TOPlist

Vývoj vlastních her

Obecně i mimo OMSI

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 16 lis 2019 16:38

Softair píše:Kde by byla k nalezení ta Tabula?



Rozhodl jsem se spravit ZIPování takže:
Zdrojový kód: https://github.com/TekuSP/Tabula/tree/master
A vydání ke stažení: https://github.com/TekuSP/Tabula/releases
Antivirová kontrola: https://www.virustotal.com/gui/file-analysis/ZmMxZTcyZTEzZDAwMGRlZTVlY2JjMDQ3NTI2MGZiYzE6MTU3MzkxNTA2Ng==/detection
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod mhdfm » 16 lis 2019 17:33

A 3D portfolio? ;)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 17 lis 2019 00:34

Dělal sem na spousty testovacích donacích projektů, například generování terénu, VR a simulace fyziky.
Aktuálně dělám v práci kde je fyzika a 3D naprosto normální protože děláme analýzu strukturálních modelů... http://ideastatica.com/
Co se týče vývoje takové hry, nikdy se nestaví od spodu, znovu se nevynalézá kolo.

A nebudu to celé dělat sám, mám projektové vedení, zvukaře i potenciálního grafika. Vše se podaří, možná ne na 100% ale pokusíme se být co nejblíže 99.99%.
Pro fyziku použiji tenhle zdrojový kód a upravím ho aby odpovídal více realitě pokud se mi něco nebude zdát.
phpBB [video]


Tady je kus dynamické generace mapy. Nefungují textury, něco se rozes**** při importu z 2017 na 2019.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod kudla188 » 26 lis 2019 22:02

Zrovna unity si moc nerozumí s využitím více vláken... Velká část API není thread safe a výslovně nejde použít z jiného než hlavního vlákna.
+ pokud bys náhodou chtěl, aby to ještě šlo módovat... tak si s unity fakt užiješ
Uživatelský avatar
kudla188
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 912
Registrován: 06 bře 2013 20:16
Bydliště: Praha

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 22 pro 2019 17:14

No, určitě je víc thread safe než OMSI Engine.

A s módováním není problém, to umím zpracovat správně přes Interface.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod wooderCZ » 22 pro 2019 18:17

Škoda, no. Zní to moc pěkně. :) Třeba kdybys měl nějakou tu "kopii Simtu" jako ukázku toho, že to zvládneš, byl by zájem možná větší.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 14 led 2020 21:58

Pracuji na tom a pokud to bude možné zafinancuji si malé demo sám.
Pokouším se také ověřit stav investorů a dalších jiných možností...

Problém je vážně v tom že takové demo sežere 2000 EUR bez mé práce v tom započítané.

//EDIT A rozhodně nechci začínat na 1:1 kopii SIMT, to sice naprogramuji během dvou týdnů, ale ten kód bych musel stejně pak vyhodit protože to je úplně jiný směr než kterým se chci vydat.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod mhdfm » 15 led 2020 00:47

Tak samozřejmě musíš nejdřív buď ukázat kus hotové práce (třeba vymodeluj nějaký asset) nebo si získat důvěru lidí jinak. Taky můžeš z vlastní kapsy zacálovat slušnej balík a pak si to nikdo nekoupí, že jo. :)

A rozhodně nechci začínat na 1:1 kopii SIMT, to sice naprogramuji během dvou týdnů, ale ten kód bych musel stejně pak vyhodit protože to je úplně jiný směr než kterým se chci vydat.

Tak 14 dní práce není zas taková trága, ne? :P

Docela by mě zajímalo, jak jsou na tom jiná herní studia, která začala na kickstarteru. Znáte někdo nějaké slavnější?
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 15 led 2020 01:11

https://warhorsestudios.cz/index.php?page=&lang=cs

Asi jeden z nejslavnějších z kickstarteru.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod mhdfm » 15 led 2020 01:15

No jo, vidíš. :) Ale pěkných pár kousků mají za sebou.
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků