Stránka 2 z 4

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 18:39
od Kuba5
Vám ten plugin do maxu funguje správně? Export jsem nastavil dobře a prostě mi to nefunguje, ve hře sice objekt je, ale je neviditelný. Nevíte co s tím?
Když to proženu Blenderem, tak je to v pohodě, ale po dlouhé době se vracím k OMSI, stavím reálnou mapu z linky 401 na Šluknovsku + modeluju dodávku a rád bych uvítal přímý export z maxe do directx file, bohužel mi to chodí nějak špatně.
Díky za případný rady

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 18:44
od VonShark
Funguje korektně. Kompletně vymodelovaná zastávka Sídliště Novodvorská - zatím pokusně - bez paths, bez vodorovného značení a s provizorními texturami (na trávě mám terrainmapping), ale plně použitelná univerzálně v OMSI.

uspesnypokus.jpg

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 18:56
od Kuba5
Aha, tak to musím ještě nějak prozkoušet, teď mám problém i s Blenderem, velikost je v maxu normální, v Blenderu to neposoudím kvůli jednotkám a ve hře je objekt moc velkej, když v blenderu nechám při importu scale 10, tak pak zas malej, tak nevim, musím rozjet ten plugin v maxu.

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 19:04
od Kuba5
No tak na druhej pokus už se mi povedlo, asi jsem něco pokazil v tom nastavení.
Každopádně budova je trošku velká, ale v maxu má 8 m, což je dobře (měřeno podle vytvoření takto velkého boxu). Jinak mám radost, že to aspoň funguje, teď nevím, jestli se mám pustit do mapy nebo do auta. :lol:
omsi.jpg

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 19:58
od mhdfm
Elegantně a jednoduše to jde. :) Ještě jednou díky.
Obrázek

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 20:15
od Kuba5
Tak můj problem s velikostí vyřešen, POZOR v Maxu případněte nastavte v Units setup, system unit setup, 1 unit = 1 METER (defaultně je inch).

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 20:19
od MarekZ
Defaultne inch neni, nastaví sa iba ak dáš "Adopt freescale units". :) Defaultne je tam meter.

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 21:04
od bouvier
Škoda že slovenský portál mapy.sk to má na prd, priblíženie je viac z diaľky což sa dá nastaviť do mierky v Sketchupe ale bolo to strašne rozmazané takže detaily nešli použiť. A ešte tam sú aj staré snímky na viacerých miestach.

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 21:43
od Kuba5
A co google mapy? I když to asi nebude o moc lepší.

Re: AfG: Tvorba objektů a křižovatek

PříspěvekNapsal: 30 čer 2014 22:11
od bouvier
To je to isté. Všade sú snímky z roku 2004 a v hroznej kvalite.