TOPlist

II. část - Konvert do O3D

Návody týkající se veškeré tvorby do OMSI.

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod Maro44 » 26 bře 2014 19:35

Neviem či to tu už bolo spomínané, ale pre tých, ktorí robia v 3ds Maxe a nevedia o tom, existuje šikovný plugin zvaný kW X-port, pomocou ktorého sa dá exportovať do .x priamo z Maxu a nepotrebujete model prevádzať cez iné programy. Skúšal som ho v 3ds Maxe 2011 a funguje bez problémov.
http://mjblosser.com/kw-x-port-for-3ds-max/
PC: CPU: Intel Core i5 4690, 4x3,5-3,9 GHz, MB: Gigabyte Z97-HD3, GPU: Gigabyte GeForce GTX 750 Ti, 2GB, RAM: Kingston HyperX Fury 8GB DDR3, PSU: Fortron Hexa 500W, NB: Asus X205TA
Maro44
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 44
Registrován: 26 zář 2013 16:18

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod Prochy128 » 14 lis 2014 19:51

Prosím vás neví někdo kde bych sehnal ten DirectX( .x ) do blenderu? :-)
Prochy128
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 13
Registrován: 18 úno 2014 14:57

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod XiZy132 » 14 lis 2014 20:27

XiZy132
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 924
Registrován: 31 črc 2013 15:08
Bydliště: Praha

Re: II. část - Konvert do O3D

Příspěvekod petrp » 30 lis 2014 21:33

Ahoj,
vytvořil jsem nový objekt a otexturoval. (Otexturovaný zůstává i když jej zavřu a znovu otevřu v Blenderu.) Pak jsem ho vyexportoval do .x formátu. Následně pomocí SDK balíčku jej převedl do o3d, ale ve hře se mi nezobrazí textury.
Poradte prosím co dělám špatně.
Podezření mám na ten export do .x formátu, protože když soubor otevřu v notepadu, tak v něm nikde nenacházím něco jako TextureFilename {
"nazev_obrazku.bmp";
}
což v .x souborech od jiných autorů nacházím.
Nevíte co se ještě musí udělat aby se vyexportoval i název té textury?

Prosím žádné rady typu at pouzivam jine nastroje nez Blender.
petrp
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 26
Registrován: 19 kvě 2012 20:08

Předchozí

Zpět na Návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků