vojtas: To je mi jasné proto píšu že jste ze stejného regionu (Moravskoslezsko) ... ; Praha je debata sama pro sebe , DPP debata další. Ale určitě si myslím že NB do Prahy nepatří. K těm Solarisům ... logicky to vrzat nebude když je interiér z jiného materiálu.
. Ještě se ale musím vrátit k začátku kdy jsem si myslel že oba dva hodnotíte dle 3ČSAĎáckých BNG/CNG , BN vs NB je jako nebe a dudy potažmo jako Urbanway a Crossway ... i u BN/NB i u U-Way/C-Way mám pocit že tyto vozy dělají 4 výrobci. V C-Way a BN se interiér (jako u Solarisů) ani nehne , zatímco u U-Wayů (potažmo spíše u Citelisů) a NBček to bývají symfonie plastů.
ale jak jsem psal minule , to je prostě vůz od vozu. (A to že DPP má ty NBčka teda hodně špatný, ale ne od výrobce jako spíš poznamenané Prahou)
Zdá se mi ale zajímavé že i u Iveca i u SORu jsou plastohravé plněnízkopodlažní typy (UW , NB) zatímco Low-Entry vozy (BN , CW) jsou v tomto ohledu v pořádku.
Stejně ale nemá cenu to takhle hodnotit protože se určitě najdou rozvrzané BN (/C-Waye) a naprosto tiché NB (/U-Waye)
edit: mhdfm: s tím nemohu nic víc než souhlasit , ta série pro 3ČSAD je jednoznačně nejhorší co kdy SOR vyrobil a dost možná i vyrobí