Teraz si odstránime prebytočné edge tak, aby nám ostali iba edge vo výške (obvykle) 0.1 metra, teda tie, čo by mali tvoriť asfalt.
Zvolíme spôsob označovania Vertex. Pomocou funkcie Weld nastavenej na rozsah 0.001 označíme všetky body (CTRL + A) a dáme Weld. Tým sa nám spoja všetky vertexy, ktoré majú rovnakú polohu. Ako vidíte, túto „spline“ netvorí jedna uzavretá krivka ale pár otvorených (u mňa tri krivky). Otvorené medzery si spojíme funkciou Connect tak, že ťaháme od jedného vertexu k druhému prerušovanú čiaru. Takto spojíme všetky vzniknuté „diery“.
V těchto krocích mi to už nějak nedělalo, co bylo v tvém návodu.. S tím Weld jsem to udělal 0.001 (měl jsem vše označené) a beze změny.. Furt jsem na to klikal a furt nic... Tak jsem to nějak neřešil, kliknul na Complete a spojoval.. Dál už mi to nešlo... Prostě psaným návodům moc nerozumím.
//Mám ti natočit video, jak jsem to dělal ??