TOPlist

Vývoj vlastních her

Obecně i mimo OMSI

Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 13 lis 2019 10:06

Zdravím,

To hlavní a důležité, nějakou dobu se již komerčně pohybuji v softwarovoinženýrském průmyslu a udělal jsem kalkulaci vývoje nové hry optimalizované pro vícevláknové procesory s novými grafickými i herními možnostmi. Hlavní cíle takové hry by byly:
- Realističnost. Vše jde otevřít, posunout, zmáčknout, udělat.
- Fyzika vody, když prší, tvoří se louže na silnici a s tím spojená 3D fyzika silnice
- Grafika a lehčí vývoj modelů
- Snadné modování, vypínaní a zapínaní addonů
- Cena

Chtěl bych použít nové technologie, jako podporu VR pro pocit sezení za volantem autobusu a spoustu věcí od Nvidie na simulaci fyziky a grafiky (WaterWorks, HairWorks atd).

Obrázek

Obrázek

Kód: Vybrat vše
Obrázky vyobrazené jsou pouze render od arkvize, nejsou finální produkt ani součást hry


Měl bych zájem si najmout https://www.cgtrader.com/arkviz Arkvize na 3D modely autobusů, viz screenshoty nahoře, chtěl bych udělat jednu testovací fiktivní mapu a poté jednu reálnou mapu (kus Brna nebo Prahy).
Co se týče vozů, v základní verzi by byly SM11, SL11, SD11, SM 16.5 jako historické vozy a poté CityBus 12M, Crossway LE, Urbanway 12M jako moderní vozy.

Odhadovaná cena projektu je 100 000 Kč a to si neplatím svůj čas...

Byl by o takový simulátor zájem?
Co by jste v něm uvítali?

https://www.okpal.com/ebs/?utm_campaign=01DSQP5XCJ6HWT0SG6FT6GQSP5&utm_medium=campaign_edit-okpuid_01DSQP5W6Q2GKV2F1KRA8VK226-20191115&utm_source=share_directlink Kampaň, přispějte i vy!

EDIT 21.11.2019

[*] Rozhodně se nejedná o kopii SIMT, modely které mám v plánu nechat zpracovat jsou plně 3D texturované do hloubky (To znamená že uvidíte i světla a žárovky)
Příklad 3D textury Ukaž
Obrázek

[*] Hodlám na tom provést hodně optimalizací výkonu, například aby se nevykreslovala strana autobusu která není vidět atd
[*] Není to Copy + Paste z webu, je to spousta práce
[*] Hodlám pomocí metody konečných prvků spočítaní zatížení odpružení a podvozkové soustavy abychom dosáhli nejrychlejšího a nejpřesnějšího fyzikálního modelu
[*] 1500 EUR stojí jeden model, 1000 EUR stojí license s nástroji na vývoj. 2500 EUR a bude demo do 11 měsíců ve kterém se zajezdíte a uvidíte den a noc rozdíl
[*] Sdílejte! Nemáte 1 EUR? Sdílejte, Facebook, Twitter, Fóra, hodně mi to pomůže.
Naposledy upravil Teku dne 21 lis 2019 20:50, celkově upraveno 3
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod drak2012 » 13 lis 2019 13:35

já bych o takový simulátor zájem měl
drak2012
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 231
Registrován: 15 dub 2011 08:13

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Softair » 13 lis 2019 14:26

Co jsem koukal, arkviz udělal i RTO, to v plánu není? Je to dost peněz, ale s takovým rozpočtem...
Uživatelský avatar
Softair
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 95
Registrován: 22 zář 2019 12:54

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Solaris 28Tr » 13 lis 2019 16:16

Myslím, že by zájem byl. Každopádně chválím i za tyhle první dva obrázky, vypadá to luxusně. Kdyby takhle nějak vypadala celá hra, bylo by to bombastický. Budeš zkoušet financování pomocí kickstarteru, nebo podobného?
Uživatelský avatar
Solaris 28Tr
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 556
Registrován: 20 dub 2014 08:39

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Stone Cold » 13 lis 2019 16:26

Jaký engine plánuješ? Unreal, Unity (snad ne) nebo CryEngine? Plus, budget 100K se mi zdá hodně optimistický, počítal bych minimálně s 2x až 3x větší částkou.
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Stone Cold
Člen
Člen
 
Příspěvky: 1203
Registrován: 14 srp 2013 13:51

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 13 lis 2019 18:08

Softair píše:Co jsem koukal, arkviz udělal i RTO, to v plánu není? Je to dost peněz, ale s takovým rozpočtem...

Problém jeho modelů je že on animuje pouze dveře, musela by se dodělat animace všeho ostatního, okna, tlačítka, volant, blinkry a světla...
Rozpočet to není obrovský, začal bych s třemi typy vozů, městský, meziměstský a dálkový a k tomu připravil nějaké tři linky...
Mám obavy že i tak na to ten rozpočet bude krátký.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 13 lis 2019 18:09

Solaris 28Tr píše:Myslím, že by zájem byl. Každopádně chválím i za tyhle první dva obrázky, vypadá to luxusně. Kdyby takhle nějak vypadala celá hra, bylo by to bombastický. Budeš zkoušet financování pomocí kickstarteru, nebo podobného?

Ano, pointa je dosáhnout takové grafiky, mám na to připravené už podklady.
Financování bude buďto Indiegogo nebo Startovač.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 13 lis 2019 18:14

Stone Cold píše:Jaký engine plánuješ? Unreal, Unity (snad ne) nebo CryEngine? Plus, budget 100K se mi zdá hodně optimistický, počítal bych minimálně s 2x až 3x větší částkou.


Unity je hodně podceněné, věděl jsi že Cities Skylines jede na Unity? https://www.youtube.com/watch?v=lAcnn1qIkPw
Když se navrhne hra, shadery, a mapa správně, mělo by to být optimální i překrásné.

Takže ano, engine by bylo poslední Unity v plné licensi.

Co se týče subenginu, CTS 2019, NWH, GeNa 2 a EasyRoads3D by byly základ pro stavbu dalších věcí. Zbytek bych popřípadě doprogramoval.

Rozpočet...

30 000 KČ jsou enginové náklady, 50 000 hádám na SM autobusy... zbytek zmizí ve vývoji no...
Možná je 100 000 málo, to ukáže až čas, ale kampaň jde přeplatit, tak uvidíme (:
Logicky, čím víc peněz, tím víc obsahu a času na tom... a jak jsem říkal, je to částka bez mého času započítaného do toho.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 13 lis 2019 18:23

Pokud bych dělal "Startovač" či "Indiegogo" kampaň,

100 000 Kč za základní hru s RTO a výše zmíněnými autobusy.

200 000 Kč trolejbusy a více vozů

400 000 Kč Multiplayer

500 000 Kč více map, více vozů.

Dosažitelný bude podle mě pouze první cíl, nemyslím si že o "Omsi 3" je velký zájem.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Apache2015 » 13 lis 2019 18:27

Neviem ale podľa toho všetkého čo tam chceš nebude pomaly stačiť ani mainstream z pred pár rokov...
už Cities skylines vie položiť na nohy kompy z 2015 (vlastná skúsenosť) kde i5 4690 s 8GB ram a R9 285 nemal šancu, 8GB ram v loadingu nemali šancu, a počas hrania asi max. 1GB voľné z 8GB, Procesor vytočený skoro vždy na maximu, a verím že veľa ľudí má eŠte slabšie PC, ba i Notebooky ktoré sú na tom ešte horšie...

S tým že tam chceš rôznu fyziku, atď., Fajn grafiku by som sa mohol obávať že to rozbehnem aj ja :mrgreen: , Optimalizácia kódu je jedna vec, ale pozdáva sa mi to moc na takýto engine.

A nehovoriac o odhodlaní, a risku v tom, že do toho dáš hromadu času, a nakoniec to môže skončiť fiaskom (Už to poznáme z jednoduchých veci ako modely do Omsi - oproti celej hre je to naozaj jednoduchá vec) kde napr. SOR NB12 bola rozpracovaná X rokov, a nakoniec sa to "zrušilo" alebo ako to môžem nazvať. Je to beh na dlhú vzdialenosť, a ty sám nevieš kde budeš o pár rokov.

Zhrniem to tak, že bol by záujem, záleži o spracovaní. Jediné Čo môźem popriať je veľa šťastia, a prajem aby si našiel vhodný tím ďalších ľudí na pomoc, ak chceš takto rozsiahlo prepracovanú hru tak budeś musieť zamakať, OMSI je zatiaľ jednotkou v tomto.
Ryzen 5 3600, 16GB Predator 3200MHz a RTX 2060.
Uživatelský avatar
Apache2015
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1689
Registrován: 18 bře 2015 19:07
Bydliště: Slovensko

Další

Zpět na Volná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků