Já myslel nové Solarisy jako IV. generaci apod. co zmiňoval rpopo. Jinak v CNG je naopak prostor pro kočárky a vozíky maxi, protože narozdíl od naft tam nemáš tu jednu dvojku sedadel. To samé dvojvozíky, v tom problém nevidím. Trolejbusy to tak mají díky tomu, že jsou to trolejbusy, ale nikdy snad s tím nebyl problém, jediný máš snad ty, zdravý člověk.
Ano, ten infolux jsem nebral jako nějakou položku, podle které ten vůz hodnotit. A promiň, ale když na celé řadě 7748-7777 se nikdy plenty nelámaly tak, že co měsíc (mnohdy i míň) se musela dávat nová, tak je pak divné, že na 7778-7787 to tak bylo, a né že ne.
To, že nemáš rád určitou skupinu vozů a dokonce i jen skupinu vozů jen z jednoho střediska, je dosti divné. Ono je jasné, že ty Porubské SU15 budou na tom líp, když to prakticky jezdí jen v PD, když nepočítám víkend ve školním období tj. 37/201 v neděli. A taky když si vemeš ty trasy kde jezdí SU15 na Porubě... to se s Hranečníkem nedá srovnávat, je tedy jasné, že Poruba tam bude mít míň najeto a protože jich mají málo, tak i v trochu lepším stavu, než Hranečník, kde je jich plno a nejezdí žádné krátké vymetáky jako 44.
Jak říkám, CNG bylo a je stále pro nás novinkou, zpočátku jsme vůbec nevěděli co a jak, a tak proto se třeba musel dávat nový motor do jednoho CNG18, protože nám nikdo neřekl, že se tam má lét nějaký olej a díky tomu se ten motor pěkně zadřel. Závady jsou a budou a trpí na to jak Vrakosy tak i jiné vozy, kde tam sice nemáš milion čidel, co ti ten vůz prakticky zneschopní a dá se tam ledasco udělat opravou na konečné, ale i přesto se najdou vozy které furt píšou to samé a je tam třeba napsáno "Svítí to a to, ale ignoruj to". A věř, že jak zavoláš na dispečink, že ti autobus píše, že je závada na motoru, tak se tě zeptají, zda ten vůz ještě jede, ty odpovíš že ano a oni na to, že dokud to jede, tak není třeba posílat nový. A pak je jasné, že se ty vozy kurví.
Co si osobně myslím, tak vše je vina DPO a těch, co dělají věci okolo VŘ. EU si diktuje jen to, aby jsme na busy lepily nějaké nálepky o tom, jak je vše super a sluníčkové a že EU je nejlepší a podobné, ale to zas trochu odbočuju... Ale do výbavy se moc nesere, akorát naposledy teda řekla, že za jeden vůz CNG musí jít jedna nafta pryč, to je jediné. Ona fakt nemá zapotřebí psát, vy si tam nekupte přídavné zrcátko, nekupte si vyhřívání sesle u řidiče, nedovolíme Vám koupit dveře se zakulacenými madly a tak... tohle většinou vyřizuje osoba, která si chce pěkně zarobit a řekne si, tohle tam nebude, tohle ne, ať je to co nejlevnější a mě zbyde nejvíc peněz. A je mu naprosto u dupy, že ty vozy vypadají tak jak vypadají... A na tom, že to pravidelně vyhrává Solaris, není nic špatného, ba naopak. Vozy od něj jsou zde již osvědčené, a taktéž je to dobré pro unifikaci parku (v případě DPO a toho, že co vůz, to originál, nepoužitelné v ohledu stejných vozů) to lze použít jen tak, že se nemusí shánět xy náhradních dílů pro každý vůz zvlášť, ale že už to bude skoro stejné (dejme tomu, že se na III rozbije přední maska na 3 vozech, dejme tomu 2 autobusech a 1 trolejbusu, tak se objednají 3 a je jedno, jakou kde použiješ a tak). Snad mě chápete. A taky to, že Solaris má přímo na Hrancu specializovaný servis a taktéž svou "filiálku" v Michálkovicích, takže kontakty jsou dobré a blízko, narozdíl třeba od SORu či Iveca.