TOPlist

Vývoj vlastních her

Obecně i mimo OMSI

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod mhdfm » 15 lis 2019 16:46

Richarde, je někde vidět tvoje portfolio? :) Nevím, kolik lidí by si koupilo zajíce v pytli.
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 15 lis 2019 17:42

Vlastním github https://github.com/TekuSP/ ale pokud nejsi vývojář tak ti to moc nepomůže.
2D aplikací mám spoustu na ukázku, například "Tabula" simulátor tabule na železniční stanici s hlášením.

Velmi záleží o jakou ukázku je zájem.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Apache2015 » 15 lis 2019 17:48

Bohužial GitHub ti nepomôže, ľudia nedajú peniaze na niečo čo nevedia čo z toho bude... Starter stránky sú ľahko zneužitelné v podvod...
Kým nemáš nejaký základ tak ti nikto nič nedá, možno pár výnimiek, dnešný svet je plný klamstiev a tak niekto chce vidieť či je aspoň šanca že sa to naozaj spraví.
Ryzen 5 3600, 16GB Predator 3200MHz a RTX 2060.
Uživatelský avatar
Apache2015
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1689
Registrován: 18 bře 2015 19:07
Bydliště: Slovensko

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 15 lis 2019 17:52

Vyvinout demo hru znamená invenstovat

1500 EUR do modelu
1000 EUR do enginu
500 EUR do zvuků

3000 EUR za demo u kterého nevím jestli někoho zaujme... Vývoj her není levná věc a nemám na to abych udělal nejdřív ukázku.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 15 lis 2019 17:58

Můžete přispět měsíčně, 4 EUR. Když takhle přispěje 500x lidí, mám z toho 2500 EUR. Za měsíc by byl vidět ihned status update, jak to vypadá ve hře, jak to vypadá s modelem. Za 100 kč od Vás. Když jste nespokojení, tak je nedáte další měsíc. Je to tak snadné.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Softair » 15 lis 2019 19:15

Kde by byla k nalezení ta Tabula?
Uživatelský avatar
Softair
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 95
Registrován: 22 zář 2019 12:54

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod mhdfm » 15 lis 2019 19:18

Teku píše:To hlavní a důležité, nějakou dobu se již komerčně pohybuji v softwarovoinženýrském průmyslu

Ve chvíli, kdy se snažíš z lidí na něco dostat peníze, musíš jim umět ukázat, že máš potenciál. Jedna věta a snímky od (v budoucnu najatého) modeláře nedokazují vůbec nic. To jsi fakt neudělal ani paintball nebo nějakou střílečku?

Teku píše:pokud nejsi vývojář tak ti to moc nepomůže

S takovým přístupem si přičti ještě nějaké PR oddělení, bude se hodit. :)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Apache2015 » 15 lis 2019 21:32

Možno ti budem pripadať ako arogantný, ale zatiaľ si o tom môže niekto myslieť len o väčšine projektov map na tomto fóre, Reči všade, činy nikde (ani jeden obrázok) z vážne tvorby danej hry.
V minulosti sa tu hľadalo kadečo :D , X máp, kde sa bájne fantazírovalo o podobe už v prvých príspevkoch, a nemali doslova ani základ spravený, takže preto tá menšia nedôvera, a veľa prípadov z toho sa ani nezmenilo no.

Chápeme že to nie je lacná vec, ale nikto ti za "nič" peniaze nedá, hry môžeme členiť na podarené a prepadáky, medzi týmito dvoma množinami je veľmi tenká hranica
Ryzen 5 3600, 16GB Predator 3200MHz a RTX 2060.
Uživatelský avatar
Apache2015
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1689
Registrován: 18 bře 2015 19:07
Bydliště: Slovensko

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 15 lis 2019 21:35

Softair píše:Kde by byla k nalezení ta Tabula?


https://uloz.to/file/HUyOmaHztCq5/tabula-exe

Nikdy jsem nedodělal rozdělavaní archívu.
v C:\Users\richa\AppData\Roaming\.tabula (%appdata%\.tabula\) po prvním puštění aplikace se objeví:
Obrázek

A člověk musí ten zip extrahovat do té stejné složky
Obrázek

Aby obsah vypadal nějak takhle pak

Obrázek

A uvnitř databanka takhle

Obrázek

Jednalo se o chybu kterou sem nikdy nespravil... protože byla škola a jiné povinnosti tehdy.
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

Re: Vývoj vlastních her

Příspěvekod Teku » 15 lis 2019 23:20

Obrázek

První dobrý úspěch dne... Teď aby to rostlo nahoru (:
Uživatelský avatar
Teku
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 črc 2011 16:45
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků