[NÁVOD] Jak vyřešit problém s chybějícími funkcemi
Napsal: 05 led 2015 21:55
Zdravíčko! Dnes Vám přináším další návod! Myslím si, že tento problém zažili téměř všichni. Jde o to, že když si ve hře chcete k nějaké klávese přiřadit novou funkci, tak jí nemůžete najít, nebo tam dokonce není. Přináším Vám tedy jednoduchý návod jak si funkci ke klávese přiřadit ručně.
1. Otevřeme si soubor "ENG.KYB" ve složce Inputs, nejlépe v poznámkovém bloku.
2. V seznamu najdeme klávesu, ke které chceme funkci přiřadit. Já si pro příklad zvolím klávesu Insert s číslem 210.
3. Otevřeme si soubor "keyboard.cfg" také ve složce Inputs, a kamkoli vložíme tento odstavec
Ke klávese Insert chceme přiřadit dejme tomu ovládání 3. dveří. Takže "Název Triggeru" přepíšeme "bus_doorfront3" a místo "Klávesa (její kód)" Napíšeme "210". Zápis musí být bez "<ky>", která jsou vidět ve hře. Tudíž tam nesmí být něco takovéhoto "<ky_bus_doorfront3>" Odstavec po úpravě bude vypadat takto:
Kde číslo 210 znamená "kód" naší klávesy!
Stačí jenom uložit a mělo by vše fungovat!
Snad Vám tento návod bude užitečný! V případě jakýchkoli nejasností se určitě ptejte!
1. Otevřeme si soubor "ENG.KYB" ve složce Inputs, nejlépe v poznámkovém bloku.
2. V seznamu najdeme klávesu, ke které chceme funkci přiřadit. Já si pro příklad zvolím klávesu Insert s číslem 210.
3. Otevřeme si soubor "keyboard.cfg" také ve složce Inputs, a kamkoli vložíme tento odstavec
- Kód: Vybrat vše
[entry]
Název triggeru
Klávesa (její kód)
0
Ke klávese Insert chceme přiřadit dejme tomu ovládání 3. dveří. Takže "Název Triggeru" přepíšeme "bus_doorfront3" a místo "Klávesa (její kód)" Napíšeme "210". Zápis musí být bez "<ky>", která jsou vidět ve hře. Tudíž tam nesmí být něco takovéhoto "<ky_bus_doorfront3>" Odstavec po úpravě bude vypadat takto:
- Kód: Vybrat vše
[entry]
bus_doorfront3
210
0
Kde číslo 210 znamená "kód" naší klávesy!
Stačí jenom uložit a mělo by vše fungovat!
Snad Vám tento návod bude užitečný! V případě jakýchkoli nejasností se určitě ptejte!