Solaris7777 píše:Podívej se na 6482. Tež je z Poruby, stála na garáži, hnila tam, nikdo s ní pravidelně nejezdil. A jak vypadá?
Jasně, ale je třeba si uvědomit, že asi 10 let jezdila jako výcvikové vozidlo autoškoly, takže se rozumí samo sebou, že ti mladí, jak to pořádně neuměli, to totálně zničili. Spojka, převodovka, to všechno je totálně odepsané a divím se, že to vůbec ještě přenáší pohyb z motoru na nápravu, protože v podstatě už by to nemělo mít žádné zuby, ty kola v převodovce už by měly být hladké. Navíc, když se 2 a půl roku zpátky vyřazovaly Karosy, ten seznam odškrtával člověk, který ty vozy nikdy neviděl a rozhodující bylo číslo v kolonce "Ujeté km". Pak se nediv, že jsme tam, kde jsme. Ale začíám si všímat, že ty porubské 79 - 82 vyjíždějí čím dál tím častěji, třeba 81.
henko151 píše:Strašne ma zaráža že Česi až teraz objavujú že autobus sa dá kúpiť aj s klimatizáciou. U nás je to už minimálne 4-5rokov vo väčšine krajských miest už štandartom. Nehovoriac o tom že aj MHD ako Levice, Šala... začínajú kupovať autobusy s klimatizáciou.
Tady se taky hledí víc na to, aby se koupil co největší šrot za co nejmenší peníze. Pohodlí cestující je tady všem úplně jedno, to, že do prostoru mezi sedačkami se nevejde osoba s výškou nad 165 cm, to, že v létě je ve vozidle jak ve varné konvici, to, že sedačky jsou tvrdé a nepohodlné, to nikoho nezajímá.