rpopo píše:V Košiciach bol prv problém s tým, že nejako každá z nich vydržala inač, ale to sa už podarilo vyriešiť, dojazd majú cca rovnaký. Objavili sa aj problémy so samotnými baterkami, na par vozoch odišli baterky po par nabitiach, na jednom dokonca dvakrát, vždy za to mohlo vybitie. Ale potom čo odstránili detské chyby, to jazdí celkom spoľahlivo. Žalostne ale tieto vozidlá trpia na materiál, z ktorého sú vyrobené /pre tých čo by nevedeli, tak sklo nie je len tam kde ho je vidno, ale to isté sklo pokračuje až na úroveň dolnej lišty/, takže každý škrabanec = v lepšom prípade šestina bočnice na výmenu, a na tie bočné diely sa čaká fakt strašne dlho.
Najnovšie, asi od prvých mrazov tejto zimy sa objavujú problémy s nabíjaním. Nejako im to vyhadzuje poistky v celej hale a už sa pár krát stalo, že nebolo čo ráno poslať von, lebo sa nič nenabilo. Či problém pretrváva a čo ho spôsobovalo neviem, zhruba od tej doby mám od MHD pracovnú pauzu kvôli škole.
Paradoxne v Košiciach s EBN 10,1 problémy nikdy neboli. U nás sú problémové tie dlhšie, novšie.
Jo, vlastně na problém s nabíjením jsem zapomněl..ten taky NSko mělo, měl by být též vyřešený (aspoň, co jsem slyšel).
vojtas píše:Tak u nás jsou defacto prototypy, ale i tak, čekal bych, že po tolika letech by mohly být problémy vyřešeny. A ten nájezd je taky hodně vtipný...
Tak ono co bys čekal, když to má maximálně 170 km za den.
...a nemá to průběžné dobíjení.