. Nevim, proč na okraj nejedou tramvají, která má sice o něco větší interval, ale ve finále na ní budou čekat kratší dobu. Hm. To samé, jak jsem psal, s vlakama. Radši jedou levnějším busem, než vlakem, kterej je tam hodí rychlejc. A ano, cesta na nádraží s čekáním na tramvaj a na vlak a s cestou tramvají i vlakem do cílové destinace nepřesáhne nidky deset minut.

Sekačka
Mám něco kolem dvou stovek autobusů, nepočítaje tramvaje, vlaky atd. Hra se na 3x zrychlení času každý pět sekund zaškubne na pět sekund. Po restartu hry je to lepší, ale nic moc. Čím víc prostředků, tím delší záseky. A to mám gaming PC, žádnou jebku. Jestli to někdo měl stejně a měl warez a koupil si, dejte mi prosím vědět. Kdyby to pomohlo, tak si to určitě koupim :)

Bugy
Jak zde někdo psal, že při zbourání nedaleké budovy, případně, když se něco postaví nebo upgraduje silnice, přehodí se busy do jiné ulice, nebo se otočí a tak. Je to jen bug, ale jednou mě pořádně naštval. Na autobusáku jsem měl 7 autobusů, už se tam nevešly a bagovaly se do sebe. Tak jsem naproti postavil ještě jedno autobusové nádraží a tři autobusy mi úplně zmizely. To jsem si myslel, když jem pak boural vedlejší silnice, tak mi naskočilY na vedlejší ulici! No, byla práce je nastartovat a něco s nima udělat, nešlo ani na ně kliknout. Dvě hodiny projíždění v seznamu dopravních prostředků. Masakr! :D

Kdyby byl zájem o screeny, tak dodám. Zatím jeden.

TF.jpg
Zbynas
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 27 pro 2015 03:57

Re: Train Fever

Příspěvekod Zbynas » 27 pro 2015 18:25

Dnes jsem přišel na další věc, když se do oceláren vozí nadbytek surovin a po cestě je zastávka kde staví ještě jiná vlečka do jiné ocelárny, tak ten nadbytek tam nechá a ta druhá vlečka ho odveze do té druhé ucelárny.

Mám vlečky -
1: železo A - uhlí A - ocelárna A,
2: uhlí B - železo A - ocelárna B

s tím, že druhá vlečka přebytek z uhlí B to nechá na nádraží železo A a první to odveze do ocelárny A. Je to promáklý :)

EDIT tak jsem přišel na to, že to nefunguje úplně dobře. Mám ještě vlak, který mi jezdí jen železo z železo B do ocelárna B a případné zbytky doveze na nádraží železo A, kde si to vyzvedne vlak, co to odveze do ocelárny A. Ale problém je, že vlak, co mi odváží z Železa A do ocelárny B železo, tak vezme téměř všechno, tak proč to nenechá pro ocelárnu A, když ocelárna B má vlastní zdroj? WTF ... :D

FT2b.jpg
Zbynas
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 27 pro 2015 03:57

Re: Train Fever

Příspěvekod Šotouš » 27 pro 2015 21:13

Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli se hra za ty peníze opravdu vyplatí a jestli se už nějak dopiloval ten 20 minutový interval nebo ne. A taky jestli je ve hře čeština :)
Šotouš
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 57
Registrován: 31 led 2015 20:31
Bydliště: Praha

Re: Train Fever

Příspěvekod ALEDOL » 27 pro 2015 21:15

Tu hru nehraju,ale z předchozího snímku odvodím,že čeština tam je ;)
Uživatelský avatar
ALEDOL
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2452
Registrován: 29 srp 2013 21:45
Bydliště: Praha - Prague - Praga - Prag

Re: Train Fever

Příspěvekod Zbynas » 28 pro 2015 01:41

Jestli se vyplatí koupit hru. No, to záleží na každém. Mě třeba ne, já kupuju pouze multiplayerovky, nač kupovat single, že :) Ale kdyby se jednalo o fakt dobrou hru, tak si koupím krabicovku. Což u Train Fever uvažuju.

Hra při koupi má prej stejnej build jako war, takže tam ten 20minutový interval bude a i kdyby vydali update, pochybuju, že to orpaví. Není to chyba, tak to má být si myslím, dává to smysl.

Češtinu mám ve war verzi od začátku, předpokládám, že bude i v kupovaný verzi. Kdyby ne, rád jí sem uploadnu (přímo soubory ze hry).

Jinak, v některých městech nemám autobusové linky od začátku a natáhl jsem tam až vlak. Lidé s ním jezdí a v daném úseku mám plnou vytíženost, tam, kde jsou autobusové linky, nikdo vlak nepoužívá; to i přesto, že jsem jich nakoupil tolik, aby měl maly max minutový interval. Nádraží mám na krajích měst, tudíž to tam MHD může trvat, navíc, když meziměstké linky tam tvoří zácpy. V současné době se je snažím odklánět po periferích, lidé tam ale stejně docházejí nebo dojíždění tramvají. Přitom vlak by byl rycheljší. No nic, až budu mít něco jiného, co mi bude tahat rozpočet, zkusím ty dvě linky zrušit. S roustoucími městy se mi dostávají i další převozy surovin do kladných čísel, u hotových výrobků musím stále používat náklaďáky, do vlaku mi prostě nevlezou a jdou si do města po svejch .D Do vybraných měst ale i přesto dovážím vlakem kvůli rychlejšímu rozvoji, i přes to, že mi to prodělává i kalhoty. Těm autobusovým linkám se během chvilinky, co jsem vytvořil obchvaty a netáhl busy přes centra měst, zvýšili zisky z 5 - 10 M na 10 - 20 M. Jedna linka vlaku mi vydělává 4 M, druhá prodělává 7 M. Ale vozí čím dál více lidí, takže snižovat kapacitu nebo jí rušit nebudu. Tím chci říct, že pokud máte dost peněz, nerušte hned prodělečné linky, pomáhá to hodně v rychlém rozvoji měst, čím rychleji se rozvinou, tím víc pak budete mít linky vytížené a začnou vydělávat. Vlaky jsem začal stavět až po roce 2000, předtím se mi nepovedlo udělat jedinou výdělečnou linku a vzhledem k tomu, že tam se s miliony ještě netočí a vlaky miliony sežerou, tak to je naprosto prezprizorní. Měly by snížit náklady na jejich údržbu, pokud nemáte alespoň z 80 % plný vlak (zbožím, cestujícími), není možné, aby to vyděláválo. Mě se za chvíli budou propojovat města. Zajímalo by mě, jestli každému zůstane název a budou to tak velké čtvrtě, nebo se sloučí do jednoho.

Chci to dohrát do stylu, že z celé mapy se stane jedno obrovské město. Myslím ale, že to není reálné, to bude v provozu tolik linek, že to prostě sebelepší procesor nemůže utáhnout a bude to nehratelné. Už teď se mi to začíná posekávat.

=======
někdo se tu na předchozích stránkách ptal, jak fungujou semafory. Semafory ve hře bohužel nejsou, díky tomu tam mám zácpy. Dost mě to štve. Dotyčný ale asi myslel, jak fungujou návěsti. Když se na návěst klikne, zobrazí se nabídka, kde je "jednosměrné". Pokud se zvolí ano, z protějšího směru tuto návěst nemůže minout vlak, taková kolej je jednosměrná. A to až po předchozí výměnu (to je výhybka, kdyby někdo nevěděl). Předchozí výměna v daném směru protisměr ruší. Dále je důležité, aby se vlaky měly kde minout, ale ne jen tak ledajak! Vlaky volí nejkratší cestu, v případě vícekolejových tratí pak tu nejvíc vlevo. Tudíž návěst je nutno umístit tak, aby každý vlak se mohl dle těchto pravidel vyhnout předtím, než v opačném směru bude další návěst. Tudíž by před každou protější návěstí musí být možnost uhnout na kolej, jež je jednosměrná v daném směru. (pro ilustraci přikládám nákres s jednoduchým čtyřkolejovým nádražím.

sem.png
sem.png (4.72 KiB) Zobrazeno 3444 krát


V červeně označeném úseku nebude návěst, prostě mezi křižováním je to blbost. Kolej musí být dostatečně dlouhá k míjení vlaků a musí mít možnost, kam vlak uhnout tak, aby v protisměru nemohl být jiný vlak. To se řeší těmi jednosměrnýma návěstma.
Pak byl dotaz, k čemu jsou traťové body. Ty se (viz obrázek) umisťují hlavně před nádraží na kolej a pak to můžete využít pro to, aby vlaky jezdily na to nádraží na určitou kolej. Stačí to do seznamu zastávek přidat jako zastávku (vlak na tom stavět nebude). Když máte vlečku v horách, kde kvůli finanční náročnosti či z jiných důvodů nemáte alespoň dvojkolejnou trať, pak mějte návěsti tak, aby, pokud je na té jednokolejce vlak, se mohl tomu čekajímu vyhnout. A pamatujte na to pravidlo, že pokud se vlak nemůže vyhnout najetím do jednosměrné koleje, bude vyhýbat vlevo i přesto, že na té koleji stojí vlak a pravou má prázdnou. Tudíž zůstanou donekonečna dva vlaky proti sobě, i když možnost se vyhnout mají ... Někde mívám i několikametrové úseky bez návěstí, jen abych měl jistotu, že když už někde návěst mám, jakýkoliv vlak se mi tam může vyhnout, protože tam mám vedlejší jednosměrnou kolej. Hra naštěstí nemá omezeno, přes kolik výměn bude počítat trasu, takže propočítává všechny možná trasy ke všem dalším návěstím. Pokud máte trať moc vytíženou, potřebujete návěstí více, abyste neměli velké prodlevy. Tak ale jednou za čas na té jednokolejce musíte udělat dvoukolej, jeden směr tam, druhý zpět.

Kdo nepochopil, proč na obrázku chybí dvě návěsti (zleva horní kolej a zprava spodní kolej), tak to vůbec nepochopil. Z toho směru nemusí být návěst, když je kolej jednosměrná.

I tenhle způsob, jak jsem to nakreslil, má háček. Pamatujete na pravidlo, že vlaky, se na vícekolejových obousměrných tratích vždy drží vlevo? Tudíž vlak, který po jednosměrné koleji bude přijíždět zprava, na první výměněně zahne vlevo na spodní kolej a hned pak se vrátí zpět vpravo (pokud jede na nějaké zadané nástupiště), případně projede celé nádraží doleva spodní kolejí, protože není jednosměrná a prostě vlak se drží vlevo. To lze vyřešit právě těmi traťovými body, které umístěte mezi ty véčka a pokud vám náčrt linky ukáže, že opravdu tam vlak zahne vlevo, prostě mu přidejte do seznamu ten traťový bod. Bohužel lepší řešení jsem nevymyslel, ale s dobrým používáním jednosměrných kolejí to nebudete řešit zas tak často. Když přidáte jednosměrné návěsti i na ty přednádražní výměny, pak ale počítejte s tím, že se vám tam budou zasekávat vlaky, protože při první příležitosti pojedou proti sobě, trasa bude dopíčátaná pouze k následující výměně a ne přes celé nádraží.
Naposledy upravil Zbynas dne 28 pro 2015 09:46, celkově upraveno 2
Zbynas
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 27 pro 2015 03:57

Re: Train Fever

Příspěvekod Zbynas » 28 pro 2015 06:30

Na Steamu je právě Train Fever ve 80 % slevě za 4,99 € , kupte si taky. Využij jsem, to se vyplatí, to je skoro zadarmo.

A je v češtině.
http://store.steampowered.com/app/304730/?l=czech

war verzi jsem měl 5798 a koupená na steamě po aktualizaci je 6219. Rozdíly sem pak kdyžtak napíšu.
- Při prvním spuštění (nahrál jsem savy z war verze) se zdá, že se to seká o dost míň (mám už obrovská města)
- změněný ovládací panel vozidel (viz obrázek níže)
- nyní kamiony a vagony, které mohly převážet více věcí (např. vagon na uhlí a železo) může převážet jen jednu věc (viz screen 2)
- k předchozímu bodu: uložené vagony a nákladáky zůstaly s původní konfigurací, takže teď mají nedozírnou cenu pro mě :D
- při eletrifikaci trati nyní vidíte (barevně označeno), co je už elektrifikované a nepřehlédnete tak malý kousíček bez el. vedení :)
- autobusy už nemizí, neotáčejí se a nepřehazují na vedlejší ulice při upgradu silnic, paráda! :) (edit: tak stále bohužel ano, ale alespoň už se nebugují do neviditelna)

Jinak, co je nového, se píše v release notes http://www.train-fever.com/forums/topic/release-notes/

Některé ropné vrty mi po čase přestanou těžit ropu, stejně tak železárny. Nevím proč, i když v ocelárnách je evidentně poptávka, v detilech mi to píše "zkuste dodat více uhlí". Jenže uhelna, co je defacto za rohem a produkovala 400 jednotek, teď produkuje jenom 6. Jestli tedy suroviny docházejí jako v reálu, tak to teda potěš, to se za chvíli budu živit jen osobní přepravou, ánčto už využívám skoro všechny doly, vrty apod. a to hraju na největší mapě.

:?: :!: Věděli jste, že savy jsou 200 MB velké? Celá moje složka se savy a autosavy má přes 5 GB! Kdybyste chtěli ušetřit místo na disku, doporčuji vypnout v nastavení automatické ukládání, nebo nastavit interval 5 let. Cesta pro smazání:
Warez verze: “[disk]:\Users\[uživatel]\AppData\Roaming\Steam\CODEX\304730\local\save”
- nutno zobrazit skryté soubory a složky
-- win7: "Start / Ovládací panely / Vzhled a přizpůsobení / Možnosti složky / Zobrazení / Zobrazovat skryté soubory, složky a jednotky"
-- winXP: "Start / Ovládací panely / Možnosti složky / Zobrazení / Zobrazovat skryté složky a soubory"
Steam verze: “[disk]:Program Files (x86)\Steam\userdata\<UR STEAM ID>\304730\local\save"

tab.png
tab.png (79.37 KiB) Zobrazeno 3428 krát
Přílohy
tab2.png
Naposledy upravil Zbynas dne 02 led 2016 22:11, celkově upraveno 2
Zbynas
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 27 pro 2015 03:57

Re: Train Fever

Příspěvekod Zbynas » 29 pro 2015 05:42

Rok 2302
Nejdelší linka na mapě vydělává 15 M a tahá rozpočet, dotuje mnoho vleček, jednu ze dvou osobních vlakových linek (druhá je těsně v kladných číslech) a tramvaje ve všech městech, kde tramvaje jsou. Jedna ze dvou vlakových linek prodělává 8 M, druhá vydělává 1,5 M.

Rok 2304
V největších městech se začíná komplikovat doprava. Probíhá masivní rozšiřování ulic, přesto autobusy trčí v zácpách a dvěma hlavním autobusovým linkam rapidně klesají tržby. V tuto chvílí je jmění 340 M.

Rok 2306
Rožšířování ulic nepomáhá, u všech měst probíhá výstavba obchvatů, tramvaje vozí cestující k zastávkám na periferie měst.

Rok 2308
Situace je neudržitelná, úplně se ruší dříve druhá nejvýdělečnější autobusová linka, která již prodělává 2 M.

Rok 2310
První nejvýdělečnejší autobusová linka se z 15 M tržeb dostává do závratných mínusových 5 M. Ruší se i tato linka, která vedla souběžně s vlakovou cestou. Jmění je právě 180 M.

Rok 2312
Lidé si zvykají na cestování vlakem, první vlaková linka vydělává 4,5 M, druhá se konečně dostává do zelených čísel na 0,5 M.

Rok 2314
Jmění v tuto chvíli je 64 M. Pokud se rychle něco rychle neudělá, během dalších dvou let přijde bankrot. Ruší se 90 % prodělečných vleček.

Rok 2315
Byly zrušeny všechny vlečky a veškerá nákladní doprava. Města se přestala rozvíjet, lidé na chvíli přestali cestovat mezi městy. Naštěstí toto období trvalo jen pár měsíců i lidé začínají opět cestovat. Polovina tramvajových linek je v červených číslech. Druhá, dříve hodně prodělečná vlaková linka se dostává do zelených 4 M. Rozpočet stagnuje. Jmění 59,6 M.

Rok 2316
Na první vlakové lince jsou všechna kromě jednoho nádraží plně vytížená, vlaky nestíhají přepravovat cestující, interval vlaků 10 minut, nakupují se dvě nové soupravy Dualstox s kapapitou 142 cestujících. Druhá linka s intervalem 120 s je mírně v kladných číslech, obsluhuje ji moc souprav, ale předpokládá se nárůst poptávky. Rozpočet stále stagnuje.

Rok 2317
Doprava ve třech největších městech stojí. Dolů musí jít kvůli rozšířování ulic stovky budov včetně mrakodrapů. Na volných pozemcích nikdo nechce stavět, protože do měst se vůbec nedováží zboží. Rosáhlé rozšírování ulic stálo rozpočet 30 M, jmění je nyní pouhých 18 M.
Byla zjištěna chyba v rozestavěných návěstích na důžitém traťovém uzlu, kde se seštosovaly vlaky z vleček, které mířily do dep a neměly volný průjezd. Pravděpodobně stály rozpočet od zrušení vleček dost peněz. Jmění kleslo na 14 M, prodejem vlaků jsme zpátky na 18 M.
Ke konci roku byly zjištěny zácpy v hlavním městě, které zcela zastavily tramvajovou dopravu, jež tahá rozpočet ke dnu. Uvažuje se o jejím zastavení, ale protože v tomto městě využívá cesty vlakem nejvíce lidí, zastavit ji by znamenalo definitivní krach. Investuje se dalších 15 M do rozšiřování ulic a bourání mrakodrapů. Doprava se rozjíždí. Jmění v tuto chvíli je 2 M, ale během měsíce vrozstlo na 4,6 M.

Rok 2318
Se slzou v oku sledujeme aktuální jmění, které se +- 1 M pohupuje na 4,5 M. Prosíme boha na kolenou ...

Rok 2319
Jmění skáče mezi 2 a 6 M. Je nutné další rozšiřování ulic, začínají se tvořit zácpy. Mnohé ulice ale nelze rozšířit bez bourání budov, ovšem zbourání jedné středně velké budovy v centru stojí kolem 1 M. Rožšiřuje se, co se rozšířit dá a modlíme se, aby se tramvaje nezastavily ...
Poptávka po cestování vlakem je v některých městech obrovská, v jiných téměř žádná, tuto trasu obsluhuje jedna linka, která aktuálně drží rozpočet nad vodou s tržbami 5,2 M. Uvažuje se o zavedení rychlíkové linky na stávající trase, bohužel není dostatek peněz na nákup nových souprav a nádraží nejsou uzpůsobená k rychlíkové dopravě, k jejich rozšíření by bylo třeba zbourat mnoho budov. Řešením bude prozatím nákup dvou nových souprav na stávající linkuv příštím roce, pokud se něco nestane ...

Rok 2320
Probíhá přísná kontrola všech měst vybavených tramvajovými linkami, zda-li vozy mají čistý průjezd městem. Jmění se v jednu chvíli přehouplo přes 7 M. Ve městech se z důvodu nulové dodávky zboží nestaví nové budovy, ulice na periferiích jsou prázdné ...

Rok 2321
Jmění se pohupuje mezi 5 - 10 M. Bylo rozhodnuto o nákupu nové vlakové soupravy Dualstox na nejvytíženější linku. Rozpočet se mírně zvedá.

Rok 2337
Dvě linky vlaků vydělávají 11 + 2 M, uvažuje se o obnovení třetí, původně prodělečné linky. Budují se další tramvajové tratě ve městech, kde je jeeště nemají, ale již přes ně projíždí vlaky. Byly obnoveny dvě vlečky k ocelárnám, z nich pak výrobky vozí do měst kamiony. Celkově je to zatím ztrátové, protože byly změněny trasy vlaků a doly začaly těžit odznovu. Jmění 67 M. Celkový roční zisk 5 - 10 M.

=====
Až takhle blízko můžete být krachu a věřte, že po tolika práce by v případě krachu hra šla z mého počítače. Pokud se situace neobrátí a nepůjdu zase ke krachu, je tohle happyend, opravdu nervy drásající hra. :D
Zbynas
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 27 pro 2015 03:57

Re: Train Fever

Příspěvekod Zbynas » 31 pro 2015 02:24

To se takhle kocháte pěkně se zvětšujícími městy, když si k tomu otevřete sezenam linek a kouknete na jejich výnosy. Dvě vlakové linky vydělávající 16 M + 11 M nyní prodělávávají -6 M a - 11 M? A ze 100 M jmění najednou máte 40 M? Co teď? Stopnete hru a kouknete se, kde je chyba. Chvíli to na té velké mapě zabere. A najednou zjistíte, že tam, kde se tyhle linky míjejí a zároveň tam obě mají konečkou (ale neotáčí se, objíždějí město), vlaky stojí. Vždyť všechno jsem postavil dobře, není možné, aby se tam zasekli! To sice ano, ale trať nebyla dimenzovaná na tolik vlaků a tak se zasekly na několika návěstích na jednom okruhu, ze kterého nebyla cesta ven :D Na obrázku už je je správně postavená vlaková cesta, původně ta modrá byla opačně, tudíž obě linky jezdily jedním směrem a zcela náhodou se stalo, že vlaky, které měly možnost kruh opustit a pokračovat dál ve své lince, byly zrovna na té druhé lince, která vedla dál po okurhu. Začarovaný kruh prostě :D Nechybělo moc a byli jsme zas na nule :D

zacpa.png
Zbynas
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 27 pro 2015 03:57

Re: Train Fever

Příspěvekod Zbynas » 31 pro 2015 05:53

Napadlo mě, kdybyste někdo nechtěl začínat od začátku, ale hopsnout rovnou do fungujícího světa, dávám sem aktuální save.

- jmění 130 MB, aktuální celkový roční zisk cca 15 - 20 M. (rok 2380)
- ve všech městech s tramvajovou dopravou rozšířeno mnoho ulic, v dohledné době nehrozí zácpy
- nic nenasvědčuje tomu, že by se v dohledné době stal nějaký průšvih, který by znamenal velké finanční ztráty
- spousty prostoru k dalšímu tvoření, tohle je teprve začátek
- pouze pro build 6219 a vyšší!
- save nakopírovat do:
Warez verze: “[disk]:\Users\[uživatel]\AppData\Roaming\Steam\CODEX\304730\local\save” (nutno zobrazit skryté soubory a složky)
Steam verze: “[disk]:Program Files (x86)\Steam\userdata\<UR STEAM ID>\304730\local\save"

DOWNLOAD uloz.to
http://ulozto.cz/x5ekbSJN/zbynas-22-sav

save.jpg
Zbynas
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 27 pro 2015 03:57

Re: Train Fever

Příspěvekod Zbynas » 02 led 2016 12:12

Kdyže se šetří místem na povrchu ... :D

tunely1.jpg

tunely2.jpg
Zbynas
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 10
Registrován: 27 pro 2015 03:57

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků

cron