TOPlist

Světelné znamení pro řidiče

Světelné znamení pro řidiče

Příspěvekod Misalok » 14 pro 2011 00:19

Na jednom webu sem našel tohle
http://nd04.jxs.cz/965/216/73e9429091_77064043_o2.jpg
http://nd04.jxs.cz/043/444/b7891d2220_77064293_o2.jpg
download textury : http://www.fileuploadx.de/165542
http://www.fileuploadx.de/535099
Návod:
Otevřte mr-software/Omsi/Vehicles/MAN_SD202/Script.

Nyní zkopírujte nebo napište linky jak je popsáno dole:

cockpit_light_tuerkontrolle2 cockpit_light_tuerkontrolle2
cockpit_light_tuerkontrolle3 cockpit_light_tuerkontrolle3

Soubor nyní uložte.
Vstupte do složky Script a znovu otevřete cockpit.osc s editorem.

Vstup:

(LLcockpit_gangR) (LLelec_busbar_main) && (LLcockpit_gangR) (LLelec_busbar_main) & &
(SLcockpit_light_gangR) (SLcockpit_light_gangR)

Napište nebo zkopírujte následující řádky:

(LLdoor_0) (LLelec_busbar_main) && (LLdoor_0) (LLelec_busbar_main) & &
(SLcockpit_light_tuerkontrolle2) (SLcockpit_light_tuerkontrolle2)

(LLdoor_1) (LLelec_busbar_main) && (LLdoor_1) (LLelec_busbar_main) & &
(SLcockpit_light_tuerkontrolle3) (SLcockpit_light_tuerkontrolle3)

Teď jdeme do modelu složky
(Mr-software/Omsi/Vehicles/MAN_SD202/Model) a otevřete model_D92.cfg.

********************************************************************** ************************************************** ********************
Instrumente Nástroje
********************************************************************** ************************************************** ********************

[mesh] [Ok]
D92\D92_Panel_tuertaster01.o3d D92 \ D92_Panel_tuertaster01.o3d

[viewpoint]
3 3

[mouseevent]
bus_doorfront0 bus_doorfront0

[newanim]
origin_from_mesh origin_from_mesh

anim_trans anim_trans
cockpit_tuertaster1 cockpit_tuertaster1
-0.006 -0006


[mesh] [Ok]
D92\D92_Panel_tuertaster02.o3d D92 \ D92_Panel_tuertaster02.o3d

[viewpoint]
3 3

[mouseevent]
bus_doorfront1 bus_doorfront1

[newanim]
origin_from_mesh origin_from_mesh

anim_trans anim_trans
cockpit_tuertaster2 cockpit_tuertaster2
-0.006 -0006


Nyní zkopírujte následujících D92 \ D92_Panel_tuertaster01.o3d souboru: mezera (mezi souborem a O3D [matl_change] jeden řádek!

[matl_change] [Matl_change]
D92_Panel.bmp D92_Panel.bmp
0 0
cockpit_light_tuerkontrolle2 cockpit_light_tuerkontrolle2

[matl_item] [Matl_item]

[matl_nightmap] [Matl_nightmap]
D_TuerenN.bmp D_TuerenN.bmp

[matl] [MATL]
D92_Panel.bmp D92_Panel.bmp
0 0



To samé uděláte u D92 \ D92_Panel_tuertaster02.o3d!
Když D92 \ D92_Panel_tuertaster02.o3d příkaz musí být cockpit_light_tuerkontrolle3!
Nyní, pokud chcete, aby byl zbytek řady D, stačí jen upravit příslušné model_DXX.cfg a dbát na správný formát BMP je poté v autobuse. . . Zde je seznam pro zbytek řady D:
model_D80.cfg liest die D86_Panel.bmp, model_D83.cfg liest die D86_Panel.bmp, model_D86.cfg liest die D86_Panel.bmp,
model_D87.cfg liest die D88_Panel.bmp, model_D88.cfg liest die D88_Panel.bmp, model_D89.cfg liest die D88_Panel.bmp

Při úpravě série SD200 musí být re-editoval cockpit_varlist.txt.

Ale v následujících cockpit.osc je třeba zadat:
(LLdoorTarget_0) (LLelec_busbar_main) && (LLdoorTarget_0) (LLelec_busbar_main) & &
(SLcockpit_light_tuerkontrolle2) (SLcockpit_light_tuerkontrolle2)

(LLdoorTarget_1 ) (LLelec_busbar_main) && (LLdoorTarget_1) (LLelec_busbar_main) & &
(SLcockpit_light_tuerkontrolle3) (SLcockpit_light_tuerkontrolle3)

Pak musíte nutně zvážit co je ještě velmi důležité. Když vvstoupíte do model_SDXX [matl_change] a [MATL] BMP

Z.Bsp: Např.:
[matl_change] [Matl_change]
SD77_Panel.bmp SD77_Panel.bmp
1 1
[matl] [MATL]
SD77_Panel.bmp SD77_Panel.bmp
1 1
Opět existuje několik rozdílů v cfg!
model_SD77.cfg liest die SD77_Panel.bmp, model_SD80.cfg liest die SD80_Panel.bmp, model_SD81.cfg liest die SD81_Panel.bmp, model_SD77.cfg SD77_Panel.bmp čte, čte model_SD80.cfg SD80_Panel.bmp, model_SD81.cfg SD81_Panel.bmp čte,
model_SD82.cfg liest die SD82-83_Panel.bmp, model_SD83.cfg liest die SD82-83_Panel.bmp, model_SD83_RLB.cfg liest die SD82-83_Panel.bmp model_SD82.cfg čte-SD82 83_Panel.bmp, model_SD83.cfg čte-SD82 83_Panel.bmp, model_SD83_RLB.cfg čte-SD82 83_Panel.bmp
model_SD84.cfg liest die SD84_Panel.bmp, model_SD85_RLB.cfg liest die SD85_Panel.bmp model_SD84.cfg SD84_Panel.bmp čte, čte model_SD85_RLB.cfg SD85_Panel.bmp

A i zde je třeba brát v úvahu při příkaz cockpit_light_tuerkontrolle3 SDxx \ SDXX_Panel_Tuer_vorne_2.o3d

V příloze jsou textury pro klíče od dveří.

SD_TuerenN.zip SD_TuerenN.bmp SD200er do mr-software/Omsi/Vehicles/MAN_SD200/Texture!

D_TuerenN.zip D_TuerenN.bmp SD202er do mr-software/Omsi/Vehicles/MAN_SD202/Texture!

Es ist machbar das die Türtasten in allen Bussen leuchten wenn die Tür offen ist. Die Tasten leuchten am Tage und auch in der Nacht.
Nun fangen wir an!
Öffnet m-r-software/Omsi/Vehicles/MAN_SD202/Script. Dort suchen
wir die cockpit_varlist.txt. Die öffnen wir und suchen die

Zeile: cockpit_light_tuerkontrolle

Nun kopiert oder schreibt ihr direkt darunter folgen Zeilen:

cockpit_light_tuerkontrolle2
cockpit_light_tuerkontrolle3

Das Ganze speichern wir nun. Jetzt bleiben wir gleich in diesem
Scriptordner und öffen die cockpit.osc mit dem Editor. Da suchen wir den
Eintrag:

(L.L.cockpit_gangR) (L.L.elec_busbar_main) &&
(S.L.cockpit_light_gangR)

Direkt daruter schreibt oder kopiert ihr folgende Zeilen:

(L.L.door_0) (L.L.elec_busbar_main) &&
(S.L.cockpit_light_tuerkontrolle2)

(L.L.door_1) (L.L.elec_busbar_main) &&
(S.L.cockpit_light_tuerkontrolle3)

Das Ganze speichern wir wieder und haben die Hälfte nun schongeschafft. Nun gehen wir in den Model-Ordner
(m-r-software/Omsi/Vehicles/MAN_SD202/Model) und öffnen die model_D92.cfg. Da scrollen wir runter bis zu:

**********************************************************************
Instrumente
**********************************************************************

[mesh]
D92\D92_Panel_tuertaster01.o3d

[viewpoint]
3

[mouseevent]
bus_doorfront0

[newanim]
origin_from_mesh

anim_trans
cockpit_tuertaster1
-0.006


[mesh]
D92\D92_Panel_tuertaster02.o3d

[viewpoint]
3

[mouseevent]
bus_doorfront1

[newanim]
origin_from_mesh

anim_trans
cockpit_tuertaster2
-0.006


Nun schreibt oder kopiert ihr folgendes unter die D92\D92_Panel_tuertaster01.o3d Datei:(zwischen der o3d Datei und dem [matl_change] eine Zeile leer lassen!

[matl_change]
D92_Panel.bmp
0
cockpit_light_tuerkontrolle2

[matl_item]

[matl_nightmap]
D_TuerenN.bmp

[matl]
D92_Panel.bmp
0



Das selbe macht ihr auch bei der D92\D92_Panel_tuertaster02.o3d!
Bei der D92\D92_Panel_tuertaster02.o3d muss der Befehl cockpit_light_tuerkontrolle3 stehen!
Wenn ihr nun die restliche D-Reihe machen wollt, dann müsst ihr nur die jeweilige model_DXX.cfg bearbeiten und aufpassen das die richtigen
bmp's für den Bus gelesen werden. .
Hier die Auflistung für die restliche D-Reihe:
model_D80.cfg liest die D86_Panel.bmp, model_D83.cfg liest die D86_Panel.bmp, model_D86.cfg liest die D86_Panel.bmp,
model_D87.cfg liest die D88_Panel.bmp, model_D88.cfg liest die D88_Panel.bmp, model_D89.cfg liest die D88_Panel.bmp

Das müsst ihr bei [matl_change] und [matl] beachten.Wenn dies nicht beachtet wird, hängt sich Omsi auf und ist nur über den TaskManager zu beenden!

Beim bearbeiten der SD200-Reihe muss auch wieder die cockpit_varlist.txt bearbeitet werden.
Aber in der cockpit.osc muss folgendes eingetragen werden:
(L.L.doorTarget_0) (L.L.elec_busbar_main) &&
(S.L.cockpit_light_tuerkontrolle2)

(L.L.doorTarget_1) (L.L.elec_busbar_main) &&
(S.L.cockpit_light_tuerkontrolle3)

Dann müsst ihr unbedingt noch was ganz wichtiges beachten. Wenn ihr in der model_SDXX die [matl_change] und [matl] bmp eintragt muss
da keine 0 sondern eine 1 hin!
Z.Bsp:
[matl_change]
SD77_Panel.bmp
1
[matl]
SD77_Panel.bmp
1
Auch hier gibt es ein paar Unterschiede bei den cfg's!
model_SD77.cfg liest die SD77_Panel.bmp, model_SD80.cfg liest die SD80_Panel.bmp, model_SD81.cfg liest die SD81_Panel.bmp,
model_SD82.cfg liest die SD82-83_Panel.bmp, model_SD83.cfg liest die SD82-83_Panel.bmp, model_SD83_RLB.cfg liest die SD82-83_Panel.bmp
model_SD84.cfg liest die SD84_Panel.bmp, model_SD85_RLB.cfg liest die SD85_Panel.bmp

Und auch hier muss der Befehl cockpit_light_tuerkontrolle3 bei der SDXX\SDXX_Panel_Tuer_vorne_2.o3d beachtet werden
Im Anhang sind die Texturen für die Türtasten.
In der SD_TuerenN.zip ist die SD_TuerenN.bmp für die SD200er Reihe die verschiebt ihr in m-r-software/Omsi/Vehicles/MAN_SD200/Texture!
In der D_TuerenN.zip ist die D_TuerenN.bmp für die SD202er Reihe die verschiebt ihr in m-r-software/Omsi/Vehicles/MAN_SD202/Texture!
Im Anhang seht ihr noch zwei Bilder um euch zu entscheiden ob ihr euch diesen Mod einbaut.
Die Helligkeit ist von dem N-Taster genommen worden! Wem das zu dunkel ist muss nur die SD/D_TuerenN.bmp bearbeiten. Der rote Punkt
ist fürs leuchten! Es ist jeweils der erste Türflügel offen auf den Bilder.

BITTE liest euch das ganz genau durch bevor ihr ans Werk geht und macht einen Schritt nach dem anderen! Und nimmt erstmal den D92!
MACHT EUCH JEWEILS EINE SICHERUNGSKOPIE VON DEN DATEN BEVOR IHR ETWAS VERÄNDERT!!


Nun testet das Ganze und bei Fragen oder Problemen hier einfach schreiben!
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Jedinej problém je, že nevím co s tím :( :( :( :( :(
Image
Uživatelský avatar
Misalok
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 266
Registrován: 30 dub 2011 18:17

Re: Světelné znamení pro Řidiče

Příspěvekod Pall » 14 pro 2011 00:27

Toto už je scriptování:) Za půl roku sem s toho už vypadl...O co jde? Co má být světelné znamení pro řidiče? Aby se mě rozesvítil nos?:)---nebbo holčina signalizovala červenou na semaforu...nene nemůžeš do mě...:)
Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Pall
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3230
Registrován: 06 dub 2011 19:46
Bydliště: LOS BRNOS! Samosprávou pasované na Vznešené Království Velkomoravské Říše

Re: Světelné znamení pro řidiče

Příspěvekod Rohatej » 14 pro 2011 08:21

Budeš ho mít červenej, jak od chlastu. ;) No ne, z fotek jsem vykoukal, že se rozsvěcí čudlíci na dveře.
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: Světelné znamení pro řidiče

Příspěvekod Gryzly65 » 14 pro 2011 15:52

Už to tu možno aj kedysi bolo... podľa mňa je to nepotrebné, ale ak to niekto chcete, prajem veľa trpezlivosti.
Obrázek
Uživatelský avatar
Gryzly65
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 6163
Registrován: 12 dub 2011 21:36
Bydliště: Boratislava

Re: Světelné znamení pro řidiče

Příspěvekod Bocko777 » 14 pro 2011 19:41

Lidi se nemnění, mnění se okolnosti kolem nás, dej lháři příležitost lhát a on bude lhát, dej zrádci pŕíležitost zradit a on zradí ..
Uživatelský avatar
Bocko777
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1137
Registrován: 12 dub 2011 08:04
Bydliště: Podmostova 999,treti krabice na levo

Re: Světelné znamení pro řidiče

Příspěvekod Misalok » 14 pro 2011 20:16

Bocko777 píše:http://forum.omsi.cz/viewtopic.php?f=40&t=767

Čtěte celé ...

Toho sem si nevšim :) :) :)
Image
Uživatelský avatar
Misalok
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 266
Registrován: 30 dub 2011 18:17


Zpět na Scripty a zvuky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků