Ahoj,
mohl by mi někdo vysvětlit, jak funguje přídavné naftové topení v autobusech?
Při puštěném pouze bufíku se ohřívá motor a s oběhovkou to obíhá kolem pasažérů (to topení u nohou v případě C954E)?
A jak nejlépe vytopit stojící autobus v Omsi? Vezměme si následující situaci:
Mám Karosu C954E, venku 5°C. Dojedu na konečnou se zaplým bufikem. Je slyšet takové "hučení" (což je zřejmě oběhové čerpadlo), po klesnutí teploty motoru naskočí bufik, a teplota motoru se udržuje kolem 70°C. Já ale musím mít topení puštěný na maximum (u řidiče + u cestujících), abych autobus vytopil a teplota stoupá dost pomalu. Nemá ta oběhovka taky trochu topit? Pokud topení vypnu, teplota začne okamžitě klesat...
Díky za objasnění!