Apache2015 píše:Áno, ale nikto, žiadny autor nezačínal veľkou hrou, videl si žeby napr. niekto začal od "konca"?
Každý začne nejakou malou hovadinkou ktorá zaberie max. rok vývoja so všetkým, a nie skočiť do niečoho čo má byť plnefunkčná hra, a konkurenciou pre hru ako OMSI napr.
Ak ideš pracovať ako programátor, ideš hneď programovať umelú inteligenciu alebo ideš nejaký jednoduchý program ktorý je praktický a proste je napr. žiadany?
Ako vraví autor, na modely je treba Peniaze ale tie peniaze mu nikto nedá ak niekto nevidí jeho produkt finálny, nie nejaký polotovar, o tom hovorím celú dobu, nedá sa začínať na veľkých projektoch, veľké projekty potrebuju buď fundáciu alebo viac členov, osamote taký veľký projekt sa proste nedá, a peniaze mu na to nikto nedá.
Ty si predpokladám tiež nekupuješ počítač ktorého komponenty ešte ani neexistujú, a nevieš aké výkonné, či stabilné alebo bezproblémové budú, tak isto auto.
Treba sa držať nohami na zemi.
Zaplatíš na začiatku vývoja hry napr. 10 000€, vývoj hry môže trva´t kľudne 5 rokov, ak tá hra o 5 rokov bude vydaná a nebude stáť za to? Alebo ani vôbec nevýjde? Na toto poukazujem.
Ak tá hra bude prepadák, nebude mať predaje a výnos, tak tých 10 000€ ti nikto nevráti, ak si aj kúpiš auto ktoré nakoniec nechceš, tak ti vrátia peniaze, ale u Startupu? Ak sa to neujme, tak zbohom, peniaze premárnené a výsledok nikde... Treba rozmýšľať z viac strán ako len z autorových, má to byť výhodné aj pre zákazníka, nikto mu nekáže aby hneď spravil v hre veľkú mapu, po .... funkcií, trolejbusy, autobusy a boh vie čo.
SIMT je hra ktorá grafikou ani funkčnosťou nezáujme a i tak je na tom celkom fajn, vyžadovala nejak veľa úsilia? okrem vytvorenia nejakého prostredia asi nič, pretože modely, hlavne vo Free verzii sú záležitosť na 2-3 mesiace, a ako projekt ktorý má byť začiatkom niečoho väčšieho je to dobrá vec.
Aneb, z Radového vojaka sa tiež nikto nestane "skokom" Generál
Ale presne toto chce spraviť, nikdy nevydal žiadnu hru, nevie aký bude mať feedback jeho tvorba, ale chce proste fundraising projektu aby bol uľahčený tento vývoj, doslova kupovanie mačky vo vreci
Jo a abych připomněl, "No Man's Sky" je velká hra. Větší než moje. Studio na ni začínalo. Teda technicky za to měli Android hru předtím... a 2D, ale to se nepočítá. A taky byly kickstarter, měly sice "video demo" hry, ale to bylo nafekované jak to bylo mockrát na netu rozebrané v herních souborech.
Měli bohužel pády a problém po vydání ale to je tím že na ně tlačilo Sony... Ale nyní je hra hratelná a sklízí vynikající hodnocení a dobré prodeje.
A jak dobře dopadly.