Z dostupných informácií viem len toľko, že 81-71 je posledných 5 súprav, či ich treba alebo nie posúdiť neviem, v čase keď sme dorazili, teda v sedle, jazdila jedna súprava 81-71, všetko ostatné boli pandy. Samozrejme sme si ju počkali, a akurát vtedy zaťahovala do vozovne jedna panda a namiesto nej vyšla 81-71. V poobednej špičke som 81-71 narátal 4 súpravy. Hovorilo sa ale, že niektoré vozy už boli pripravené na reko, odstavené v šturci, ale poruchovosť pánd spôsobila, že jednu či dve súpravy ešte vzkriesili. My sme mali šťastie na jednu z nich, všadeprítomný zápach vazelíny, okna kompletne popísané, a na mnohých miestach odtrhnutá podlahová krytina, tomu iba nasvedčovala, že tie vozy dali dokopy za par hodin a na kolene, aby to bolo ako tak jazdyschopné. Vzduchové hadice tá súprava mala také, že kompresor sa za celú jazdu podarilo vypnúť asi na dve stanice.
Ev3 už oficiálne dojazdili v novembri, ale nedostatok vozov občas spôsobí, že jedna vyjde vonku, naposledy tak bolo v piatok pred dvoma týždňami, ale údajne to bolo fakt naposledy. Je podľa mňa škoda, že sa namiesto tých Ev3 nepustili do premávky Ev/A z trasy M2, ktoré boli dostatočne humanizované a celkom aj oku ladné. Nuž, škoda...
A čo sa autobusov týka, keby nebola výluka metra, tak minimálne 435ky už vonku neuvidíme a 280tky si myslím, že by jazdilo fakt posledných pár kúskov. Ale nakoľko je na M3 výluka a všetky dobré vozy stiahli tam, tak v lokalitách, kde turistov zase až toľko nie je, je možné sa dosýta vyvoziť s Ikarusmi. Inak súhlasím s názorom, že Budapešť bude zaujímavá proste vždy. Tamojší dopravný systém ma nesmierne fascinuje a pre mňa osobne je snáď najlepší, aký poznám. A je až zarážajúce, že ajkeď niektorým linkám chýba logická podstata, jazdia na nich plné kĺbaky.