Na ZFke je jednička a dvojka rozdelena na 2, čiže je defakto z 4 stupňovej prevodovky 6 stupňova, ajkeď je len 4 stupňova. Tie staršie VOITHky sú naozaj schopné ťahať jedničku aj po 40km/h, u nas na B941E to nieje nič mimoriadne, ale taky čas len čakam že sa otoči motor okolo vlastne osi z tych otáčok. Ale napr. VOITHky na SU či na Tedomoch sú bezproblémové a jednička tam netrvá o nič dlhšie ako jednička napr. na IK 435, naviac tie novšie voithky ako som už spomínal sú v raketovom prevedení. Asi jediný problém mám so ZFkou a to ten že minimalne na našich 435kach a 741čkach začnu tie kratke kvalty hadzať s vozom keď pustiš plyn /hovorim o jedničke a dvojke/. Obe majú výhody aj nevýhody no ...
Naše krátke SORky čo majú v priebehu budúveho roka prísť majú mať ALLISONky, tak na tie som celkom zvedavý, vraj 6stupňové.