TOPlist

[NÁVOD] Spline

Návody týkající se veškeré tvorby do OMSI.

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod shitman » 25 dub 2013 09:27

luky, tohle si zapiš, to se může hodit.. :D
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod Etrusan » 25 dub 2013 15:01

Chtěl sem se zeptat: Když potřebuju aby ta silnice byla nerovná (kočičí hlavy, betonové panely) tedy aby to drncalo, tak to tak musím vymodelovat nebo jenom něco připíšu do souboru .sli? Jestli to stačí jenom zapsat tak co? Díky

Wooder:poslední řádek je směr (přepíná se mezi 0 a 1)

Pokud chcete aby to bylo obousměrně (chodci třeba) stačí napsat 3. Mě to funguje.
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod Rohatej » 25 dub 2013 15:21

Tohle, pokud jsem to pochopil nastavíš u textur. Textový soubor s názvem textury.přípona a tam by mělo být nastavení povrchů.

Co musim uznat, tak že tohle MR mají geniálně vymyšlené. Když už jsme ale u toho, silnice, která nemá rovnej povrch, ale oblouk se udělat nedá?
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod shitman » 25 dub 2013 15:26

myslíš takovýhle oblouk? :?
Obrázek
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod Etrusan » 25 dub 2013 15:27

Díky moc, dokonce je tam napsané co je co. Potřeboval jsem to jelikož Szczecinské tramvajové koleje sou plochý ale ve skutečnosti sou to panely tak jsem to potřeboval změnit. Díky moc
A dokonce tam mají chybu: Cobllestone a má tam být cobblestone zajímavé .....
Etrusan
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1743
Registrován: 09 pro 2012 14:48

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod Rohatej » 25 dub 2013 15:39

Chyb se dá najít povícero leckde. :)

Shitman: seš blbej. :D Ne, silnice do oblouku, když se na ní díváš z průřezu.
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod wooderCZ » 25 dub 2013 15:53

Rohatej: No holt uděláš více polygonů, které nastavíš do oblóka.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod Rohatej » 25 dub 2013 16:41

To je jediná varianta. Myslim, že by mě za to hra nakopala do zadku. :)
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod wooderCZ » 25 dub 2013 16:43

A to jako proč? Takhle se dělají příkopy u silnic.
Obrázek
Uživatelský avatar
wooderCZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 4014
Registrován: 17 zář 2011 22:02
Bydliště: Opava

Re: [NÁVOD] Spline

Příspěvekod Rohatej » 25 dub 2013 18:17

To je jedno. Možná jsem v tom hledal vědu. Stačilo zvednout kousek bod na ose a kýžený výsledek se dostavil sám.
4.jpg

Tomuhle ale nějak nerozmím. Dají se ti chodci nějak omezit, kde přesně mají chodit? Path mají krásně nastavený doprostřed chodníku a stejně lezou, kde chtějí.
Přílohy
5.jpg
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

PředchozíDalší

Zpět na Návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron