TOPlist

oprava kloubu v MB C2

oprava kloubu v MB C2

Příspěvekod Dawe » 10 zář 2014 00:00

Zdravím,
našel jsem tohle na offiku. Bere si to fyziku z Citara od AlTerra. Skoušel jsem to a je to o hodně lepší (není to úplně dokonalé, ale pořád lepší, než původní fyzika ;) ).
//: podívejte se na 8. příspěvek
Naposledy upravil Dawe dne 05 dub 2015 05:13, celkově upraveno 3
Obrázek
Uživatelský avatar
Dawe
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 768
Registrován: 20 led 2013 22:18
Bydliště: Fucking, Rakousko

Re: oprava kloubu v MB C2

Příspěvekod VonShark » 06 lis 2014 12:42

Jj, viděl jsem video, ale pozdě... Vzhledem k tomu, že fórum (zatím) není, nemám možnost to stáhnout. Kdybyste to někdo měli, nebo věděli, kde to je, pošlete mi to/dáte mi odkaz ke stažení, prosím?
Obrázek
ASUS TUF GAMING Dash F15 - CPU: Intel Core i7-11370H, 3,3@4,8 GHz Turbo, grafika: nVidia GeForce RTX 3070 - 8 GB GDDR6, RAM: 16GB DDR4, HDD: 2x1 TB NVMe SSD ;-)
Uživatelský avatar
VonShark
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 621
Registrován: 21 kvě 2014 01:49
Bydliště: Vozovna Motol - tramvaj... ;-)

Re: oprava kloubu v MB C2

Příspěvekod peternr79 » 06 lis 2014 14:42

Je to toto: http://omnibussimulator.de/forum/index. ... adID=25226

Edit: Ja by som skôr do toho dal fyziku z Ikarusu od Tita.
Aspire GX-781:
-7th GEN Intel Core i5 processor 7400
-32Gb DDR4
-NVIDIA GeForce GTX 1050Ti 4GB
-Windows 10 Home 64-bit
Uživatelský avatar
peternr79
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 956
Registrován: 08 úno 2012 01:11
Bydliště: Nitra City

Re: oprava kloubu v MB C2

Příspěvekod Dawe » 06 lis 2014 22:45

Opraven odkaz, díky peternr79 :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Dawe
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 768
Registrován: 20 led 2013 22:18
Bydliště: Fucking, Rakousko

Re: oprava kloubu v MB C2

Příspěvekod VonShark » 07 lis 2014 10:30

Já též děkuji, mám již C2 opravený a je to mnohem lepší. ;)
Obrázek
ASUS TUF GAMING Dash F15 - CPU: Intel Core i7-11370H, 3,3@4,8 GHz Turbo, grafika: nVidia GeForce RTX 3070 - 8 GB GDDR6, RAM: 16GB DDR4, HDD: 2x1 TB NVMe SSD ;-)
Uživatelský avatar
VonShark
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 621
Registrován: 21 kvě 2014 01:49
Bydliště: Vozovna Motol - tramvaj... ;-)

Re: oprava kloubu v MB C2

Příspěvekod machajda » 15 lis 2014 12:24

jak to nainstaluju do hry? :)
machajda
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 107
Registrován: 17 úno 2013 21:54

Re: oprava kloubu v MB C2

Příspěvekod Dawe » 15 lis 2014 20:59

V tom prvním spoileru zkopíruješ ty scripty do HHStadtgelenkbus2012_main.bus a překopíruješ to od toho Physikalische až do konce toho texťáku. Pak zkopíruj ten druhá spoiler a dej to do ..._trail.bus . Postup je dál stejný.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dawe
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 768
Registrován: 20 led 2013 22:18
Bydliště: Fucking, Rakousko

Re: oprava kloubu v MB C2

Příspěvekod Dawe » 05 dub 2015 05:11

Vehicles → 3 Generationen-Addon → Deiv píše:Zdravím,
i po instalaci aktualizace v1.2 mi přijde, že se kloub Citaro C2 nechová reálně a vlečka si oblouk zkracuje. Je to normální nebo pouze špatná instalace ?

Ahoj,
s dovolením bych napsal své parametry, jak to mám já s tím, že se to tak trochu chová jako 1. generace sorky (chvíli trvá, než pustí zastávkovou brzdu).

HHStadtgelenkbus2012_main.bus
Kód: Vybrat vše
   ////////////////////////////////////////////////////////
      Physikalische und geometrische Grunddaten
   ////////////////////////////////////////////////////////


   Masse in t:
[mass]
10.0

500
200
500

Trägheitsmomente um x, y und z-Achse, also Quer-, Längs- und Hochachse um den Schwerpunkt in dieser

Reihenfolge in t*m^2:

[momentofintertia]
150
20
150


Boundingbox des Busses *NEU01*

[boundingbox]
2.530
6.2
2.840
0.000
1.8
1.802

[cog]
0
0
0.8



Höhe d. Schwerpunktes überm Boden:

[schwerpunkt]
1.1



Rollwiderstand (konstant, wird demnächst eventuell geändert) als Kraft in N
[rollwiderstand]
1100

Längskoordinate des Drehpunktes, wenn der Bus eine Kurve beschreibt:
[rot_pnt_long]
-4.057

Kehrwert des minimalen Lenkradiuses: (Berechenbar über die Formel: inv_turnradius = tan(alpha)/s,
wobei alpha der maximale Winkel bspw. der Vorderachse und s deren Abstand zum Drehpunkt in Längsrichtung

ist:

[inv_min_turnradius]
0.14

[ai_deltaheight]
-0.06


Folgende Sektion erzeugt nacheinander die Busachsen mit ihren Parametern. ACHTUNG: bei einem Fahrzeug mit
unterschiedlich großen Rädern sollte zunächst die angetriebene Achse eingegeben werden, da die zuerst ein-
gegebene Achse den Antriebsraddurchmesser vorgibt, d.h. das Getriebeübersetzungsverhältnis zur Ge-
schwindigkeit ist in Bezug auf die 0. Achse gemessen.

Vorderachse:


[newachse]

Koordinate:

achse_long
1.923

Breite der Auflagefläche beider Reifen, also ungefähr die Busbreite

achse_maxwidth
2.5

achse_minwidth
2.1

Raddurchmesser der Räder dieser Achse

achse_raddurchmesser
0.963

Federkonstante der Federung PRO SEITE in kN/m

achse_feder
300

Höchstbelastung in kN

achse_maxforce
220

Dämpferkonstante in kNs/m

achse_daempfer
40
Ist diese Achse angetrieben?

achse_antrieb
0


Mittelachse:

[newachse]
achse_long
-4.057
achse_maxwidth
2.5
achse_minwidth
2.1
achse_raddurchmesser
0.963
achse_feder
180
achse_maxforce
100
achse_daempfer
35
achse_antrieb
0

[coupling_back]
0
-5.915
0.441

[couple_back]
HHStadtgelenkbus2012_trail.bus
false

HHStadtgelenkbus2012_trail.bus
Kód: Vybrat vše
   ////////////////////////////////////////////////////////
      Physikalische und geometrische Grunddaten
   ////////////////////////////////////////////////////////


   Masse in t:
[mass]
6.5

500
200
500

Trägheitsmomente um x, y und z-Achse, also Quer-, Längs- und Hochachse um den Schwerpunkt in dieser

Reihenfolge in t*m^2:

[momentofintertia]
150
20
150



[boundingbox]
2.52
7.5
2.84
0
0.276
1.802

[cog]
0
0
0.8


Höhe d. Schwerpunktes überm Boden:

[schwerpunkt]
1.1



Rollwiderstand (konstant, wird demnächst eventuell geändert) als Kraft in N
[rollwiderstand]
500

Längskoordinate des Drehpunktes, wenn der Bus eine Kurve beschreibt:
[rot_pnt_long]
-0.035

[ai_deltaheight]
-0.06

Kehrwert des minimalen Lenkradiuses: (Berechenbar über die Formel: inv_turnradius = tan(alpha)/s,
wobei alpha der maximale Winkel bspw. der Vorderachse und s deren Abstand zum Drehpunkt in Längsrichtung

ist:


Folgende Sektion erzeugt nacheinander die Busachsen mit ihren Parametern. ACHTUNG: bei einem Fahrzeug mit
unterschiedlich großen Rädern sollte zunächst die angetriebene Achse eingegeben werden, da die zuerst ein-
gegebene Achse den Antriebsraddurchmesser vorgibt, d.h. das Getriebeübersetzungsverhältnis zur Ge-
schwindigkeit ist in Bezug auf die 0. Achse gemessen.




Hinterachse:

[newachse]
achse_long
-0.035
achse_maxwidth
2.5
achse_minwidth
2.1
achse_raddurchmesser
0.963
achse_feder
330
achse_maxforce
180
achse_daempfer
35
achse_antrieb
1



[coupling_front]
0
4.085
0.441


Dieser Befehl sorgt dafür, dass in diesem Fahrzeug auch den Sound vom angekuppelten Fahrzeug wie "von innen" gehört

wird (und umgekehrt).

[couple_front_open_for_sound]



[coupling_front_character] describes the character of the front coupling:
{min/max-alpha (degree)}
{min-beta (degree)} ("down")
{max-beta (degree)} ("up")
{type} 0: Truck (three degrees of freedom)
1: Bus (two degrees of freedom)



[coupling_front_character]
50
-20
20
1

Anebo použít to, co je v prvním příspvěvku s tím, že bude poháněna i střední náprava (nemá žádný vliv na fyziku, lepší jízdní vlastnosti na sněhu. Ale bude to méně reálné)
Obrázek
Uživatelský avatar
Dawe
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 768
Registrován: 20 led 2013 22:18
Bydliště: Fucking, Rakousko


Zpět na Scripty a zvuky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků