TOPlist

II. část - Konvert do O3D

Návody týkající se veškeré tvorby do OMSI.

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod ridley » 29 dub 2011 23:03

ty si písal, že do mapy Ústí n/L si použil objekty z MSTS, môžeš poradiť ako? ak sa nemýlim tak tam je formát .s ... nech googlim koľko chcem nikde som nenašiel čo s tým

v Blenderi som skúšal, ale možnosť importovať .s súbor tam nie je
ridley
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 7
Registrován: 12 dub 2011 20:05

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod kosak » 30 dub 2011 13:59

ano, ale ty objekty co mam já, jsem dostal od původního autora v Max formátu (3DS max)
http://www.usti.omsi.cz -> web o mapě Ústí nad Labem
Uživatelský avatar
kosak
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1480
Registrován: 30 bře 2011 20:20

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod pcgamer1 » 27 čer 2011 18:00

kosaku prekonvertoval jsem autobus z vbusu do omnibus ale delal jsem to podle redguna mam ho ive hre je tam znacka toho autobusu ale kdyz dam vyber atobusu tak dam ten autobus kterer jsem delal tak jse mi tam neobjevi obrazek autobusu tak ho vyberu ale ve hre se mi neobjevy autobus jenom ridic ale slim motor i snim jezdit muzu ale nevim co mam udelat aby se mi ve hre objevil autobus
pcgamer1
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 15
Registrován: 23 čer 2011 19:25

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod Kuba J. » 19 zář 2013 21:05

Mám Blender 2.68a a při exportování do .x mi to nezobrazí tu tabulku, kde se odškrtává Flip Z. Co s tím?
Uživatelský avatar
Kuba J.
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 335
Registrován: 26 dub 2011 19:52
Bydliště: Hradubice

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod MarekZ » 19 zář 2013 22:42

Nepoužívať Blender, používať profesionálne programy ako je 3DS Max. :)
Uživatelský avatar
MarekZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 lis 2011 18:21
Bydliště: Bratislava

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod luky.pat » 19 zář 2013 23:08

A platit to bude kdo? :geek:
Meyye! Tahrodiis aanne! Him hinde pah liiv! Zu'u hin daan!
Uživatelský avatar
luky.pat
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 764
Registrován: 15 kvě 2011 20:10
Bydliště: Praha

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod MarekZ » 19 zář 2013 23:12

Má 2 možnosti (obe sú zdarma):
1) Vybaviť si školskú licenciu
2) Warez
:P.
Uživatelský avatar
MarekZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 lis 2011 18:21
Bydliště: Bratislava

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod Kuba J. » 20 zář 2013 17:31

No radši bych kdyby to šlo nějak vyřešit v Blenderu. Zatím jsem pro modelování do OMSI používal Sketchup a Blender jen na konvert do .x
Uživatelský avatar
Kuba J.
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 335
Registrován: 26 dub 2011 19:52
Bydliště: Hradubice

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod MarekZ » 20 zář 2013 18:05

Takto, ak ti môžem odporučiť tak pre začiatočníka si stiahni naozaj 3DS Max, naučíš sa v ňom aj sám a je veľmi jednoduchý a hlavne prehľadný. ;) Pre export do .x sa používa program Deep Explortation, do ktorého z 3DS Maxu vložíš exportovaný objekt vo formáte .obj. ;) A hlavne - 3DS Max používa reálne jednotky v OMSI narozdiel od Blenderu. :)

//EDIT: Mám 500 príspevkov! :) :D
Uživatelský avatar
MarekZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 lis 2011 18:21
Bydliště: Bratislava

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod wooderCZ » 21 zář 2013 16:20

Kuba J. píše:No radši bych kdyby to šlo nějak vyřešit v Blenderu. Zatím jsem pro modelování do OMSI používal Sketchup a Blender jen na konvert do .x


Zkus verzi 2.49b, tu používám já pro převod.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

PředchozíDalší

Zpět na Návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků