TOPlist

[WIP] Jaroslavec-5240 (Ярославец/Yaroslavets)

Creating vehicles and routes, script programming, texture and sound design.

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod Stin » 05 led 2014 18:02

Yaroslavets 5240 all ready to be convert to the game
1. option
5240.65 JAMZ ZF 4HP-592
5240.60 Deutz ZF 5HP-592
2. option
5240.90 Mercedes ZF 6HP-592
5240.20 MAN ZF 6HP-592
!!!!JAMZ and Deutz will go together with Voith for technical reasons!!!!

ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

P.S Render))
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Stin
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 40
Registrován: 06 led 2013 10:23
Bydliště: Russia

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod shitman » 05 led 2014 18:06

model looks great, but textures are still very poor. why there's no photo-textures attached on model, especially on dashboard? by the way, it would be nice to have both variants of it. :)
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod Stin » 05 led 2014 18:26

shitman píše:model looks great, but textures are still very poor. why there's no photo-textures attached on model, especially on dashboard? by the way, it would be nice to have both variants of it. :)

This bus is fictional, would look stupid if I put a photo texture on the dashboard, and the rest would be left as it is in 3DS MAX
Obrázek
Uživatelský avatar
Stin
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 40
Registrován: 06 led 2013 10:23
Bydliště: Russia

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod shitman » 05 led 2014 18:30

dammit, i totally forgot that! :shock: it looks so real that i forgot it is not. anyway, i still think that textures are not so good. tr to bake them (or what is it named), add some shadows and effects on them, so they will look like real, therefore they won't be. it's just my opinion. :)
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod mhdfm » 05 led 2014 22:17

Bude to kompatibilní s OMSI 1?
Will it compatible with OMSI 1?
Sorryfor my ad English. :)
Uživatelský avatar
mhdfm
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 5756
Registrován: 09 pro 2012 08:09

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod Tomko00 » 05 led 2014 23:34

Sorry for my math, but I´m not calculator.
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod hrejzadarmo » 05 led 2014 23:49

Wow! :shock:
Uživatelský avatar
hrejzadarmo
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 545
Registrován: 06 úno 2013 16:05
Bydliště: Pardubice, Pardubický okres, Pardubický kraj, Česká republika

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod shitman » 06 led 2014 00:17

Tomko00 píše:Sorry for my math, but I´m not calculator.

nenapsal, že se omlouvá, protože je čech. úplně jsi tu hlášku zkazil.
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod Stin » 06 led 2014 09:28

mhdfm píše:Bude to kompatibilní s OMSI 1?
Will it compatible with OMSI 1?
Sorryfor my ad English. :)

Yes it will be compatible with OMSI 1.04-1.06 and 2.0
Obrázek
Uživatelský avatar
Stin
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 40
Registrován: 06 led 2013 10:23
Bydliště: Russia

Re: [WIP] Yaroslavets 5240

Příspěvekod Etrusan » 06 led 2014 09:37

How many polygons does it have?
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

PředchozíDalší

Zpět na General creation

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků