ale pojďme popořadě. readme k autobusu je sice pěkné, ale část s popisem přístrojové desky je zoufale nepřehledná, protože musím pořád překlikávat z jedné strany na pátou. nakonec jsem to vzdal a spoléhal jsem se na své zkušenosti s palubkou z opravdových citelisů. ukázalo se, že jsou zřejmě mylné.
pokud jsou scripty na "velmi dobré úrovni", jak se chvástá sám autor, jak je potom možné, že i se zapnutým SECU mi řve bzučák na dveřích, AV tlačítko má jen dvě polohy namísto tří (a tedy jen dvě funkce, které jsou víceméně k ničemu), dveřmi jde manipulovat za jízdy atd.? Jakto, že manuální plošinu mohu otevřít jen se zataženou zast. brzdou? Jak vlastně funguje použitý MYPOL, kam se musí zadávat linka ve formátu jen LLL místo dosavadního LLLLL? K čemu to? Čím se vlsatně přepínají zastávky? Zjistil jsem, že po stisknutí tlačítka s nulou se zastávka po nějakých deseti vteřinách přehodí, a i když stisknutí klávesy Q (posunutí zastávky) udělá zvuk tlačítka, nic se tím nestane. Proč klávesové zkratky na dveře nejsou stejné jako u předchozích busů, ale autor nás absolutně zbytečně nutí lézt do nastavení a půl hodiny hledat nové klávesové zkratky, abychom si je pak přiřadili ke stejným klávesám jako na ostatních autobusech, protože na tomhle nic nedělají.?
Větu
Dalibor píše:zvuky jsou na velmi dobré úrovni
prostě musím citovat, protože u zvuků jsem se málem zeblil. Tohle nepřipomíná Citelis ani v nejmenším, jak v naftovém, tak v CNG provedení. Víc na to prostě říct nemůžu, všechno je špatně (snad kromě zvuků dveří, a i ty jsou nevalné kvality).
A to, že autor sám napíše, že autobus po modelické známce stojí za hovno, neznamená, že všichni pokýveme hlavou a odpustíme mu to. Na tenhle hnus se prostě nedá koukat. Ani se nedivím, že je základní pohled nastavený tak, aby nebylo vidět na palubní desku, protože kdybych se na ní měl koukat ještě o chviličku déle, vypíchnu si oči. Totéž platí o zbytku modelu, který ovšem už alespoň vzdáleně připomíná Citelis.
O chování autobusu na vozovce radši ani nemluvím. Dieselová verze by ještě jakž-takž šla, ale CNG je opět zcela mimo přirozené chování autobusu na plyn.
Abych zase ovšem jen nekydal hnůj, na autobusu je i pár věcí pěkných. Například se mi líbí diagnostika po startu motoru, dalo by se říct že oceňuji nový systém hlášení zastávek, a především se mi líbí to, jak jde ten autobus snadno vymazat. Alespoň za to, že model ve hře nevyhazuje žádné chyby, dávám 5%.
+ fyzika Diesel verze
+ část scriptů
+/- převodovka (zdá se mi zvláštní a až moc živá na Voith)
- model
- textury
- zvuky
- chování CNG verze
- scripty dveří
- pohledy
VIDEO - Diesel verze
VIDEO - CNG verze