Stránka 4 z 4
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
22 úno 2015 19:58
od mhdfm
Já si vždycky otevřu po exportu přes Deep soubor .X a zkontroluju zápisy.
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
22 úno 2015 20:35
od pitrsak642
Když se mi po exportu neukázali textury,tak to mam konvertovat znova ? Nebo co s tim ?
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
28 pro 2017 22:49
od mrkvakj
Vedel by niekto poradit, kde nájdem nejaký plugin/convertor pre convert z niektorého z Blenderovských výstupov do X file? Jak hladám na blender wiki či google, tak nič nenachádzam. Ďakujem
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
28 pro 2017 23:00
od Etrusan
File -> Export -> DirectX (.x)
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
28 pro 2017 23:04
od mrkvakj
V 2.79? Asi teda robím niekde chybu....
https://ctrlv.cz/I0x2
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
28 pro 2017 23:06
od Etrusan
File -> User Preferences -> Addons -> Import/Export
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
28 pro 2017 23:08
od mrkvakj
Ďakujem za ochotu a pomoc.
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
01 led 2020 21:47
od pepdol_cz
Nemá někdo zálohu těch PDF návodů? PLS
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
02 led 2020 19:40
od kuba.k
Obnovil jsem linky. Z nějakého mně neznámého důvodu se deaktivovalo sdílení.
Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek
Napsal:
07 led 2020 17:14
od pepa
Když ten .sco soubor chci otevřít v crossing editoru tak mi to napíše Could not read the o3d file! nevíte někdo co s tím?