Stránka 4 z 4

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 22 úno 2015 19:58
od mhdfm
Já si vždycky otevřu po exportu přes Deep soubor .X a zkontroluju zápisy.

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 22 úno 2015 20:35
od pitrsak642
Když se mi po exportu neukázali textury,tak to mam konvertovat znova ? Nebo co s tim ?

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 28 pro 2017 22:49
od mrkvakj
Vedel by niekto poradit, kde nájdem nejaký plugin/convertor pre convert z niektorého z Blenderovských výstupov do X file? Jak hladám na blender wiki či google, tak nič nenachádzam. Ďakujem :)

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 28 pro 2017 23:00
od Etrusan
File -> Export -> DirectX (.x)

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 28 pro 2017 23:04
od mrkvakj
V 2.79? Asi teda robím niekde chybu....https://ctrlv.cz/I0x2

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 28 pro 2017 23:06
od Etrusan
File -> User Preferences -> Addons -> Import/Export

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 28 pro 2017 23:08
od mrkvakj
Ďakujem za ochotu a pomoc. :)

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 01 led 2020 21:47
od pepdol_cz
Screenshot 2020-01-01_20-39-19.png

Nemá někdo zálohu těch PDF návodů? PLS

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 02 led 2020 19:40
od kuba.k
Obnovil jsem linky. Z nějakého mně neznámého důvodu se deaktivovalo sdílení. :D

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 07 led 2020 17:14
od pepa
Když ten .sco soubor chci otevřít v crossing editoru tak mi to napíše Could not read the o3d file! nevíte někdo co s tím?