Tak se tu vyjádřím k Ostravě i já, jakožto neOstravak, ale zároveň velký Ostravofanda
Co se týče CNG, tam to DPO podělal tou výbavou natolik, že si z toho dělali srandu i v médiích a odborných časopisech (ČSD). A je to opravdu k smíchu. Vše v úplném základu, hlavně, ať je to co nejlevnější. Ale po technické stránce mi ty vozy nepřijdou špatné. Jako cestujícímu, se mi s nimi jezdí dobře.
Padla tu zmínka o 24Tr, chcachaři, buďte rádi, že tehdy nikoho z DPO nenapadlo tyhle vergly pořídit. V Pardubicích je máme a ačkoliv se o ně starají dobře, tak to je děs. Ty zvuky co je schopné to vyluzovat, to je jak kočka v posledním tažení. Rozklepané to je, tvrdý podvozek...ne. Fakt ne.
Solaris je dobrá volba, on ty busy umí, ale to by se nesměl někdo vykváknout na požadavky moderní doby a nechat to v sockozákladu. Bohudík to DPO, stejně jako ostatní DP začalo chápat, že touhle suprčupr výbavou nové lidi do MHD fakt nedostane. Tak snad se to teď začne zase lepšit.
Když ještě zabrousim na téma kvalitativní rozdíl Hranec/Poruba, tak jsem onehdá slyšel hezký výrok že "čím víc šrot, tím víc Hranec". No a asi to bude pravda, když jsem viděl stav některých vozů z Hrance, byl to fakt mazec. I když teda některá porubská devítikila taky stojí za to.
A za poslední ještě se zmíním o rozlučce s 15Tr. Po střídání to fakt převzal nějaký morous, kterému se pramálo líbilo, že o jeho vůz je takový zájem a prý to dost dával najevo. Já fotil jen na trati, tak jsem s ním žádný konflikt neměl, ale dost lidí, co jsem potkal si stěžovalo.
Upřímně si myslím, že o akci se vědělo dost dlouho a tak při přídělu směn se mohli řidiči, kterým by takový zájem nevadil, prostě jednoduše dotázat a vybrat. Ale ono obecně ze strany DPO to bylo spíše jako takové "ať už to zmizí, nikdo se o to moc nezajímá a bude pokoj". Nakonec i ta cedule na čele byl soukromý počin...